piątek, 22 listopada 2013

Moje czasoumilacze - Bomb Cosmetics musująca kula do kąpieli Portofino Blossom

Niedawno opisywałam Wam przepyszną babeczkę do kąpieli Bomb Cosmetics, a dziś przyszła pora na kolejną część kąpielowych przyjemności. W moje łapki wpadła prześliczna musująca kula do kąpieli z Bomb Cosmetics o zapachu Portofino Blossom


Śliczna, ręcznie wykonana bomba przyjemności dla ciała i zmysłów. Świeży, kwiatowy aromat magnolii i jaśminu sprawia, że nasza kąpiel jest niezwykle relaksująca i przyjemna. Ja swoją kulę przetestowałam w najgorszym dla niej momencie - po okropnie ciężkim dniu, gdzie byłam wyczerpana nie tylko fizycznie, ale i psychicznie, z okropnym dołem. I w takiej sytuacji mogłyśmy się albo pokochać, albo znienawidzić. 

Kula oczarowała mnie swoim zapachem jeszcze przed rozpakowaniem. Był on intensywny i bardzo przyjemny. Tuż po zanurzeniu jej w wodzie zauważyć można musujące bąbelki - kula bardzo szybko uwalnia swoje dobrocie do wody, które nawilżą naszą skórę. W przeciwieństwie do babeczek, rozpuszcza się w wodzie bardzo szybko. Delikatny aromat kwiatowy pomoże nam się odprężyć podczas kąpieli, a wypełnienie z masła kakaowego nawilży skórę.


Od producenta:
"Zmysłowy, śródziemnomorski aromat unosi się nad zatoką, a delikatne kwiecie wypełnia Twoje serce radością... Pozwól, by odżywcze masełka kakaowe i shea dopieściły Twoją skórę, a naturalne olejki z Magnolii i Jaśminu uniosą Cię w ramiona rozkosznego relaksu!
Zapach: Świeży, kwiatowy
Olejki eteryczne: Jaśmin, Magnolia
Zawiera: wypełnienie z masła kakaowego, płatki kwiatów
Właściwości: zmysłowa, nawilżająca
Waga: 160g".


Tę i inne pachnące kule do kąpieli możecie kupić w sklepie HomeDelight.pl.  Jeśli lubicie długie kąpiele w wannie, albo chcecie się zrelaksować, to polecam sięgnąć po taki dodatek. Nie dość, że pięknie pachnie, to ma zbawienny wpływ na skórę naszego ciała. Takie 2w1 ;)) Do wyboru macie wiele kompozycji zapachowych, nie tylko kwiatowe, ale i owocowe, słodkie oraz zmysłowe. Wybór jest ogromny ;)

***
Przypominam również o moim Mikołajkowym rozdaniu, gdzie do wygrania jest zestaw 6 wosków Yankee Candle:


A czy Wy używałyście już kul do kąpieli Bomb Cosmetics?

35 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo ładnie :) Kąpiel to idealny sposób na relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kule i babeczki z bomb cosmetics są świetne! Szkoda, że takie drogie..

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam prysznic i mogę tylko pomarzyć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej! kuleczka wygląda tak uroczoo : )_

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka kula do tego pachnie m.in. magnolią ! i w ogóle zazdroszczę tej kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda, ja nigdy nie używałam tego... ;)
    Mogłaś pokazać jak prezentuje się w wannie;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę sobie wyobrazić jej zapach, chętnie bym wypróbowała ale niestety, mam tylko prysznic... :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny czasoumilacz. Bomb Cosmetics ma dar do ładnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż szkoda wrzucić do wody ;) Ja po niedawno przeprowadzonym remoncie łazienki wreszcie mam upragnioną wannę. Malutką, bardzo, ale jest :D Niestety, rzadko w sumie mam czas na kąpiele, bo lubię się wyleżeć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już od dawna marzy mi się taka kula do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba skusze się na zakup ;) Wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  12. A u Ciebie znów coś fajnego do kąpieli ;)) Kusisz!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sobie ostatnio kupiłam coś podobnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Musi pachnieć tak samo niesamowicie jak wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A Ty znowu kusisz! :D Taka słodko-zmysłowa kula to by było coś dla mnie chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. te kule są tak piekne, że mi zawsze szkoda ją wrzucić do wody ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam kuli z BC (jeszcze!), ale mam ich dwie babeczki, które czekają na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie te kule kąpielowe i inne umilacze wyglądają niesamowicie! Ach, a tu jeszcze cudowny zapach do tego :D Ciężko się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z taką kulą to chętnie bym się wykąpała:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wiem ze to zabawnie zabrzmi ale ja sie nie kaaapie ;DDD tlyko prysznioc ;) Dlatego wszelakie ...do kąpieli sa u mnie zbedne xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! What can I say? ... intimidates me!
    Great post! I congratulate the ability and talent to curiosity to me!
    I will always be coming back for more: *


    Regards,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  22. Skoro ich babeczki tak mnie zaczarowały to zapewne z kulą byłoby podobnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglada świetnie;)
    zapraszam do mnie >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jesli ci się spodoba zapraszam również do obserwowanych:)
    pozdraiwam;*

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda cudnie, znów żałuję, że nie mam wanny ;c

    OdpowiedzUsuń
  25. Pachnie zapewne obłędnie, jak wszystkie kosmetyki z BC. Uwielbiam je!
    Aktualnie produkty z Bomb Cosmetics są do wygrania w rozdaniu na moim blogu...

    OdpowiedzUsuń
  26. mmmm aż chciałoby się schrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. tak pięknie wygląda, że aż żal byłoby mi ją zużyć, serio :D :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)