poniedziałek, 2 grudnia 2013

Tag: "Tylko jedno słowo"


Dzień dobry ;)

Dziś przychodzę do Was z tagiem, do którego zaprosiła mnie RedHead-Girl :* Tag polega na tym, że na każde pytanie odpowiadamy jednym słowem, które nam przychodzi do głowy, albo przynajmniej staramy się użyć jednego ;)


1. Gdzie jest Twój telefon?
Nieopodal ;D
2. Twój partner?
Czuły
3. Twoje włosy?
Długie
4. Twoja mama?
Kochająca
5. Twój tato?
Wesoły
6. Twój ulubiony przedmiot materialny?
Komputer
7. Twój sen z zeszłej nocy?
Brak
8. Twój ulubiony napój?
Hmm.... soki
9. Twój wymarzony samochód?
Leon
10. Pokój, w którym teraz jesteś?
Mój
11. Twój ex?
Idiota ;)
12. Twój strach?
Samotność
13. Kim chciałabyś być za 10 lat?
Mamą
14. Z kim spędziłaś ostatnią noc?
Sama
15. Jaka nie jesteś?
Szczupła
16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz?
Jadłam
17. Co masz na sobie?
Piżamę ;)
18. Ulubiona książka?
"Ostatnia spowiedź"
19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
Parówki :)
20. Twoje życie?
Szczęśliwe
21. Twój nastrój?
Pozytywny
22. Twój przyjaciel?
Marlena i Magda
23. O czym teraz myślisz?
O wyjściu z domu
24. Co teraz robisz?
Surfuję po necie
25. Twoje lato?
W domu ;(
26. Co jest w Twoim telewizorze?
Ddtvn ;)
27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś?
Dziś
28. Kiedy ostatni raz płakałaś?
W sobotę
29. Szkoła?
Praca mgr
30. Czego teraz słuchasz?
Rmf fm
31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe?
Relaks
32. Wymarzona praca?
Wizażystka
33. Twój komputer?
Laptop
34. Za oknem?
Zimno :(
35. Piwo?
Bez soku!
36. Meksykańskie jedzenie?
Lubię
37. Zima?
Nie!
38. Religia?
Katolicyzm
39. Wakacje?
Morze!
40. W Twoim łóżku?
Wygodnie
41. Miłość?
Zakochana ;)


Bardzo dziękuję za super zabawę i zapraszam wszystkich do przyłączenia się. Jeśli macie ochotę, to odpowiedzcie na ten tag i oczywiście dajcie mi znać w komentarzach ;)) Nawet nie wiecie jak ciężko jest użyć jednego słowa, żeby odpowiedzieć na te pytania :P

Dziś jest Dzień Darmowej Dostawy - co planujecie zakupić i gdzie?
Dajcie znać o ciekawych promocjach :D

17 komentarzy:

  1. Fajnie się czytało ten Tag :D tak hmmm szybko? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać takie tagi :) Są szybkie i treściwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na 11 zaczęłam się śmiać w głos, jedno słowo a wyraża tak wiele :D
    ja nie skorzystam z dnia darmowej dostawy raczej, czekam aż mikołaj się wykaże :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, krótko zwięźle i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozśmieszyło mnie to: idiota, ale tak bywa, samo życie ;-))
    TAG arcyciekawy;D

    OdpowiedzUsuń
  6. szybkoi konkretnie ;-) hah, fajny tag.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jak co ale idiota było najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ha ha fajny ten tag:)
    zaciekawiłaś mnie tą książką:) warto po nią sięgnąć?

    ps zapraszam do mnie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Twój ex? - Idiota;D " Hahaha dobreee... ;) Ciekawy TAG, wcześniej takiego nie widziałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny, pierwszy raz go widzę :)
    a DDD nie skorzystałam ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam nadzieje ze w pkt 22 jest mowa o tym o kim mysle :D
    lubie ten tag... twoj byly idiota :D
    a sobotni placz chyba byl ze szczescia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)