poniedziałek, 9 grudnia 2013

Decoupage: zakładka do książki "choinka"

Witam cieplutko!

Dziś szybciutki wpis - z moją małą decoupage'ową robótką :) Jakieś dwa tygodnie temu zrobiłam to oto maleństwo - świąteczną zakładkę do książki, którą przekazałam Angie w mikołajkowej wymiance ;) Moja obdarowana para napisała, że lubi książki, więc zakładka to była moja pierwsza myśl. Mam nadzieję, że się przyda nie raz :P


Zakładka została wykonana z drewna i ozdobiona serwetkami oraz pomalowana farbkami akrylowymi. Całość zabezpieczyłam trzema warstwami lakieru bezbarwnego. Świąteczny motyw ozdobionej choinki idealnie wpasowuje się w grudniowy klimat ;)


Podczas produkcji zrobiłam jeszcze jedną zakładkę, ale pokażę Wam ją następnym razem ;)

28 komentarzy:

  1. Ale fajna! Jak byłam młodsza miałam specjalne zakładki do każdej ksiązki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna! Cudowna! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, a wykonanie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) Chociaż mi by się nie przydała bo wolę książki w formie elektronicznej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie Decoupage to czarna magia ale podoba mi się ta metoda zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu w którym do wygrania jest sukienka od Pretty Women :) http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

      Usuń
  7. Śliczna, choć dla mnie nie przydatna, bo bardzo rzadko czytam książki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, ja tez zaopatrzyłam się ostatnio w kilka produktów do ozdobienia i mam zamiar się za nie zabrać jeszcze przed Świętami :))

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie tak ją kojarzyłam z wymianki i się zastanawiałam czy zrobiłaś drugą, taką samą :) śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i taka klimatyczna :)
    Ja mam ostatnio chęć na biżuterię, więc możliwe, że na dniach wyciągnę 'warsztat' z kuferka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz talent kobieto! :) Cudownie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ;) Ja miałam kiedyś w aniołki taką robioną tą metodą, ale gdzieś mi się zagubiła :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, tworzysz prawdziwe cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)