poniedziałek, 18 listopada 2013

Tag: Liebster Blog Award

Witajcie :*

Kilka dni temu zostałam otagowana przez Asię do Liebster Blog Award ;) Dziękuję za to wyróżnienie i dziś postaram się wywiązać i odpowiedzieć na jej pytania ;) A nóż dowiecie się o mnie czegoś ciekawego??? :D

1. Wolisz święta Bożego Narodzenia czy Wielkanocne?
Zdecydowanie te pierwsze. Panuje wtedy bardziej rodzinna atmosfera, do tego kolacja wigilijna, śpiewanie kolęd, obdarowywanie się prezentami. Wtedy nawet mroźne powietrze mi nie przeszkadza ;)

2. Określając siebie uważasz, że jesteś optymistką, realistką czy pesymistką?
Optymistka, nigdy nie zakładam najgorszego. Staram się pozytywnie patrzeć w przyszłość. Wiadomo, czasem jak każdy mam gorsze dni, ale szybko wracam do siebie i staram się nie zadręczać ;)

3. Bardziej interesujesz się ciuchami czy kosmetykami?
Hihi obecnie bardziej kosmetyki, co już chyba zdążyłyście zauważyć ;) Ale kiedyś nie wyobrażałam sobie dnia bez wejścia na szafę.pl czy modnąpolkę.pl ;P

4. Jakich trzech rzeczy nie może zabraknąć w Twojej torebce?
Telefon, portfel i pomadka ochronna na usta ;) Muszę być cały czas w kontakcie, muszę mieć jakieś pieniądze na "czarną" godzinę i nawilżone usta :D

5. Mocny makijaż czy delikatny? W jakim czujesz się najlepiej?
W zależności od okazji. Ale zazwyczaj stawiam na podkreślenie oczu.


6. Miałaś jakiś pseudonim w dzieciństwie?
Hmm w dzieciństwie chyba nie, ale w LO byłam iv i tak już zostało ;)

7. Wyobraź sobie, że świat stanął w miejscu na godzinę, co robisz?
Nadrabiam blogowe zaległości, których chyba nigdy nie uda mi się wyeliminować, hahaha ;) A tak poważnie to chciałabym odpocząć, bo ostatnio na wszystko brakuje mi czasu.

8. Bardziej podobają Ci się włosy kręcone czy gładkie, proste?
Zdecydowanie kręcone, duże loki/fale. Ja swoje mam falowane, jednak zazwyczaj je prostuję, bo tak jest szybciej i łatwiej :(

9. Jakich kosmetyków masz najwięcej?
Cieni do powiek! Pozostawię to bez komentarza... ;)

10. Kuchnia polska czy włoska? Która bardziej Ci smakuje?
Ta i ta, lubię bardzo różne potrawy. Ale nie wyobrażam sobie życia bez pysznych pierogów mojej mamy, bigosu czy kultowego już schabowego ;) I dlatego wyglądam jak wyglądam :P

11. Książka czy film? Co wolisz?
Lubię i to, i to. Niestety nie zawsze mam czas na czytanie książek, obejrzenie filmu jest po prostu szybsze, ale jeśli mam taką możliwość to stanowczo książka! (i pomyśleć, że kiedyś w ogóle nie czytałam książek) ;)

Ja Kochane zapraszam Wszystkich chętnych do zabawy, aby odpowiedzieli na te same pytania co ja ;) Nie będę nominować konkretnych blogów, gdyż było już sporo tego typu nominacji i z pewnością kogoś zdubluję ;)

17 komentarzy:

  1. świetny!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/boy-london_18.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również cieni najwięcej, oraz perfum.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wzięłaś udział w zabawie ;D Na wiele pytań odpowiedziałabym tak samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie najwięcej cieni, albo lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam czytać książki a wciąż brakuje mi na nie czasu, chciałabym móc czytać codziennie, może zacznę przed snem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podkreślone oczy to podstawa moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji! :))
    Prześliczne masz te oczy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych cieni do powiek to można Ci pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zdecydowanie wolę Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też najwięcej mam cieni i chciałabym jeszcze więcej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też muszę mieć przy sobie zawsze pomadkę nawilżającą, nawet przed snem ;) Jestem uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)