wtorek, 15 października 2013

Recenzja: Pierre Rene - lakier piaskowy #05

Witajcie :*

Lakiery piaskowe biły rekordy popularności letnią porą, ale czemu by nie używać ich jesienią i zimą? Niedawno pokazywałam Wam piaskowego fioleciaka z Pierre Rene tutaj. Lakier przetestowałam i mogę podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na jego temat ;)

Cena: 9,99 zł
Pojemność: 11 ml
Kolor: #05 pastelowy fiolet,
Gdzie kupić? Drogerie osiedlowe i internetowe


Od producenta:
"Pomalowane nimi paznokcie są matowe o ciekawej powierzchni : wyglądają jak posypane tysiącami ziarenek piasku lub drobinkami brokatu. Zapewniają doskonałe pokrycie i długotrwały kolor. Nie barwi płytki paznokcia. Skład został wzbogacony o wapń, kreatynę i witaminy, które pielęgnują paznokcie i dbają o ich kondycję. Preparat zapobiega łamaniu i rozdwajaniu płytki. Po aplikacji tworzy szorstką warstwę przypominającą w dotyku piasek.
Produkt został umieszczony w szklanej buteleczce, wyposażonej w specjalny system "click", który zapobiega wysychaniu lakieru. Odpowiednio wyprofilowany, spłaszczony pędzel umożliwi perfekcyjną aplikację. W każdej butelce znajduje się metalowa kulka, która ułatwia mieszanie składników
".


Moja opinia:
Lakier zamknięty został w dużej, 11-mililitrowej buteleczce o ciekawym kształcie (jej przekrój ma kształt rombu). Ja wybrałam dla siebie delikatny, pastelowy fiolet. Lakier ten zamawiałam przez internet, za pośrednictwem sklepu Ladymakeup.pl. Na szczęście kolor lakieru idealnie pokrył się z próbnikiem producenta, za co daję mu pierwszego plusika - dzięki temu zakupy w sieci nie są takie straszne i prawdopodobieństwo rozczarowania kolorem jest niewielkie ;)


W buteleczce znajduje się metalowa kuleczka, która ułatwia mieszanie lakieru. Polubiłam również zakręcanie buteleczki na "klik" - zawsze mam pewność, że lakier dokręciłam do końca i nic nie ma prawa podsychać ;) Lakier wyposażony jest również w wygodny, długi pędzelek. Nie jest on szeroki, jednak bardzo łatwo się nim manewruje po płytce.

Na poniższym zdjęciu widać krycie lakieru - niezbędne są dwie warstwy. Początkowo bałam się nakładać drugą warstwę lakieru, żeby piasek się nie zgubił na pazurku, ale na szczęście nic takiego się nie stało. Po dwóch warstwach lakieru paznokcie są bardzo dobrze pokryte, nie ma żadnych prześwitów, a piaskowa faktura jest dobrze widoczna.


Lakier posiada miałkie, delikatne złote drobinki, które dyskretnie połyskują w zależności od kąta padania światła. Bardziej są one widoczne w buteleczce niż na pazurku, jednak po dokładnym "zbadaniu" pomalowanych paznokci można je tam dostrzec. Lakier pozostawia matowe wykończenie, które dodatkowo podkreśla strukturę lakieru.


A teraz to, czego  obawiałam się najbardziej - efekt piasku na paznokciach. Czy to nie haczy, nie zaciąga ubrań/rajstop, jak z tym można funkcjonować? Otóż można funkcjonować z tak pomalowanymi pazurkami i co więcej, w niczym one nie przeszkadzają ;) Ja przekonałam się do piaskowców w 100% i wszystkim je polecam ;)


I najważniejsza sprawa - trwałość. No moich łamliwych i rozdwajających się pazurkach lakier wytrzymał aż 5 dni, bez odprysków i innych przykrych niespodzianek. Po około trzecim dniu lakier delikatnie przytarł się na końcówkach, ale jest to normalne zjawisko ;) Zazwyczaj lakiery wytrzymują u mnie bez szwanku 2-3 dni, a tu taka miła niespodzianka ;)

Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak, mam już upatrzone kilka kolorków ;)

29 komentarzy:

  1. Ładny efekt, ja kupiłam piasek z GR, ale nie do końca mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny piasek. Rzadko widuję tak ładne fiolety w tym wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ten jest bardzo oryginalny ;)

      Usuń
  3. Nie mam piaskowca :(( A ten jest prze pięknyyyy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przy następnym zamówieniu u ladymakeup wrzuć go do koszyczka :D

      Usuń
  4. Jest super , ja narazie mam dwa piaski ale tego z PR nie moge nigdziedostać :(


    Co do ksiązki PLL uważam ,że jest dobra ale oj różni się od filmu, a raczej film od niej :D i wszystko tak szybko się dzieje i wątki są takie "płytkie" w filmie jakoś tak lepiej chyba mi się wszystko podoba :( Aczkolwiek jestem juz na X części a film jest obecnie chyba na około 5 :D więc pewnie jeszcze będzie cała masa serii zanim dowiemy się kim jest A ! D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten serial się chyba nigdy nie skończy xD

      Usuń
  5. przepiękny kolor:)chociaż co do wykończenia to ja jestem tradycjonalistką - wolę połysk i gładkie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz prześliczny kształt paznokci !:) Ten piasek wygląda bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Niestety lubią się łamać i rozdwajać :((

      Usuń
  7. Uwielbiam te piaskowe lakiery <3 śliczny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  8. Również jakiś czas temu przekonałam się do piaskowych lakierów i potwierdzam, że nic złego się nam z nimi nie dzieje i o nic się te małe drobineczki nie zahaczają :)
    Kolor wybrałaś sobie bardzo ładny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor i efekt piaskowy też widać, że ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ładny, ale nie przepadam za piaskami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poszukaj w szafie Miss Sporty takiego fioletu - identyczny kolorek, a ma tradycyjne, kremowe wykończenie ;)

      Usuń
  11. mam piasek z GR i miałam takie same obawy co ty... funkcjonowanie szło mi dobrze gdyby nie to, że haczył mi rajstopki :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piękny, kolor bardzo mi się podoba :) Lubie właśnie takie fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ piękny odcień :) może zdecyduję się na jakiś piaskowy lakier, ale najpierw muszę trochę zapuścić pazurki. No i obawiam się o zmywanie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba taki efekt:) i kolorek bardzo ładny:) Muszę się rozejrzeć za nim w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ulubiony fiolecik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się bardzo! szukam u siebie piaskowych i nie umiem znaleźć..:(

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ten sam kolorek i jeszcze mam różowy 06 :) sa świetne, a szczególnie jak sie ma małe dziecko bo bardzo szybko schną i długo utrzymują sie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)