czwartek, 21 listopada 2013

Mikołajkowe rozdanie z HomeDelight.pl [ZAKOŃCZONE]

Witajcie

Dziś mam dla Was małą niespodziankę ;)  Wiele z Was często pisało pod moimi woskowymi wpisami, że jesteście ich bardzo ciekawe. Wraz ze sklepem HomeDelight.pl postanowiliśmy wyjść Wam naprzeciw i zorganizować Mikołajkowe rozdanie. Do przekazania mamy dla Was  6 aromatycznych wosków znanej marki Yankee Candle. W zestawie znalazły się zupełnie różne zapachy tak, aby każdy znalazł coś dla siebie ;)


Aby wziąć udział w konkursie należy:
*być publicznym obserwatorem bloga iv90-jewellery.blogspot.com,
*polubić na Facebooku stronę HomeDelight,
*wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Aby zwiększyć swoje szanse i zdobyć dodatkowe losy (nieobowiązkowe) możesz:
*polubić iv90-jewellery na Facebooku (1 dodatkowy los),
*dodać baner na bloga w poście, bądź pasku bocznym (1 dodatkowy los).

Baner do pobrania:

Regulamin rozdania:
1. Rozdanie prowadzone jest na blogu iv90-jewellery.blogspot.com. 
2. Sponsorem nagród jest sklep internetowy Homedelight.pl.
3. Nagrodami w rozdaniu jest zestaw 6 wosków Yankee Candle: Pink Sands, Christmas Memories, Pink Dragon Fruit, Midsummer's Night, Beach Flowers i Red Velvet.
3. Rozdanie prowadzone będzie od 21.11 do 05.12 do godziny 23:59.
4. Aby wziąć udział w rozdaniu musisz być publicznym obserwatorem bloga iv90-jewellery, polubić profil Homedelight na facebooku oraz poprawnie wypełnić formularz zgłoszeniowy
5. W rozdaniu można zdobyć dodatkowe losy za:
- polubienie fanpage bloga na Facebooku (1 los),
- dodanie baneru konkursowego na swoim blogu (1 los).
6. Ogłoszenie wyników nastąpi do 3 dni od daty zamknięcia rozdania.
7. Jeśli do 3 dni nie otrzymam danych do wysyłki nagrody wylosuję kolejnego zwycięzcę.
8. Nagroda wysyłana jest na terenie PL.
9. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).



Życzę Wszystkim powodzenia! ;)

53 komentarze:

  1. alee super <3 już się zgłosiłam! idealnie na święta taki prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie miałam jakichkolwiek wosków, więc jestem ich bardzo ciekawa:)
    Formularz wysłany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłam się, nagroda bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłoszenie wysłane :).
    Zakładka "FanPage" niestety coś szwankuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobione zapraszam tez do siebie kochana
    http://nattalja.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagrody super ;) Zgłoszenie wypełnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, już się zgłosiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też się zgłosiłam po te pachnące prezenciki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłoszenie poszlooo :D Super nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też się zgłosiłam :D ojj chciałabym wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O super nagrody :) Warto się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyrytyry ja też się zgłosiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne mikołajkowe rozdanie! Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rozdanie, zgłosiłam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow,chciałabym takie świąteczne woski,zapisałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia wszystkim! ;)
    I zapraszam do siebie :) Niedługo loteria - do wygrania kosmetyki o wartości ponad 100 zł :)
    http://gadzetyprobki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłosiłam się - bardzo lubię te woski

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również wysłałam swoje zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety na FB trwają jakieś prace i nie mogę na razie polubić konta. Dam znać, jak to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wysłane zgłoszenie i zapraszam do mie na bloga : czakalakaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrobione :) No to czekamy na wyniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisałam się i ja :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dam się pokroić za woski YC ]:-> dlatego też wzięłam udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam na wyniki z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)