sobota, 7 grudnia 2013

Trochę nowości

Dziś obiecany post z nowościami z tego tygodnia ;) W ostatnich dniach Mikołaj i pan listonosz byli dla mnie bardzo hojni - otrzymałam wiele paczek, których zawartość przedstawię Wam w dalszej części postu ;)  Tak prezentują się wszystkie moje nowości - kosmetyczne jak i te gadżeciarskie ;) 




Na początek paczusia z mikołajkowej wymianki od Angie, jej dokładną zawartość opisywałam Wam tutaj.

W moim zestawie znalazły się: 
*zestaw 4 Pory Roku: zimowy peeling do rąk i zimowy krem do rąk,
*ogrzewacz do rąk,
*kartka świąteczna,
*dzwoneczek świąteczny,
*słodkości ;)
*kartka świąteczna.

Kolejny mikołajkowy prezent, to upominek od madaleine90, z którą przygotowałyśmy sobie już drugi raz grudniowe paczuszki. 

 
Od niej przywędrowało do mnie sporo słodyczy, ale również kilka innych drobiazgów:
*suchy szampon Batiste do ciemnych włosów,
*świecznik,
*rękawica do masażu/peelinu,
*róż Inglot #88,
*cień inglot #446,
*słodkości ;)

 I kolejna paczusia - tym razem jest to nagroda z rozdania ;) Szafkaaa. obdarowała mnie tym oto zestawem:


W skład zestawu wchodzą:
*pędzel do ust W7,
*pędzel do cieni W7,
*konturówka Catrice,
*dwa cienie matowe mySecret.

Kolejną porcją nowości są dobroci ze sklepu Homedelight. Wszystkie widoczne produkty zamówiłam w dwóch paczkach - najpierw na promocji z darmową dostawą przy zakupie 10 wosków YC, a później w DDD nie mogłam się powstrzymać i domówiłam jeszcze kilka rzeczy ;)


A co fajnego wpadło w moje posiadanie?
*kuracja do Ust WHAT A MELON!,
*wosk zapachowy WoodWick,
*woski Yankee Candle: Black Coconut, Spiced Orange, White Gardenia, Garden Sweet Pea, Midnight Jasmine, Snow in Love, Bahama Breeze, Waikiki Melon, Wild Passion Fruit

Kolejną paczką zamówioną w DDD było zamówienie z Ladymakeup - zamówiłam dla siebie pędzelek Hakuro H76 i korektor Catrice, którego nigdy nie mogłam upolować w mojej Naturze. 


Ostatnią paczuszką jest upominek z ostatnich porad wizażystki na Fanpagu Pierre Rene. W paczuszce znalazłam dwa pigmenty marki w cudownych odcieniach brązu i niebieskości. Ten brązowy pachnie jak kakao :P


Na tym zdjęciu pięknie widać drobinki w niebieskim cieniu (pojemniczek). Jestem nimi zauroczona ;)


Ufff, to już wszystko :) Troszkę się tego nazbierało :] Czy coś szczególnie Was ciekawi???

45 komentarzy:

  1. super prezenty! no i masz korektor z Catrice, a ja nigdzie go nie mogę dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dużo nowości, fiu, fiu :)
    również kupiłam sobie te zimowe "sweterkowe" świeczuszki :) cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Milka i YC <3 uwielbiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę to mało powiedziane ;) Miłego zużywania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te pigmenty są mega, ja mam brązowy, pachnie jak kakao, uwielbiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że u Ciebie równie szalenie jak u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajna paka! kuszę w końcu wypróbować suche szampony Batiste-dziś będę w Hebe to poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnóstwo dobroci :) fajna paczuszka z tej prywatnej wymianki, bardzo mi się podoba ten świecznik- widziałam go w empiku i teraz żałuję, że nie kupiłam ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile YC :D Ale zazdroszczę ich :D Fajnie u Ciebie, obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj fenomenalne prezenty Mikołajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten pędzelek W7, kulka jest rewelacyjna, ostatnio sięgam po niego każdorazowo, fajna sprężystość włosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Super nowości :) I znowuuu YC :D A ja swoje mam już u siebie, jestem super zadowolona z zapachów, a wszystkie brałam w ciemno ;) Dziś wrzucę notkę, więc jak byłabyś zainteresowana, to zapeszam, ale najlepiej koło wieczora. Teraz robię zimowe porzadki :D
    Też zamawiałam u ladymakeup pędzelki - trzy; dwa cieniutkie Kozłowskiego do eyelinera dla siebie i do kufra i kulkę Maestro do rozmywania cienia/kredki nad linią rzęs. I jeszcze mama wzięła dla siebie wypiekany róż. Ale wysłali wczoraj dopiero :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ile cudownosci :) woski z YC interesujące oczywiste. Szampan z batiste bardzolubie daj znać jak się sprawdzi wersji do ciemnych włosów. Ją w sumie mam ciemne włosy a używanej tej wersji "bialej " i też nie jest źle nie zostawia mi na włosach białego pyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne skarby ;) Mam ten świecznik i uwielbiam na niego patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o naprawdę dużo tego :)
    bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. TROCHĘ? :O
    Tu jest tona dobroci, wszystko bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne paczuszki, ja wbijam na święta goździki w pomarańcze, jestem ciekawa jak pachnie taki wosk

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow zazdroszczę ilości prezentów. Z konturówki z Catrice będziesz zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne nowości! Dużo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj,super paczusie.Widzę,że goszczą u Ciebie YC woski,które uwielbiam-wspaniałe zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  21. łaaał ile YC ! wzięłabym kilka, bo nadal żadnego nie wąchałam;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałości :) A cienie sypkie dostałam takie same od Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne prezenty :)
    strasznie podoba mis sie ten biały świecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne nowości, mam pędzelki z w7 i muszę przyznać, że całkiem dobrze się sprawują:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne paczki i zawartość :D ile wosków :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha ;D jak to jest "trochę" to ja się już boję jak wygląda "trochę więcej" :)
    Nie dość że mnóstwo tu pyszności to jeszcze jakieś ciekawe produkty!
    Czekam z niecierpliwością na recenzję :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  27. Ile cudowności :) Kamuflaż jest świetny, napewno będziesz zadowolona :) A woski.. mmmm magia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęściara z Ciebie, u mnie niestety w tym roku posucha ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale sporo tego Ci się dostało! Wszystko zgrało się z Mikołajem, więc był naprawdę hojny :D

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniałe nowości :) uwielbiam woski z YC ale tym razem też skusiłam się na te nowe woski WoodWick :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdaje się, że ogrzewacz do rąk pochodzi z empiku :D Cudne w tym roku mają, mnie zafascynowały takie w sweterkach :]

    OdpowiedzUsuń
  32. To CI się nazbierało sporo fajnych nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę wszystkich paczuszek!:D
    Jestem ciekawa wosku WoodWick :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O skubana! To dla Ciebie "trochę" nowosci?:D same cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  35. ta konturówka z Catrice jest genialna, muszę ją jeszcze gdzies upolować, bo chyba już je wycofują :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę ponownie rzucić okiem na te Matty, bo widzę u Ciebie bardzo ładne kolory, które przeważnie są mocno przebrane i akurat tych brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. No super,jest co testowac !:)

    OdpowiedzUsuń
  38. iiile wosków!
    ja też mam kilka, ale niestety, gdy kupowałam nie mieli w ofercie Black Coconut, a tyyle dobrego o nim czytałam i tak bardzo chciałam go mieć :( odpalałaś go już może? jak wrażenia? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)