poniedziałek, 24 lutego 2014

Face chart: Błękit z fioletem

Witajcie :*

Niedawno pokazywałam Wam moje Face chartowe inspiracje, które mogliście oglądać tutaj. Nie czekałam długo i postanowiłam jedną z tych propozycji wprowadzić w życie. Wybrałam wiosenny, świeży makijaż z błękitem i fioletem w roli głównej. A jak to wszystko wyszło możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu:



Zimowo-wiosenny makijaż, który z jednej strony kojarzy mi się z czystym, błękitnym niebem, a z drugiej strony ten chłodny błękit i biel przywodzą mi na myśl ośnieżony krajobraz w mroźny dzień. Ciemny fiolet i czerń na dolnej powiece dodają smaczku całości i to właśnie przez niego makijaż ten wpadł mi w oko ;) Mam nadzieję, że podołałam - największą trudność sprawiły mi usta, które nie do końca są w moim stylu :P



I co myślicie o tym makijażu?

35 komentarzy:

  1. piękne kolorki! lubię oglądać Twoje dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) W takim razie muszę zmalować coś nowego ;)

      Usuń
  2. oczko wyszło przegenialnie ♥
    usta nie są do końca w moim stylu, ale odwzorowanie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Usta mi też się za bardzo nie podobają, ale chciałam jak najbardziej odwzorować pierwowzór ;) Z taką wersją ust za dużo się dzieje na twarzy według mnie :P

      Usuń
  3. Uwielbiam te wyzwania :) Bardzo ładnie Ci to wyszło! Ja bym w życiu nic nie odwzorowała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż wyszedł Ci perfekcyjnie względem wzoru! ;-)
    Oczy bardzo mi się podobają. Błękit na górze, fiolet na dole.
    Usta są jednak zbyt rażące do i tak intensywnej reszty :) Dlatego wolałabym je przeciągnąć pomadką w kolorze nude, albo delikatnym błyszczykiem :)
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję ;) Usta też nie do końca w moim guście, ale chciałam odwzorować makijaż możliwie jak najbardziej ;)

      Usuń
  5. Super wyszło :) Ja też lubię czasem zaczerpnąć inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuu kochana, świetnie udało Ci się odwzorować ten makijaż! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie odzwierciedliłaś ten makijaż, chociaż on nie jest dla mnie - nie lubię błękitu na oczach, a w połączeniu z różowymi ustami to już w ogóle :) Poczekam na następny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mix słodkości i jeszcze blond włosków brakuje :P
      W takim razie łapę za pędzle i maluję! ;))

      Usuń
  8. świetnie Ci wyszedł ten makijaż. Ta fioletowa kreska pod okiem super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie jestem fanką niebieskości w takim wydaniu ale fiolet na dole bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, ten fiolet pięknie się prezentuje! ;))

      Usuń
  10. śliczny makijaż, chociaż sama bym się nie odważyła ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten efekt! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory, świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż i choć błękitny cień zawsze źle mi się kojarzył to dzięki Tobie zmieniłam wyobrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję ;) Ja też powoli przyzwyczajam się do niebieskości i zieleni - zawsze ich unikałam :P

      Usuń
  14. Wyszło rewelacyjnie,. pięknie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne! uwielbiam Twoje makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż :)
    Jeśli chodzi o usta to są naprawdę fajnie pomalowane ale do tych oczu zrobiłabym je naprawdę jasne. Może tylko musnąć odrobinę bezbarwnym błyszczykiem?:)

    Może wspólna obserwacja?:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie by wygladaly te usta same ;)) ale oczka tez super ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny makijaż :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nie jestem przekonana do niebieskich cieni, ale wygląda to całkiem, całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi sie ombre na ustach i fiolecik pod okiem:) Az zaobserwowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiscie z racji tego iz niedawno zalozylam bloga , zapraszam do siebie:) Chetnie odwiedze tych,ktorzy odwiedza mnie:) http://ladylipsblog.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. To wyzwanie wyszło Ci fantastycznie, wręcz świetnie to zrobiłaś :) Poza tym post bardzo mi się podobał. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)