piątek, 7 lutego 2014

Hipnotycznie-magnetycznie - makijaż z błyskiem

Witajcie :*

Dziś na szybciutko makijaż wykonany na konkurs, którego tematem było magnetyczne spojrzenie. Postanowiłam zrobić mocniejszy makijaż utrzymany w odcieniach zieleni, wykończony złotym brokatem, który idealnie wpasowuje się w karnawałowy klimat.

Do mocnego oka dorzuciłam w gratisie mocną pomadkę w kolorze malinowym. Baaaardzo spodobał mi się ten look - wyszło tajemniczo, kobieco i zadziornie ;) Z szybkości totalnie zapomniałam o wykonturowaniu twarzy i nałożeniu różu - wybaczcie :P

Za jakiś czas na blogu pojawi się instrukcja krok po kroku do tego makijażu, więc zaglądajcie ;)




Do wykonania makijażu wykorzystałam:
Twarz:
*podkład Revlon Colorstay,
*korektor pod oczy Mariza,
*kamuflaż Catrice,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder.
Brwi: 
*zestaw do brwi Manhattan.
Oczy:
*baza pod cienie Hean,
*czarna kredka Rimmel,
*czarny cień z paletki Sleek OSS,
*wkłady do paletki Hean: #811, #825, #831, #878,
*cień Kobo #101,
*eyeliner Maybelline w żelu,
*złoty brokat opalizujący na tęczowo,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXL Volume.
Usta:
*pomadka Hean Vitamin Coctail #75.



Zahipnotyzowałam Was spojrzeniem? :P

23 komentarze:

  1. la la la :) ale pięknie Ci z takimi ustami :)
    makijaż co tu dużo mówić jak zawsze ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :P Chcesz buziaka? :*

      Usuń
  2. Fajnie wyglada z tym dodatkiem zlota :))) Podoba mi sie :)) ile trwa wykonanie makijazu ??? Zapraszam do siebie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie patrzyłam na zegarek, ale szybko poszło ;) Same oczy to około 10minut (bez robienia zdjęć) :P

      Usuń
  3. Niesamowicie pięknie zgrywa się z kolorem Twoich tęczówek!

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh te malinowe usteczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wycieniowane oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż świetny :)
    Twoje spojrzenie samo w sobie jest niesamowicie hipnotyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem jak najbardziej na tak i oczywiście czekam na step by step :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)