środa, 20 listopada 2013

Manicure: Amarantowe paznokcie od Hean

Witajcie :*

W ostatnim czasie sporo się u mnie dzieje, wczorajszy dzień dał mi mocno popalić i po powrocie do domu po prostu padłam. Ale dziś już wracam do Was z różowymi pazurkami od Hean. Jak zobaczycie, zdjęcia zostały zrobione w piękną, słoneczną pogodę i niestety zawieruszyły mi się na dysku. Ale już nadrabiam zaległości i pokazuję Wam to cudo.


Jest to lakier z kolekcji City Fashion o numerze #170. Jest to mocny róż z perłowym, fioletowym shimmerem. Pięknie prezentuje się na pazurkach i już kilka osób pytało mnie, co za lakier mam na pazurkach. Kolorek zdecydowanie wart uwagi...


A czy Wy lubicie takie różowe pazurki? :)

27 komentarzy:

  1. Jak u Ciebie pięknie! :)
    A kolor pazurków obłędny !
    Malowałabym a na pierwszym zdjęciu jak hybryda!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo nie :-) jakie Ty masz ładne paznokcie ;-)
    kolorek śliczny, ale żeby jeszcze nosić takie ładne kolory to trzeba mieć ładne paznokcie, moje wyglądają jak klawisze w maszynie do pisania :-( kwadratowe i brzydkie

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor śliczny:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/sunset-review.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny kolorek na lato ;) Uwielbiam takie róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham róż, szczególnie na paznokciach - pięknie się prezentuje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba kolor i kształt Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uu.. przepiękny odcień :) uwielbiam takie wyróżniające się z tłumu kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie fenomenalny kolor. Taki księżniczkowy. I jak w ciuchach takiego nie lubię tak na paznokciach uwielbiam. Bajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj odbyło się losowanie osób do obdarowania w Wymiance Mikołajkowej :) Na maila przesłałam wszystkie informacje, także sprawdź pocztę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. haha to zupełnie jak ja! wykupiłabym cały magazyn, gdybym tylko mogła! :)
    kolor bardzo intensywny, taki soczysty nawet bym powiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam róż, wiem pisałam to już ;) Dlatego ten kolorek bardzo mi się podoba! Chętnie nosiłabym go na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobny lakier, no może trochę bledszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor cudowny według mnie:) bardzo kobiecy! uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor, a co do pytania ja uwielbiam każdy kolor na paznokciach.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny kolor,uwielbiam wlasnie takie ,chociaz ostatnio chodzi za mna sprobowax pomalowac na czarno (!)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor, uwielbiam wszelkie róże na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)