piątek, 24 stycznia 2014

Dzienny makijaż z Hean

Witajcie kochani :*

Tydzień temu pokazywałam Wam moje zakupy, które poczyniłam w sklepie internetowym Hean, a dziś przychodzę do Was z pierwszym makijażem z wykorzystaniem nowych kosmetyków.

W tym tygodniu intensywnie używałam tych kosmetyków i przygotowałam dla Was dwa makijaże. Niestety w przyszłym tygodniu czekają mnie dwa ciężkie zaliczenia, ale trzymajcie za mnie kciuki! :* Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to za tydzień będę miała ferie :P

Ale przejdę już do tematu postu. Moja dzisiejsza propozycja jest idealna na dzień i ładnie podkreśli oko. Kolor na dolnej powiece dodaje spojrzeniu świeżości - taki powiew wiosny ;)






Do wykonania makijażu wykorzystałam:
Twarz:
*podkład Hean Matte Touch,
*korektor pod oczy Mariza,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder,
*róż mineralny Mariza #Subtelny róż.
Brwi:
*cień Color Tatto 24h #40 Permanent Taupe.
Oczy:
*baza pod cienie Hean,
*wkłady do paletki Hean: #552, #805, #810, #811, #825, #826,
*eyeliner Hean w pisaku Hypno Style,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXL Volume.
Usta:
*Lip Gloss Pearl & Minerals #159.

32 komentarze:

  1. Wygląda ślicznie. Tak naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię kosmetyki hean :) makijaż mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Za niską cenę oferują produkty o dobrej, wysokiej jakości :) To lubię :)

      Usuń
  3. jak dla mnie bomba! tak jak lubię subtelnie i delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś mistrzynią subtelnego makijażu :)
    rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale słodzisz Kochana :* Bardzo dziękuję - lubię zrobić sobie delikatny makijaż, ale z kolorowym akcentem na dolnej powiece :D

      Usuń
  5. Śliczny, delikatny, podoba mi się. Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, tak delikatnie! Lubię tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Lubię takie wariacje :D

      Usuń
  8. Czarujesz tymi wszystkimi makijażami, które wykonujesz. Po raz kolejny jestem zachwycona. Gdybym sama tak potrafiła władać pędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* Kochana, najważniejsze to zacząć i próbować - za każdym razem będzie Ci szło coraz to lepiej :)

      Usuń
    2. Dlatego czasem eksperymentuję ;)

      Usuń
  9. Śliczny makijaż, taki odpowiedni na co dzień :) ja uwielbiam na co dzień nosić takie kolory, mam podobny cień ale z Inglota a zamiast czarnego linera używam złotej lub brązowej kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajna opcja z taką kreseczką :D

      Usuń
  10. kobieto jakie Ty masz brwi! <3 idealne

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten fiolet na dolnej powiece dodaje tego czegoś, świetnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny, taki naturalny ;) trzymam kciuki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie... tak delikatnie i dziewczęco! Ślicznie Ci w tym makijażu!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale dobrałaś kolory :) Bardzo mi się podobają Twoje brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny dzienniaczek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)