poniedziałek, 11 listopada 2013

Makijaż inspirowany żelem pod prysznic? Czemu nie!

Witajcie :*


Nie wiem czy wiecie, ale niedawno zakończył się konkurs u Karoli, gdzie zadaniem konkursowym było wykonać makijaż bądź manicure inspirowany wybranym żelem Original Source! Postanowiłam sprawdzić swoje umiejętności i wyobraźnię ;) I udało się, wygrałam jeden z zestawów OS! Nawet nie wiecie, jak się cieszę, w końcu udało mi się wygrać konkurs, gdzie zadaniem było wykonanie makijażu :) Moją inspiracją był żel Golden Pineapple. A co z tego wyszło oceńcie sami ;)





Do wykonania makijażu wykorzystałam:
*podkład Rimmel Match Perfection,
*korektor Hean  Hean Problem Reductor #01,
*korektor rozświetlający pod oczy #jasny beż,
*baza pod cienie Hean,
*cienie MIYO #27, #28,
*cień z paletki Sleek OSS Boxed,
*cień Glazel #zielony mat,
*czarny eyeliner Wibo,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXL Volume,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder,
*mapka brązująca #105,
*mineralny róż Mariza #subtelny róż,
*zestaw do stylizacji brwi Manhattan,
*pomadka Manhattan #Material Girl.


I jak oceniacie moją interpretację? :)

31 komentarzy:

  1. ojej, prześlicznie! Idealna kreska, żebym ja tak równo umiała namalował sobie kreskę;D Makijaż świetnie oddaje to jak wygląda ten żel ;) Gratuluję wygranej,w pełni zasłużona ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. o, kurczę, masz prawdziwy talent ! makijaż wygląda genialnie, profesjonalnie i aż mało realnie, naprawdę moje gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie wyglądasz w tym makijażu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Makijaż rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysl i bardzo ladny makijaz. Soczyste kolorki oddaja intensywnosc zapachow zeli :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż idealnie dopasowany do buzi, poza tym świetne kolory! Pozdrawiam i serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż, niesamowicie energetyczny :) A na kreskę nie mam słów, jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny! Nie dziwię się, że wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż! Przywołuje lato! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne połączenie odcieni, fajnym efektem jest kreska na dolnej powiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny makijaż kochana, nagroda jak najbardziej zasłużona ;) A sam zel i ja chcę wypróbować ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny konkurs, gratuluję wygranej :) Makijaż super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, bardzo mi się podoba Twoja interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i świetny pomysł na makijaż:) Gratuluję talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej :) A Twoich makijaży to nie mogę się nachwalić, masz talent i to wielki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurcze, makijaż inspirowany żelem:D ekstra Ci to wyszło!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie to wyszło i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja interpretacja wyszła idealnie :D
    Bardzo mi się podoba i świetnie wyglądasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny ten makijaż. jaki cień masz u samej góry na powiece co rozświetla?

    OdpowiedzUsuń
  20. E no perfekcyjna robota :D Nagroda w pełni zasłużona :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow Kochana, wyglądasz cudownie!!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż:-)
    Uwielbiam kolory złota i brązu na powiece w każdej kombinacji i w każdym odcieniu:-)
    Bardzo pasują Ci takie kolory, ogólnie robisz bardzo piękne makijaże które ja osobiście z przyjemnością oglądam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. marzę o tym, żeby umieć robić tak pięknie makijaż! po prostu cudny!
    obserwuję! chcę zobaczyć więcej ;)

    Velvet

    OdpowiedzUsuń
  24. genialnie wyglądasz w tej opasce, a makijaż,,, perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)