wtorek, 11 lutego 2014

Lekcja makijażu: mocny, magnetyczny makijaż

Witajcie kochane :*

Dziś mam dla Was obiecany stepik do zielono-złotego makijażu, który pokazywałam Wam tutaj. Mocno podkreślone oczko w rockowym stylu. 

Myślę, że taki makijaż świetnie się sprawdzi na imprezy, jak i wieczorną randkę. Może któraś z Was wykorzysta tę instrukcję do wykonania walentynkowego makijażu?

Jeśli jednak taki makijaż jest dla Was zbyt mocny to zaglądajcie do mnie, bo dodam jeszcze jeden makijaż na walentynki. Tym razem połączyłam złoto z fioletem - jesteście ciekawe efektu? Jeśli tak to zaglądajcie na bloga i śledźcie mojego Facebooka ;)


1. Czarną kredką maluję dość grubą kreskę w zewnętrznym kąciku oka (Rimmel).
2. Czarnym, matowym cieniem rozcieram kreseczkę i delikatnie zaznaczam załamanie powieki (Sleek OSS - Noir).
3. Na powiekę nakładam ciemnozielony cień opalizujący na złoto, omijając wewnętrzny kącik oka (Hean #831).


4. Złotym, iskrzącym cieniem pokrywam wewnętrzny kącik oka i tworzę delikatne przejście pomiędzy zielenią, a złotem (Hean #825).
5. Matowym, beżowym cieniem rozcieram cienie w załamaniu powieki (Hean #811).
6. Zewnętrzny kącik dolnej powieki podkreślam czarnym, matowym cieniem.


7. Na środek dolnej powieki nakładam zielony, iskrzący cień (Hean #878).
8. Wewnętrzny kącik dolnej powieki podkreślam matową bielą (Kobo #101).
9. Linię wodną zaznaczam kremową kredką do oczu (Mariza).


10. Wzdłuż górnej linii rzęs maluję cieniutką kreseczkę eyelinerem, aby je zagęścić (Maybelline).
11. Na wewnętrzny kącik aplikuję odrobinę płynu dauraline i wklepuję w niego złoty, opalizujący brokat.
12. Tuszuję rzęsy.


GOTOWE!



Do wykonania makijażu wykorzystałam:
Twarz:
*podkład Revlon Colorstay,
*korektor pod oczy Mariza,
*kamuflaż Catrice,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder.
Brwi:
*zestaw do brwi Manhattan.
Oczy:
*baza pod cienie Hean,
*czarna kredka Rimmel,
*czarny cień z paletki Sleek OSS,
*wkłady do paletki Hean: #811, #825, #831, #878,
*cień Kobo #101,
*eyeliner Maybelline w żelu,
*złoty brokat opalizujący na tęczowo,
*duraline Inglot,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXL Volume.
Usta:
*pomadka Hean Vitamin Coctail #75.



Skusicie się na taki look na walentynki?

54 komentarze:

  1. Lubię takie ciemne makijaże :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! :) Ja powoli przekonuję się do takich mocnych wersji makijażu i co raz lepiej się w nich czuję :D

      Usuń
  2. Bardzo ładnie! Mówił Ci już ktoś, że jesteś podobna do aktorki Sophie Turner? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo pierwsze słyszę ;) Dziękuję pięknie za komplement :*

      Usuń
  3. Rzeczywiście jest... magnetyzujący :) Pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż, wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda;) Te złotko tak pięknie połyskuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w połączeniu z Babydream używam odżywki gloria, dostępna jest w Auchanie za jakieś 2,50 a jest rewelacyjna :)
    Śliczny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie w nim wygladasz;) super połączenie

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż oczu oraz szminka, zgadzam się jeśli chodzi o OLEJ arganowy i to coś nazywane OLEJKIEM arganowym w drogeriach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka to ostatnio mój ulubieniec ;) Dziękuję ;)

      Usuń
  9. Witam
    makijaż perfekcyjnie wykonany, bardzo się mi podoba.
    Pozdrawiam i zapraszam http://beautyworld92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Aż brak mi słów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne spojrzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż całkiem fajny, ale na zdjęciach wygląda bardzo żółto. W świetle dziennym też tak się prezentuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatnie wpada w żółć ;) Coś pomiędzy złotem, a żółtym :P

      Usuń
  13. piękny makijaż ! Muszę spróbować wykonać taki :) Fajna instrukcja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj! To dla Was są te instrukcje, miło mi będzie jeśli ktoś się zainspiruje ;)

      Usuń
  14. Przepiękny makijaż :) muszę kiedyś spróbować taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj ;) I pochwal się efektem końcowym ;)

      Usuń
  15. Jest przepiękny, taki makijaż potrafi mnie zachwycić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo miło mi czytać takie komentarze :D

      Usuń
  16. wow jestem zachwycona, sliiczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie za bardzo podoba mi się ten żółto-złoty cień, ale cały makijaż prezentuje się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to wygląda:) z taką instrukcją to może i ja sobie poradzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj ;) Praktyka czyni mistrza :D

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Za to pokochałam te cienie ;)

      Usuń
  20. Moje kolory i w końcowym efekcie nie powiedziałabym, że tam jest zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest, bo to taki kameleon jest :P

      Usuń
  21. Cudnie to wygląda :) Fajnie prowadzisz bloga
    Klikniesz w linki sheinside w poście ?
    z góry dziękuję , to ważne :*

    OdpowiedzUsuń
  22. złoto i czerń to połaczenie idealne. ! Pięknie Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny ;) robi ogromne wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Przyjeżdżaj do Kielc to coś zorganizujemy ;) Miałabym na kim trenować :D

      Usuń
  26. zajrzałam z ciekawosci bo identyczn makijaz zrobilam kolezance na slub w lipcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo podobne pomysły widać mamy ;)

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)