środa, 5 lutego 2014

Konkursowe maski karnawałowe

Witajcie :*

Jakiś czas temu firma Pierre Rene organizowała konkurs, w którym głównym zadaniem było stworzenie maski karnawałowej za pomocą kosmetyków do makijażu. Ja miałam mnóstwo pomysłów, jednak ciężej było mi je wcielić w życie. W rezultacie zmalowałam dwie maski, które prezentują się następująco:

Sami widzicie jak mój aparat wariuje przy robieniu zdjęć - zupełnie inne kolory, jakbym wróciła z tygodniowych wczasów :P

Pierwsza maska utrzymana została w tonacji szaro-niebieskiej, z elementami brokatu (niestety aparat brokat zjadł i powiedział, że nie odda). Mocne usta pomalowane mieszanką cienia MIYO i bezbarwnego błyszczyka :)


Druga maska już bardziej mi się podoba - jest weselsza, żywsza i ma więcej zdobień :P Wykorzystałam tu również bulion w dwóch kolorach, którym ozdobiłam detale maski.


A Wam która maska bardziej się podoba? A może Wy brałyście udział w tej zabawie?

29 komentarzy:

  1. Pierwsza chyba jednak bardziej przypadła mi do gustu :) Też tak mam, że pomysłów i projektów w głowie cała masa ale niestety nie zawsze wychodzi tak jakby się chciało :/

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi bardziej podoba się druga. Przez większą ilość detali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz świetnie w obu maskach, brawo. piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe maski

    http://iamemilia.blogspot.com/ - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie podoba druga. dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaro-niebieska jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne :) mi się obie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w tej pierwszej szaro-niebieskiej bym chętnie poszła na bal, obłędna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super! dla mnie fioletowa najlepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza podoba mi się bardziej aczkolwiek obydwie świetnie się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fioletowa wersja bardzo mi się podoba. Marzy mi sie kiedyś pójsc na taki bal maskowy. Wieczorowe suknie i te cudowne maski z piórami

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie ladne i oryginalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza maska jak dla mnie troszkę zbyt mroczna, zdecydowanie wolę weselsze kolory no i brokat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszej jest opalizujący brokat na konturach, ale mój super wypasiony aparat nie chciał się nim z Wami podzielić i zabrał wszystko dla siebie :P

      Usuń
  14. Mi bardziej podoba się druga, ale to dlatego, że ja uwielbiam wszystko co kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz talent! Wyglądają nie jak namalowane, a założone ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdybym miała wybierać to szara, taka bardziej tajemnicza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta fioletowa bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W fioletowej wygladasz jak milion dolarow ;) super zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Fioletowa jak dla mnie rewelacja , chociaż szarej też niczego nie brakuje! :*
    MASZ OGROMNY TALENT !! :*
    Zapraszam do siebie :)
    http://life-is-too-short-for-sadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)