czwartek, 28 listopada 2013

Makijaż: dzienniak z pazurem



Witajcie ;)

Dziś na zewnątrz jest tak brzydko i zimno, że aż nie chce mi się wyglądać przez okno ;( A tu trzeba będzie wyjść na uczelnię, brrr nie wiem jak to zrobię :P

Dawno na blogu nie pokazywałam Wam żadnego makijażu, więc czas nadrobić zaległości. Na początek pójdzie mój wczorajszy dzienny makijaż z wyraźną kreską na górnej powiece i kolorowej dolnej powiece. Jakoś trzeba poprawiać sobie humor w te szare, zimne dni :)

Niestety przy robieniu zdjęć aparat strasznie zaczął mi wariować i ciężko było uchwycić rzeczywiste kolory cieni. A to dopiero początek zimy ;(



Do wykonania makijażu użyłam:
Twarz:
*podkład Revlon Colorstay,
*korektor pod oczy Mariza,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder,
*róż mineralny Mariza #Subtelny róż.
Brwi:
*cień Color Tatto 24h #40 Permanent Taupe.
Oczy:
*baza pod cienie Hean,
*matowy cień mySecret #512,
*cień Sunset z paletki Sleek Showstoppers,
*cienie MIYO #12 Temper, #27 Sunrise, #28 Toxic,
*eyeliner Lovely,
*maskara Lovely Curling Pump Up.
Usta:
*Hean Vitamin Coctail #89 Berry Shake.
Paznokcie:
*Hean City Fashion #152.

Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z zamówieniem z Marizy i odpłynęłam :) W moje łapki wpadły między innymi dwa iskrzące cienie sypkie - świetlisty beż i porcelanowy róż. Ten pierwszy od razu postanowiłam przetestować i w ten oto sposób powyższy makijaż zamieniłam w wieczorowy ;) Niestety aparat zjadł większość drobinek ;(





Polecam Wam rozejrzeć się za tymi cieniami - do końca grudnia możecie kupić je w promocyjnej cenie - 8,50 zł. Ja swoich z pewnością użyję do makijażu andrzejkowego/świątecznego/sylwestrowego ;)) Jeśli czas mi pozwoli to postaram się przygotować dla Was kilka propozycji takich makijaży. Chcecie?? 

33 komentarze:

  1. idealny na sylwestra:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/aztec-pants.html
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, sylwester, andrzejki, święta. Teraz będzie wiele okazji, żeby się pięknie "zrobić" i wyglądać :P

      Usuń
  2. W tym makijażu wyglądasz taak... taaaak... świeżo :D
    Piękny : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi powiew świeżości :D Dzięki! :*

      Usuń
  3. piękne robisz te makijaże :) kreska idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna kreska, piękne wykończenie- chciałabym tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś wirtuozem cieniowania, naprawdę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamuniu, ale mi posłodziłaś :* Dziękuję ;))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To postaram się coś wyczarować w wolnej chwili ;))

      Usuń
  7. bardzo podoba mi się żółty akcent, nadaje całości takiego radosnego i ciekawego looku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam takie kolorowe akcenty na dolnej powiece ;)

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje makijaże w tym stylu, niby delikatny makijaż, lekko widoczny a robi taki fajny efekt :) Nie zazdroszczę CI kochana, u nas też paskudna pogoda :/ Ale ja zostaje w domu bo choróbsko wciąż mnie trzyma i nie przechodzi.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego lubię do takich dzienniaków dodawać coś od siebie, kolorowego ;) A Ty zdrowiej! :*

      Usuń
  9. Bardzo ładny makijaż - idealny na co dzień :) I ta kreska! Sama chciałabym potrafić malować takie kreseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trenuj kochana ;) Grunt to znaleźć dla siebie najwygodniejszą formę eyelinera - dla mnie najlepsze są te w płynie z pędzelkiem ;))

      Usuń
  10. Świetny makijaż wyczarowałaś, fajne kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny dzienniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kreski ;) Makijaż jak zwykle śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też najchętniej nigdzie bym nie wychodziła ;) Piękny makijaż, jak każdy, który nam prezentujesz ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. perfekcja, piękny makijaż. Muszę spróbować z żółtym cieniem na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo ładnie podkreślone brwi ;)Makijaż jak zwykle świetny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)