wtorek, 29 października 2013

Wyniki urodzinowego rozdania + kilka nowości

Witam Was cieplutko :*

W ubiegły piątek zakończyło się organizowane przeze mnie rozdania z okazji drugich urodzin bloga ;) Było wielu chętnych, w związku z czym miałam dużo pracy ze sprawdzaniem. Niestety nie każdy wywiązał się z tym, co zadeklarował w komentarzu, niestety nie wszędzie znalazłam banerki konkursowe. Szkoda...

A teraz czas przejść do wyników, otóż urodzinowy zestaw wędruje do....


... Justynki! Kochana gratuluję i piszę maila do Ciebie ;) Dziękuję wszystkim za udział w zabawie i za jakiś czas z pewnością pojawi się kolejny konkursik. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej ;)

***

A na koniec troszkę moich nowości z weekendu i z dzisiejszych zakupów. Najpierw może zacznę od kilku kosmetycznych nowości. Otóż dziś w końcu zawitałam w Inglocie z zamiarem zakupu dużej paletki magnetycznej i jakiegoś cienia. Niestety dużej paletki nie kupiłam, bo wszystkie były z podziałkami na duże cienie, więc zdecydowałam się dokładnie taką samą jaką już posiadam (paletę na 15 cieni za 15zł). Umieszczę w niej ostatnio zakupione cienie z Pierre Rene. Oprócz paletki kupiłam w końcu swój pierwszy cień - padło na perłowy beż (szampański?) o numerze 463 (10zł). Posiada piękne złote drobinki, piękny! To zdecydowanie moja zachcianka i mogłabym się bez niego obejść, no ale musiałam ;) A w Naturze skusiłam się na matowy cień mySecret, który obecnie jest w promocji (4,99zł). Wybrałam nudziaka wpadającego w róż o numerze 512, będzie idealny do nałożenia na całą powiekę ;)


Swatche cieni - przepiękna pigmentacja ;) W Naturze miałam jeszcze ochotę na cień a'la latte. Nie wiem czy po niego nie wrócę... :P


A tak prezentuje się moja poprzednia paletka - jak widzicie już mało w niej miejsca ;( A swoją drogą tak się teraz zastanawiam - jak tam się mieści 15 cieni?? :P


Pochwalę Wam się, że udało mi się wydostać cienie Pierre Rene bez większych ubytków, a właściwie bez żadnych ubytków :P Wystarczyło cieniutkim nożem rozłożyć opakowanie na pół, a następnie delikatnie podważyć cień. Obyło się bez świeczek, prostownic i innych udziwnień :P Widoczne ubytki na jednym z cieni powstały jeszcze przed wyjmowaniem - cień porządnie mi upadł na podłogę (i tak się zdziwiłam, że takie małe straty były).


Niestety inteligentna iv ma durne pomysły i załatwiłam sobie piękny matowy brąz (lewy dolny róg). W rezultacie zostało mi niewiele ponad pół cienia :P Teraz jeszcze czekam na matę magnetyczną, bo niestety magnes nie łapie tych cieni i latają po całym opakowaniu ;( A tak prezentują się resztki opakowań:


Tyle nowości kosmetycznych - teraz czas na te ubraniowe ;)) W weekend w salonach House obowiązywała zniżka -40% z kuponem z newslettera. Przewertowałam cały ich sklep, ale ostatecznie zdecydowałam się na jedną koszulę z przeceny. Ostatecznie zapłaciłam za nią 23,99zł :) Kolejne dwie rzeczy kupiłam dziś w Reserved - tshirt z panterkowym napisem za 14,99zł i białą koronkową bluzkę za 24,99zł. W tej ostatniej jestem wręcz zakochana :)



Uffff, już koniec ;P Dziś dużo zdjęć i wyszedł długachny pościak, ale mam nadzieję, że lubicie takie wpisy :P
Buziaki i do następnego :*

46 komentarzy:

  1. paleta <3 zakochałam się... a biała bluzeczka jest genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. cieni ciekawa jestem czekam na makijaże z ich udziałem

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Ale świeczki były piękne, na pewno posłużą nowej właścicielce ;)

    Zakupy piękne, wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej :)
    Bluzeczki bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamuniu kochana!!!! :)
    Co za szczęśliwy dzień! :)
    Jeszcze w urodziny mojego Narzeczonego hehe :D:D
    ulala ile dobroci :) też muszę kupić jakąś paletkę, bo mi fruwają te pojedyńcze cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe widzisz, dziś szczęście się do Ciebie uśmiechnęło ;))

      Usuń
  6. Gratuluję :) A ile wspanialości-nowości :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było blisko niewątpliwie :D Mimo wszystko gratuluję :))
    Mam ochotę na maty z My Secret. Mam 2 kolory i apetyt na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super jakości, troszkę przypominają mi cienie z MIYO - super pigmentacja i to opakowanie ;))

      Usuń
  8. Lubimy :-)
    Piękne cienie! Ja lubię te z drobinkami, jednak nie kupuję bo mam kilka a używam sporadycznie :-) Jedynie taki jasny rozświetlający nakładam codziennie :)
    Piękne koszulki dorwałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie urzekły te złote drobinki, cudo! :D

      Usuń
  9. w paletce baaardzo ciasno, masz prześliczne cienie. Gratuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  10. Było blisko :P Gratuluję kochana :*
    Koszula w kolorze pudrowego różu jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem może pójdzie lepiej ;)) A koszula to bardziej taka morelka, niestety mój aparat kłamie, niedobry :P

      Usuń
  11. gratulacje :) ej, poszalałaś na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie tak patrze na tę paletę i też się zastanawiam jakim cudem mieści się tam 15 cieni jak ja widzę miejsce na 12, ale może nie umiem liczyć? ;) Całkiem fajne zakupy poczyniłaś, podoba mi się nowa koszula!

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tez nie mam pojęcia jak je tam schować :PP Chyba piętrowo :D

      Usuń
  13. Noooo gratuluje zwyciężczyni :)
    No pewnie że zostaniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję :)
    oo ile fajnych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje, Fabryczna ma szczęście, zawsze blisko xd

    OdpowiedzUsuń
  16. A juz myślałam, że może Justyna C.! A niech to ! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, może następnym razem się uda ;)

      Usuń
  17. mam prawie identyczny cień z inglota ale inny numer :) pierwsza koszula mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były jeszcze dwa podobne, troszkę jaśniejszy i ciemniejszy, więc pewnie chodzi o któryś z nich ;))

      Usuń
  18. Ładne bluzeczki:) i cienie śliczne-bardzo w moich kolorach:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej Justynie :D
    Zazdroszczę Ci - mnie tak zachwycały te wspaniałości a tu bum znowu nic, a nawet mnie blisko nie było ;( :)))
    Zakupy fajne - bluzka w środku wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, za jakiś czad zapewne znów pojawi się jakieś rozdanko ;)) Może następnym razem Ci się poszczęści ;)

      Usuń
  20. t-shirt z Reserveda bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny ten cień z My Secret.
    Tez by mi się przydała taka paleta z Inglota bo pojedyncze cienie zbyt dużo miejsca zajmują.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratki! Ale rozbroiłaś te cienie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)