poniedziałek, 27 stycznia 2014

Lekcja makijażu: pomarańcz i zieleń

Witajcie :* 

Zima nie rozpieszcza, mróz za oknem przeraża, a ja muszę się uczyć na kolejne zaliczenie. Na szczęście z dzisiejszego testu wpadła mi piąteczka, więc jeden przedmiot mniej ;) Styczeń - bardzo źle mi się kojarzy przez zimę, sesję... ale to już ostatni rok wkuwania :D

Dziś mam dla Was makijaż krok po kroku - może być to propozycja zarówno na dzień, jak i na wieczór. Ja lubię takie kolorowe połączenia w dziennym makijażu i moi znajomi często mnie taką widzą :P

Nadal nie odpuszczam i morduję nowe wkłady cieni z Hean - jeszcze niejeden makijaż tu zobaczycie z wykorzystaniem tych właśnie kosmetyków. Przy opisie krok po kroku napisałam Wam, których dokładnie cieni użyłam w danym momencie ;)

Najpierw jednak małe zbliżenie na oko:


1. Nakładam bazę na powieki (Hean).
2. Na całą powiekę nakładam pomarańczowy, matowy cień (Hean #833).
3. W załamaniu i w zewnętrznym kąciku oka nakładam matowy, ciemny brąz (Hean #810).


4. Dużym, puchatym pędzelkiem rozcieram brąz (Hakuro H77).
5. W załamanie nakładam odrobinę metalicznego, brązowego cienia (Hean #826).
6. W zewnętrzny kącik dolnej powieki nakładam odrobinę ciemnej zieleni opalizującej nazłoto (Hean #831).


7. Na środek dolnej powieki nakładam zielony, opalizujący cień (Hean #878).
8. Wewnętrzny kącik dolnej powieki rozjaśniam białym, matowym cieniem (Kobo 101).
9. Powracamy do górnej powieki - wewnętrzny kącik pokrywam metalicznym złotem (Hean #825).


10. Na górnej powiece maluję cieniutką kreseczkę eyelinerem i delikatnie unoszę ją do góry w zewnętrznym kąciku.
11. Tuszuję rzęsy i gotowe!


Wykorzystane kosmetyki:
Twarz:
*podkład Hean Matte Touch,
*korektor pod oczy Mariza,
*kamuflaż Catrice,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder,
*róż mineralny Mariza #Subtelny róż.
Brwi:
*zestaw do brwi Manhattan.
Oczy:
*baza pod cienie Hean,
*wkłady do paletki Hean: #810, #825, #826, #831, #833, #878,
*cień Kobo #101,
*eyeliner Hean w pisaku Hypno Style,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXL Volume.
Usta:
*pomadka Hean Vitamin Coctail #326.

33 komentarze:

  1. Prześliczny makijaż! Cały czas mam problem z przekonaniem się do pomarańczki na moich powiekach. Muszę trochę z nią poeksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w tym makijażu :)
    Ja też już ostatni rok i nie mogę się doczekać jak ta farsa zwana studiami się zakończy haha:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mimo tak wspaniałej lekcji nadal nie wykonam tego makijażu, jest piękny jak każdy Twój, mnie jednak brakuje umiejętności i to raczej się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie i delikatnie, Może coś podobnego "ubiorę" jutro do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię pomarańczkę na powiekach, ale z czymś ciemniejszym jednak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie! Cień na dolnej powiece pięknie podkreśla Twoje oczy :)
    Podoba mi się ten pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie instrukcje krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka jest cena jednego wkładu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6,99zł, także bardzo korzystna ;)

      Usuń
  9. piękny makijaż nie wiem czy mi jako blondynce by pasował ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie kolorki idealnie pasują do Twojej urody! Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Subtelnie podkreślone oko, to lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle dobrego się naczytałam o cieniach Hean i jeszcze Ty tak pięknie je prezentujesz - znów ogołocę konto!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po sesji robię napad na ich sklepik internetowy :P

      Usuń
  13. Bardzo ladny makijaz :) ciekawa jestem tych cieni z Hean :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo dobre! Ja jestem pod ich ogromnym wrażeniem i codziennie ich używam (na razie w kąt rzuciłam Sleeki i inne moje nabytki) :P

      Usuń
  14. lubię takie kolorki! pięknie się mienią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zakochałam w tych cieniach :D

      Usuń
  15. Kochana, jak zawsze ślicznie
    z pozdrowieniami:*

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. ten pomarańcz jest idealny! BArdzo mi się podoba makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny makijaż :)) Bardzo ładne połączenie brzoskwini z zielenią :)
    A mam takie pytanie- piszesz, że użyłaś H77, a masz może inne pędzle do rozcierania, któryś polecasz, a któreś odradzasz?:) Szukam inspiracji i nie wiem na który się pędzel zdecydować:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do rozcierania mam tylko ten H77 i jestem z niego bardzo zadowolona ;) Mam go niecały rok i ładnie się sprawuje, włosie jest na swoim miejscu i po myciu nie dzieje się z nim nic złego, więc mogę go polecić z czystym sumieniem :)
      Co do innych pędzelków to zastanawiałam się ostatnio nad zakupem H78 do dokładnego, precyzyjnego rozcierania cieni i chyba niedługo w niego zainwestuję :P

      Mam łącznie 4 pędzle Hakuro (H50s, H70, H76 i H77) i jestem z nich baaaardzo zadowolona :D

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Ja mam tylko H50s i H100 także i na ten H77 się zdecyduję :)

      Usuń
  18. Bardzo ładny makijaż ale ja bym dała bardziej żywą zieleń. ;-)
    Co byś powiedziała aby połączyć na górnej powiece odcienie różu a na dole żywy wiosenny róż? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  19. naprawde fajny efekt koncowy ;) musze po sesji pocwiczyc rozcieranie ;) bo Twoje roztarcie naprawde powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż, ślicznie rozblendowany!!! Czy mogłabyś napisać, jak sprawuje się podkład Hean? Będę wdzięczna za opinię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)