poniedziałek, 16 grudnia 2013

Makijaż: Fioleciak z połyskiem



Witajcie :)

Dziś kolejny makijaż, który bez problemu możecie wykorzystać podczas świąt. Fioletowy cień pięknie zgra się z niebieską tęczówką oka i podbije jej kolor ;)

Niestety nie udało mi się zrobić zdjęć krok po kroku, bo miałam słabe światło, ale stepik podobny do tego opublikowanego kilka dni temu ;)

Do tego makijażu wykorzystałam paletkę cieni Sleek Vintage oraz pigment Mariza w kolorze porcelanowego różu, a także beżowego cienia z mySecret. Niestety na zdjęciach nie widać pięknego błysku pigmentu ;(

Jeśli chcecie instrukcję krok po kroku to napiszcie w komentarzach - postaram się zrobić ją dla Was jak najszybciej ;)





Niestety zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia ;(

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje makijaże :)
    Przepiękne kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem fanką kolorowych makijaży u siebie, ale w takim wydaniu chętnie bym się widziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ze zdjęciami nie jest źle :)
    strasznie Ci zazdroszczę, że potrafisz się tak świetnie malować.. ja niestety nie mam do tego zupełnie głowy, a samą kreskę na jednym oku rysuję z piętnaście minut. :( :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie marudź, zdjęcia świetne, tak jak makijaż oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zrobione oko:) Bardzo lubię tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne oczka : )
    Też bym coś zmalowała, ale jakoś mi się nie chce ; P
    U mnie na dniach będzie notka z pakowaniem prezentów ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne oczko, wyglądasz świetnie w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny dzienniaczek, uwielbiam takie delikatne róże w makijażu oka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)