poniedziałek, 28 października 2013

Zmalowany makijaż dzienny

Witajcie cieplutko :*

Znów poniedziałek i znów rozpoczyna się kolejny tydzień. Ja swój zaczęłam bardzo pozytywnie - dokończyłam pisanie drugiego rozdziału mojej pracy magisterskiej i tym sposobem jestem już na półmetku ;) Wczoraj wybrałam się na małe zakupy i w House kupiłam sobie genialną morelkową koszulę bez rękawów za 24zł ;) Uwielbiam takie okazje. Na dziś planuję zrobić makijaż na konkursik i w końcu odpocząć! A Wy jakie macie plany na dziś i na ten tydzień? :)

Jakiś czas temu na kanale Zmalowanej na youtube odbył się konkurs "Zmalowane inspiracje". Polegał on na wykonaniu makijażu inspirowanego makijażem Zmalowanej. Długo przeglądałam jej wszystkie prace, aż w końcu zdecydowałam się na delikatne oko z mocną kreską i z kolorowym akcentem na dolnej powiece. Oto moja zmalowana inspiracja:

Źródło: www.zmalowana.com
A tak prezentuje się moja wersja powyższego makijażu:


Do wykonania makijażu użyłam:
*podkład Rimmel Match Perfection,
*korektor Hean  Hean Problem Reductor #01,
*korektor rozświetlający pod oczy #jasny beż,
*baza pod cienie Hean,
*cienie MIYO #04, #27, #28,
*cień z paletki Sleek Curacao Blue Hawaiian,
*cień z paletki Sleek OSS Boxed,
*czarny eyeliner Wibo,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXL Volume,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder,
*mapka brązująca #105,
*mineralny róż Mariza #subtelny róż,
*zestaw do stylizacji brwi Manhattan,
*Bell lip tint nr 12.




Czy podołałam temu wyzwaniu? Ocenę pozostawiam Wam ;)

39 komentarzy:

  1. jak zwykle śliczny, a przede wszystkim perfekcyjny! wszystko jest idealne, równiutkie :)
    używam nikona d3000 z obiektywem nikkor 18-55MM, a do makro mam takie pierścienie przykręcane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ojj z tymi lustrzankami to ja muszę rozeznać się w temacie. Już najwyższy czas zacząć odkładać pieniążki :)

      Usuń
    2. mój chłopak się na tym zna, to mogę Ci podać jego nr gadu czy maila i Ci doradzi :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cały urok dodaje ta zieleń i żółć ;)

      Usuń
  3. piękny, perfekcyjnie wykonany dzienniaczek :) napatrzeć się nie mogę jaka Ty ładna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna ci kreseczka wyszła :)
    Żebym ja taka umiała robić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trenuj, trenuj a zobaczysz, że i Tobie niedługo taka wyjdzie ;) Ja jeszcze nieraz mam problem, żeby narysować dwie takie same kreseczki :P

      Usuń
  5. ten makijaż jest bardzo elegancki, wyglądasz jak Dama :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym umieć robić taką kreskę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż. Idealna kreska. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż naprawdę ładny. Chciałabym umieć tak malować kreski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja kreska jest wręcz idealna! cudowny makijaż:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż, wyglądasz w nim rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. lepiej niz na inspiracji - cudownie :) Jesteś moją guru :*

    Kochana, brak czasu cały czas - nie mam czasu dla siebie a co dopiero na bloga w tamtym tygodniu od środy do piątku nie logowałam się w ogóle na bloggera. Do tego dochodzi moje zmęczenie, a wraz z nim brak chęci i pojawiały się nawet wątpliwości - ale 'poszły' i mam nadzieje że nie wrócą :D :) Ale miło ze ktoś o mnie jeszcze myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj to mi teraz posłodziłaś ;) Ale do Zmalowanej jeszcze mi daleko ;P

      Usuń
    2. postaram się i jeszcze raz dziekuje :*
      Nie tak daleko ;p

      Usuń
  12. Piękny makijaż i zachwycająca elegancka fryzurka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* A fryzurka to dosłownie na szybcioszka stworzona do zdjęć :)

      Usuń
  13. Śliczny makijaż, podoba mi się kolor na dolnej powiece.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny makijaż ;) Zazdroszczę umiejętności, ja mam dwie lewe ręce... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż tu dużo mówić - wyglądasz oszałamiająco :):*

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za opinię ;) wpadnij jeszcze ;)
    b. ładny makijaż... zawsze mam problem z idealnymi kreskami :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ślicznie! Pełna perfekcja :D i super efekt z kreskami pod :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny cytrus, ślicznie Ci w nim i tak letnio <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, nie pozostaje żadnej wątpliwości że podołałaś wyzwaniu ;D Wyszło pięknie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Ci pasuje! :D Uwielbiam takie kolorowe kreski przy dolnej linii rzęs :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)