wtorek, 7 stycznia 2014

Makijaż w brązach z niebieską kreską



Witajcie :*

Wiem, wiem... długo mnie tu nie było ;( Troszkę przedłużyła mi się ta świąteczna przerwa, ale wracam do Was z głową pełną pomysłów ;)

Najpierw świąteczne przygotowania, porządki, gotowanie. Później świętowanie i spędzanie czasu z rodzinką. W tak zwanym międzyczasie miałam sporo załatwień na głowie i tak oto zleciały te dwa tygodnie - nawet nie wiem kiedy. A tu trzeba wracać na uczelnię i co najgorsze,, zaczną się zaliczenia ;(

Ale po tak długiej przerwie trzeba pisać o rzeczach miłych, więc pokazuję Wam mój zaległy makijaż. Makijaż zwykły w brązach, ale z dodatkiem niebieskiej kreski na dolnej powiece. Polecam go jako odskocznię od zwykłego, dziennego makijażu :)







Niestety nie pamiętam jakich dokładnie cieni tutaj użyłam ;( Na pewno w ruch poszły linerki: niebieski Wibo i czarny z Lovely. Na górnej powiece znajdują się chyba cienie z mySecret, ale ręki uciąć sobie nie dam :P A na ustach pomadka Hean Vitamin Coctail w odcieniu 326.

13 komentarzy:

  1. Ale ładnie! Kurcze chciałabym umieć robić tę kreskę! :)
    Też mam to samo co Ty z tym czasem i w ogóle...
    Pozdrawiam kochaniutka! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękna kreseczka!:)

    Marysia P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednocześnie bardzo delikatny i wyrazisty, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miły akcent ta niebieska kreska ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten makijaż , ogólnie bardzo łądne makijaże, dodaję bloga do obserwowanych i napewno będę tu zaglądać by czerpać inspiracje, zapraszam też do mnie w wolnej chwili, u mnie co prawda bardziej modowo, ale może blog ci się spodoba :) pozdrawiam Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta niebieska kreska wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak Ci zawsze idealnie kreski wychodza, zaraz będę siedzieć i próbować ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)