sobota, 16 listopada 2013

Tydzień w zdjęciach

Dzień dobry :*

Bardzo lubię oglądać na Waszych blogach zdjęcia z ubiegłego tygodnia. Zainspirowało mnie to i zmobilizowało do systematycznego rejestrowania kadrów z mojego życia ;) Nie będzie to nic odkrywczego, ot takie różne ciekawostki ;)


1 - Mój makijaż na uczelnię (zabijcie mnie, ale nie pamiętam jakich cieni dokładnie użyłam - chyba z paletki showstoppers; PS: blogger dodał mi jakieś szare plamy na oczach :o)
2 - Ten różowy wosk ostatnio bardzo często gości w moim kominku
3 - Nowy domek dla cienie Pierre Rene. Teraz muszę się zmobilizować do przełożenia kolejnych cieni
4 - Makijaż zrobiony pod kolczyki, które ostatecznie przed wyjściem i tak zdjęłam :P


1 - Zakupy z początku tygodnia: szampon i zmywacz z Rossmanna oraz cień z Inglota #434...
2 - ...który jest piękny!
3 - Pierwszy makijaż z wykorzystaniem inglotowskiej szarości
4 - Jesienny makeup


1 - Upominki od Miyo i Pierre Rene za czynny udział w poradach wizażysty na ich Fb ;)
2 - Moja maleńka kolekcja cieni Miyo
3 - Makijaż z wykorzystaniem nowości od Miyo
4 - Nagroda z konkursu organizowanego przez Karolę ;)


1 - Trzy nowe lakierki, zakupione po 2,50zł za sztukę ;)
2 - Moje kolejne zamówienie z Marizy
3 - Puder bambusowy - ma być transparentny ;) Wszystko się okaże już niebawem
4 - I piękny koralowy cień do powiek

I te by było na tyle ;) Ostatnio niewiele się u mnie działo - ciągle uczelnia i dom, ale troszkę nowości kosmetycznych zawitało w moje skromne progi, więc było co pokazać ;)

Lubicie takie wpisy?? Chcecie kolejny za tydzień? ;)

58 komentarzy:

  1. Cień z inglota jest cudny. Pięknie się mieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. To szarość wpadająca w fiolet i brąz, nie do opisania :D

      Usuń
  2. Uwielbiam takie post ;) Fajnie Ci to wyszło ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) W takim razie spodziewajcie się kolejnych takich wpisów :D

      Usuń
  3. Na makijaże się nie mogę napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie mogę się napatrzeć na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to ewentualnie na niego mogłabym się skusić :) ale tych świątecznych/zimowych generalnie się obawiam, bo wolę świeże zapachy niż ciężkie ;(
    lubię takie mixy, ja robię właśnie na koniec miesiąca dopiero, ale wrzesień odpuścilam ze wzgledu na wakacje, a październik ze względu na projekt ;p dopiero listopad się ukarze :)
    A Ty współpracujesz z homedelight?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za ciężkimi, korzennymi zapachami - to zupełnie nie dla mnie i przyprawiają mnie o ból głowy ;(
      A mnie tak dziś naszło, bo narobiłam ostatnio troszkę zdjęć i wyszedł pościak ;)
      Tak, najpierw zamawiałam od nich woski, a jakiś czas temu dostałam paczuszkę od p. Marty do wywąchania i opisania. A teraz kompletuję sobie kolejne zamówienie, bo znów wiele zapachów nazbierało mi się na liście zakupów :D

      Usuń
  6. Też tak mam z malowaniem się do kolczyków! :)
    Zastanawiałam się nad tym woskiem, ale ostatecznie doszłam do wniosku, że będzie zbyt kwiatowy, a na zimę potrzebuję czegoś ciepłego :) Piękny cień z Inglota!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż, a wosku o tym zapachu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię, lubię! :) A make-upy to masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten wosk, był w porządku, ale nie zachwycił mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. zobaczysz- domówię sobie ten cień z Marizy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domów, domów, mi przy okazji też coś zakup :D Poproszę mineralny podkład ;))

      Usuń
  11. Pieeekny makijaz!

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny makijaż ;) Podziwiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są takie posty, ciebie też dopadło ;) Puder bambusowy mnie ciekawi, czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopadło, dopadło ;)) Z pewnością zdam Wam relację ;)

      Usuń
  14. U Ciebie jak zwykle mocno kosmetycznie :D Jestem zachwycona Twoimi makijażami! Szczególnie tym pastelowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A blog z założenia miał być biżuteryjny ;)) Dziękować :*

      Usuń
  15. Zaciekawiły mnie kosmetyki z Marizy :) ja kupiłam 1 cień z Miyo i czeka na swój test :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mnie bardzo pozytywnie zaskoczyły ;))

      Usuń
  16. Piękne makijaże :) Twoja cera zachwyca! *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie cieniujesz oczy, też bym chciała tak umieć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pędzelek w dłoń i jedziemy z tematem ;)) Praktyka czyni mistrza Kochana! :)

      Usuń
  18. Jakbym czytała o sobie, zrobiłaś makijaż pod kolczyki i je zdjęłaś, znam to, bo czasem też maluję paznokcie pod kolor bluzki, której nie zakładam;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha bratnia dusza! W końcu Cię znalazłam :D

      Usuń
  19. Podoba mi sie Twoja kreska ;)
    Czekam już na kolejny taki post !

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mogę się napatrzeć na te Twoje makijaże! są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hah nie ma to jak zrobić sobie makijaż pod biżuterię a potem ją zdjąć, dobra jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Paletkę kupiłam na allegro od użytkownika "INFONDO" :)

      Usuń
  23. tak właśnie myślałam, bo widziałam linki przy recenzjach :) fajna sprawa, też bym chętnie potestowała te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia :) Bardzo ładnie wychodzą Ci makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cień z Marizy podbil moje serce:) jest cudowny!!:) idealny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny jest, na żywo ładniejszy ;) Niedługo będzie czekał go test na oku, ciekawe jak się spisze :D

      Usuń
  26. Widzę sporo nowości od Mraizy! Makijaże, każdy jeden, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie posty :) Piękne makijaże ;)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię takie posty.
    piękne makijaże!
    ta grejfrutowa sól z marizy ładnie pachnie :)
    zapraszam do mojej akcji http://ulamekprawdy.blogspot.com/2013/11/akcja-grudzien-miesiacem-dla-rzes.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Cień z Inglota jest cudowny! I zachwycam się każdym Twoim makijażem, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O, dawno nie odwiedzałam rossmanna. Ale wolę tam nie wchodzić, bo mam wszystko, a tak to będzie kusiło ;)
    Do mnie też dotarło zamówienie z Marizy, pierwsze :) Ale o wiele skromniejsze niż u Ciebie.
    A kolor tego błyszczyka Pierre Rene wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lepiej nie zaglądaj ;) Ja wiem po sobie, że zawsze coś do domu przywlokę ;P

      Usuń
  31. podoba mi się look oka:) czym kochana robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Męczę się ze zwykłą cyfrówką - mam Nikona S3000. Służy mi już dobrych kilka lat ;)

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)