wtorek, 26 listopada 2013

Przegląd nowości

Dziś troszkę o tym, co przybyło w me skromne progi ;) Stacjonarnie nie kupiłam sobie nic i w sumie przez internet również nie wydałam ani złotówki :P Dostałam za to 3 paczuszki z nagrodami, upominkami i produktami do testów.

Na początek tusz, który trafił do mnie dzięki Poradom wizażysty na profilu Miyo na Fb. Taka mała niespodzianka, upominek za aktywny udział w poradach ;) W nagrodę dostałam maskarę Lash Xtension MIYO. Jestem jej bardzo ciekawa, jeszcze nigdy nie miałam żadnego tuszu z tej firmy.


Następna paczuszka przywędrowała do mnie od Hean - jest to nagroda z konkursu (również na Fb) :) Zadaniem konkursowym było wybranie jednego kosmetyku z asortymentu Hean, który wpasowałby się w naszą kosmetyczkę i uzasadnienie wyboru. Mnie troszkę poniosło i poleciałam wierszem :P

"Nieważne jaka jest pogoda,
czy to słońce, czy to deszcz.
Makijażu byłoby szkoda,
aby zniknął sobie gdzieś!
Więc wybiera
fixer Wasz,
bo pomoże zachować twarz.
Czy to wieczór, czy południe,
z nim wyglądać zawsze schludnie!"

A w nagrodę dotarły do mnie: dwa lakiery z serii I love Hean #466 i #841, a także pomadka Vitamin Coctail #326.


Kolejna paczuszka to dobrocie od HomeDelight.pl. Tym razem w moje łapki wpadły woski z nowej serii Simply Home i w końcu będę mogła je przetestować :) Seria zawiera zapachy: Rainwashed Berry, Vanilla Frosting, Darling Clementine, White Linen & Lace, Pink Honeysuckle, Merry Berry oraz Cherry Vanilla :)


Mam jeszcze dla Was dobrą wiadomość - w sklepiku HomeDelight.pl do końca listopada obowiązuje promocja na darmową wysyłkę. Wystarczy, że zamówicie minimum 10 wosków Yankee Candle i wpiszecie kod "woskiYC" ;)

Czy coś szczególnie Was ciekawi? Jeśli tak to piszcie w komentarzach, zacznę testy od tych rzeczy ;)

51 komentarzy:

  1. Wosków zazdroszczę ;) a co do wygranej z Hean'u to lakiery boskie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Ci zazdroszczę tych wosków, szczególnie pierwszego <3 musi pachnieć cudnie! tak jak i ostatni ;p
    Z nowości niestety nie znam nic, zatem czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez bym chciala takie woski :( ahh moze w koncu je sobie sprawie;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości, podobają mi się lakiery i ciekawią woski, choć sama używam wyłącznie YC ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to są właśnie YC :D

      Usuń
    2. Fakt, przepraszam pomyliłam okienka przedtem..

      Usuń
  5. mam tę samą szminkę z hean, bardzo lubię ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To czas nadrobić zaległości ;) Mają kosmetyki bardzo dobrej jakości w dobrej cenie :D

      Usuń
  7. ale ci się poszczęściło, ja nigdy nie wygrywam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, a w końcu się uda :)) Zapraszam również do mojego konkursu Mikołajkowego ;))

      Usuń
  8. Gratuluję, a wierszyk super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szminka z Hean znajduje się na mojej liście zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/favorite-gold-vogueccom.html
    ps. Klikniesz mi w baner VOGUEC na blogu? Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę,że u Ciebie tak samo dużo nowości,jak i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowościami nigdy nie pogardzę :D Jestem kobietą i już chyba wszystko jasne :D

      Usuń
  12. HomeDelight czaruje! :) Woski pachną na pewno pieknie, nigdy nie mialam, ale recenzji sie naaaczytalam! Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować - zobaczysz, zakochasz się :D

      Usuń
  13. Jaką szczoteczkę ma ten tusz? :)) Kurde, żyć nie umierać tyle prezentów;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba jeszcze nie miałam nic z Hean :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne kolory lakierów:>
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. świetny wierszyk! :)
    no i gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Ci dobrze z tymi woskami :) mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję wygranych :)
    świetne te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery wpadły mi w oko :) Z Simply Home mam wosk White Linen & Lace i wg mnie jest cudowny, ciekawe jak inne zapachy tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi się szczególnie lakiery podobają ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem bardzo ciekawa tuszu gdyż uwielbiam lakiery tej marki, zastanawiam się czy inne produkty też mają takie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie jako wielką fankę niebieskiego oczarowały lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuuuusisz YC, bardzo, bardzo :D Musze się w końcu zebrać do zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj jestem ciekawa tych wosków :D

    OdpowiedzUsuń
  24. przydałyby mi się jakieś nowe woski... :P muszę pozamawiać :P

    OdpowiedzUsuń
  25. z chęcią obserwuję - piękny blog i świetny nałówek :))

    OdpowiedzUsuń
  26. nie chwal sie bo mi przykro i zazdraszzcam szczególnie wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachwyciłam się tymi woskami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ten vanilla frosting chętnie bym sobie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam 2 tusze z MIYO, ale nie byłam z nich zadowolona, ale akurat nie ten, który Ty otrzymałaś ;) Jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wosków nigdy dość :) A lakiery z Hean, boskie kolorki ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)