poniedziałek, 14 października 2013

Zrobiona na szaro! Czyli makijaż "szaraczek"

Witajcie! :)

Dziś przychodzę do Was z makijażem - typowym dzienniaczkiem-szaraczkiem, który ostatnio bardzo często gości na moich powiekach. Kolory zimowe, chłodne, ale mimo wszystko bardzo go polubiłam. Bardzo łatwy w wykonaniu i nie potrzeba do niego zbyt wielu kolorów cieni ;)


Do wykonania makijażu użyłam:
*podkład Rimmel Match Perfection,
*korektor Hean Problem Reductor #01,
*korektor rozświetlający Miss Sporty #001,
*baza pod cienie Hean,
*cień Kobo - biały mat #101,
*cień Hean (wkład) - szary #561,
*cienie z paletki Sleek Showstoppers #OSS, #Sunset, #Bad Girl,
*czarny eyeliner Wibo,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXL Volume,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder,
*róż mineralny Mariza Selective #subtelny róż,
*mapka brązująca Sensique #105,
*zestaw do brwi Manhattan.





26 komentarzy:

  1. i ślicznie:) lubię taki makijaż, którego prawie nie ma, a jednak wydobywa wszystko co mamy najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że koleżanka już do perfekcji opanowała malowanie się różem z Marizy... a ja chodzę koło niego jak pies koło jeża :D ładne oczko, ale wolę Cię w wyrazistych kolorach jak na zdjęciu profilowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opanowała, czy do perfekcji to nie byłabym pewna ;) Trzeba uważać z wysypywaniem różu - lepiej po mniej a 2-3 razy, niż raz a za dużo :P

      Usuń
  3. Delikatny ale podkreśla oko :) Jednak ja Ciebie również bardziej widzę w wyraźniejszych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz postaram się znalować coś bardziej kolorowego ;)

      Usuń
  4. Śliczny makijaż, bardzo Ci w nim ładnie :)
    Pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ostatnio polubiłam się w takich delikatnych, naturalnych makijażach ;) To chyba przez tą jesień :P

      Usuń
  5. Fajny dzienniak :) ale ja Cię jednak wolę w kolorkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ja dopiero zaczynam swoją przygodę z makijażem. Mam już pędzle, trochę cieni i zaczynam coś tworzyć. Na razie mam problem tylko z jednym. Nierównomiernie nakładam cienie. Na jednej powiece jest za dużo lub jest krzywo gdy na drugiej jest nałożone idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niestety jest problem, ale jedynym sposobem na to są ćwiczenia ;) Powoli wypracujesz sobie rękę i potem będziesz już to robić mechanicznie :D

      Usuń
  7. Bardzo ładny makijaż:) Od razu skojarzyłam go z moim ostatnim Businessowym:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przecudowny makijaz ; ) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż, ja niestety w szarościach nie czuję się najlepiej :(

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie do twojego oka pasują żywsze kolory, ale ten makijaż bardzo mi się podoba, świetny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż :) uwielbiam odcienie szarości :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet w zwykłym szaraczku wyglądasz pięknie i z pewnością nie jak szara myszka ;*

    i dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie Ci wyszedł taki dzienniaczek :) szarości pasuję do Twojego koloru oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo uniwersalny:) zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)