wtorek, 18 lutego 2014

Lekcja makijażu: niebieski cudak z zielenią

Witajcie skarby :*

I znów makijaż z instrukcją :P Mam nadzieję, że lubicie takie wpisy i są Wam pomocne. Wykorzystuję ostatni wolny tydzień przed rozpoczęciem drugiego semestru i szaleję z makijażami ;) 

Inspiracją dla tego makijażu, a raczej impulsem do jego wykonania był nowy cień MIYO, który zamówiłam przy okazji ostatnio trwającej darmowej dostawy. Piękny niebieski cień, który delikatnie wpada w fiolet o matowym wykończeniu - aż nie mogłam się doczekać, kiedy go użyję ;) 

Postanowiłam zrobić cały makijaż oka kosmetykami marki MIYO, bo są one zadziwiająco dobrej jakości w stosunku do ceny. Do twarzy użyłam zarówno produktów MIYO, jak i Pierre Rene - czyli produkty jednego producenta. 

Kochane, przywołujemy wiosnę kolorkami!

1. Na powiekę ruchomą nakładam niebiesko-fioletowy matowy cień, omijając wewnętrzny kącik oka (MIYO #39).
2. Wewnętrzny kącik oka rozjaśniam waniliowym, matowym cieniem (MIYO #04).
3. W załamanie powieki nakładam matowy cień w kolorze kawy i wyciągam go odrobinę w kierunku nosa (MIYO  #08).


4. Dużym, puchatym pędzlem rozcieram brąz ku górze (Hakuro H77).
5. Na środek dolnej powieki nakładam zielony, trawiasty cień o matowym wykończeniu (MIYO #28).
6. Zewnętrzny dolny kącik oka podkreślam kawowym brązem.


7. Natomiast wewnętrzny kącik rozjaśniam waniliowym cieniem.
8. Żelowym eyelinerem maluję wyraźną kreseczkę i wyciągam ją ku górze (Maybelline).
9. Tuszuję rzęsy maskarą i przyklejam połówki sztucznych rzęs.


I GOTOWE! ;)


Do wykonania makijażu wykorzystałam:
Twarz:
*podkład Pierre Rene Skin Balance,
*kamuflaż Catrice,
*puder ryżowy MIYO,
*bronzer MIYO,
*róż MIYO Cheeky Blush #03 Rose.
Brwi:
*zestaw do brwi Manhattan.
Oczy:
*cienie MIYO OMG! (#04 Vanilla, #08 Coffee, #28 Toxic, #39 Royal)
*żelowy eyeliner Maybelline,
*maskara MIYO LashXtension,
*połówki rzęs Ardell Accent #318,
*klej Duo.
Usta:
*pomadka Pierre Rene Colorbalm #26 Soft Fuchsia. 


Co myślicie o tym niebieskim cieniu? Lubicie takie kolory w makijażu?

30 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Kto by przypuszczał, że aż tak będą do siebie pasowały :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zestawienie kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne spojrzenie, świetny jest ten fioletowy cień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki niebieski wpadający w fiolet ;) Bardzo ciężko jest określić jego kolor, ale wygląda ślicznie ;)

      Usuń
  4. jaki ładny kolorek cieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny odcień bazowy. Miyo się postarało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo, jeszcze takiego pięknego koloru nigdzie nie spotkałam :)

      Usuń
  6. Nie przepadam za zieleniami w makijażu, ale tu wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadałam za zieleniami, ale ostatnio się do nich przekonuję i zaczynają mi się podobać :)

      Usuń
  7. Piękny makijaż. Bardzo Ci pasuje!
    Ja mam zielone oczy a fiolet idealne podkreśla ich kolor! Pokombinuję i może się pochwalę! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób rób i koniecznie się pokaż ;) Będę czekać na efekty :))

      Usuń
  8. Ale mi się podoba ten odcień fioletoeo-niebieskiego cienia i ślicznie połączyłaś z tym kolorem z dolnej powieki. Ja generalnie ostatnio też pozytywnie się zaskakuję jakością MIYO i Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, ten kolorek jest śliczny. A kosmetyki tych marek powoli poznaję i wiele z nich już polubiłam :)

      Usuń
  9. Podoba mi się - muszę wypróbować ten kolor na sobie - ciekawe czy będzie wyglądał równie interesująco,jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj Kochana :) Chętnie zobaczę efekty :D

      Usuń
  10. wow jestem pod wrażeniem! mega kolor:*))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje turtoriale! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cień royal jest piękny, również go mam :)
    uwielbiam Twoje makijaże :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cień jest mega, zakochałam się w nim :))

      Usuń
  13. idealne zgranie kolorów :-) świetny makijaż:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt połączenia tych dwóch kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne kolorki:) Śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)