piątek, 4 października 2013

Złoty makijaż na bogato!

Witajcie ;)

Tydzień zajęć na uczelni już za mną. Strasznie ciężko jest mi się przestawić na ten tryb, ale powoli dam radę. Oby jak najszybciej zleciał październik i listopad, i doczekam się troszkę wolnego :) 

Tym razem przygotowałam dla Was makijaż. Nieco stonowany kolorystycznie, ale dosyć mocny. Świetnie sprawdzi się jako makijaż wieczorowy. Oj, dawno nie robiłam takich makijaży, chyba czas to zmienić ;)

Przydymione oko w wersji złotej. W takim makijażu z pewnością będziecie przyciągać uwagę i skupiać ją na oczach. 










Do wykonania makijażu użyłam:
*podkład Rimmel Match Perfection,
*korektor Hean Problem Reductor #01,
*baza pod cienie Hean,
*cień Kobo - biały mat #101,
*cień Hean (wkład) - złoty #825,
*cień Hean Color Stay On Shine #504,
*biała kredka Rimmel,
*czarny eyeliner Wibo,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXL Volume,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder,
*mapka brązująca Sensique #105,
*zestaw do brwi Manhattan,
*pomadka Manhattan #Material Girl.




I jeszcze zbliżenie na oczka:



26 komentarzy:

  1. przepięknie Ci to wyszło, Kochana ♥
    i poproszę więcej takich zdecydowanych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, bardzo lubię odcienie złota połączone z ciemnymi kreskami.

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż świetny, bardzo w moim stylu, muszę wypróbować na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, lubię takie w brązach i złocie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż Zrobiłam już zamówienie na urodomanii paczka powina przyjść dzisiaj od razu zrobie post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny, wieczorowy (choć nie tylko;)) makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Masz piękną nieskazitelną cerę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, aczkolwiek bardzo polecam ten film :)
    Chciałabym umieć się tak malować, ale nie mam do tego cierpliwości i talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaj do mojej wymarzonej kreacji pasowałby idealnie! Dla Ciebie pierwszy tydzień dla innych już początek drugiego miesiąca. Niestety musimy swój etap edukacji przetrwać i zamknąć, choć w dzisiejszych czasach jest to raczej niemożliwe. Życzę powodzenia na uczelni! Dziękuje za komentarz! Przepraszam, że tak późno niestety klasa maturalna wymaga poświęcenia jej więcej czasu. Oczywiście nadrabiam zaległości! Pozdrawiam..

    Pola, aaa tu mój zwariowany świat!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie połączenia :D Dobrze się czuję w złotych odcieniach, jeszcze z brązem :D
    Fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. very pretty :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię makijaż w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. najmodniejszy w tym sezonie :) też już swój makijaż wykonałam :) pojawi się później na blogu :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szykuje mi się wesele i chętnie bym postawiła na taki. Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba,naprawdę! :) chętnie się skuszę na podkład...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)