niedziela, 8 grudnia 2013

Wyniki Mikołajkowego rozdania

Witajcie :)

W piątek o północy zakończyło się Mikołajkowe rozdanie organizowane przeze mnie wraz ze sklepem HomeDelight.pl. Udało mi się już sprawdzić wszystkie zgłoszenia - a było ich naprawdę sporo! Chciałabym na początku podziękować Wam za tak liczny udział ;) Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście i jeszcze do mnie wrócicie :)

Ale nie przedłużając, zestaw 6 wosków Yankee Candle wygrywa:


...Karolina Furgacz! Mikołajkowa, pachnąca paczuszka trafi właśnie do Ciebie! Gratuluję Ci Kochana i już za chwilkę naskrobię do Ciebie maila. Jeszcze raz chciałabym wszystkim podziękować za udział w zabawie i do następnego! :)

36 komentarzy:

  1. Ach :( Miałam nadzieję, że do mnie trafią, no trudno. Gratuluję kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to nigdy nic nie wygram :( ale gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  3. gratki!! zapraszam do mnie na rozdanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka szkoda ;( GRATULUJĘ KAROLINIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje. Chociaż miałam nadzieje że to u mnie będzie pięknie pachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach gratuluję :P Ja pewnie byłam daleko daleko :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni! :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Karoliny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że się nie udało, ale zwyciężczyni gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oh, tym razem mi się nie poszczęściło :) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah, gratulacje. Ale będzie u Ciebie pachnąco ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranej i zazdroszczę :) zapraszam do mnie czakalakaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromnie gratuluję Karolinie i zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję i zapraszam do mnie na rozdanie:*

    OdpowiedzUsuń
  15. ah,, szczęściara :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)