środa, 4 grudnia 2013

Mikołajkowa wymianka - moja paczuszka

Witajcie

Podobnie jak w poprzednim roku, Égotiste zorganizowała Mikołajkową wymiankę blogerek. Naszym zadaniem było skompletowanie paczki swojej drugiej połówki wymiankowej i wysłanie jej do obdarowanej osoby. Moją wybranką była Angie, której bardzo dziękuję za otrzymaną paczuszkę :)

A oto zawartość mojej paczuszki:
*zestaw 4 Pory Roku: zimowy peeling do rąk i zimowy krem do rąk,
*ogrzewacz do rąk,
*kartka świąteczna,
*dzwoneczek świąteczny,
*słodkości ;)


Bardzo dziękuję za ten upominek Angie ;) A jeśli Wy chcecie otrzymać coś ode mnie, to zgłaszajcie się do Mikołajkowego rozdania - macie czas do jutra!


A czy Wy brałyście udział w tej wymiance?? :)

32 komentarze:

  1. Fajna paczuszka :) Dzwoneczek jest uroczy, a Milka... mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super post ;)

    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/aztec-lambre.html

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kartka a milkę wszyscy kochają. Chciałabym pod choinę dostać tą fioletową krowę, która produkuje te pyszności

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten zestaw cztery pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że jesteś zadowolona, bo mnie się bardzo podoba Twoja paczka :)
    Ten ogrzewacz jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i super prezent:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio otworzyłam Milke i obiecałam sobie że wezmę tylko jedną kostkę, no niestety tak mnie wciągnęła że poszło pół czekolady ;) Bardzo świąteczna paczuszka, kartka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogrzewacz jest genialny!!!! U mnie też już jest moja paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paczuszka :D Jak ja dawno nie jadłam tych żelek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te galaretki, mmm! Faktycznie typowo świąteczny smak :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczuszka! :) A ten ogrzewacz jest piękny x

    OdpowiedzUsuń
  12. W zeszłym roku brałam udział w tej wymianie, ale teraz już brakło mi funduszy i trochę żałuję...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam inną wersję tego zestawu od Czterech pór roku i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna paczka a ogrzewacz sama bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale słodka ! i galaretki ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. proszę bardzo :)
    plus u mnie o pczuszce od Ciebie, za którą bardzo dziękuję ;*

    pozdrawiam gorąco i życzę mnóstwa prezentów od "prawdziwego" Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również mam ten serduszkowy ogrzewacz:)Słodki gadżet:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat nie widziałam tych galaretek ;) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. paczuszka dotarłą już na początku tygodnia, ale nie miałam jak dodać i w dodatku od wtorku jestem w rozpaczy więc tak wyszło... ;)
    jak najbardziej się przydadzą, a słodkości już prawie zniknęły ;)
    jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna paczuszka, w przyszłym roku koniecznie muszę wziąć udział w takich blogowych mikołajkach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)