piątek, 14 lutego 2014

Moje czasoumilacze - Yankee Candle cz.11

Witajcie :*

Walentynkowy nastrój dopisuje? :P Jakie zapachy kojarzą Wam się z walentynkami? Bo mi zapach róż, kwiatów i czekoladek. Ale jeśli mówimy o miłości i zakochaniu to często takie uczucie rodzi się latem, kiedy to w upalne dni beztrosko spędzamy czas nad jeziorem, rzeką, na imprezach ze znajomymi czy romantycznym wypadzie na piknik z tą drugą połówką. Być może niejedna z Was poznała swojego partnera właśnie w okresie wakacyjnym, a ja postaram się przypomnieć Wam te chwile, tak przy okazji walentynek ;)


A w tym przypominaniu pomogą mi trzy niesamowicie aromatyczne tarty, które aż ociekają letnim słońcem i soczystymi owocami. A mowa tu o woskach od Yankee Candle, a dokładnie o wosku Wild Passion Fruit, Waikiki Melon oraz Bahama Breeze. Gotowe na powrót do przeszłości? :)


Waikiki Melon - to totalna eksplozja owocowego zapachu! Intensywny aromat melona w połączeniu z soczystą, słodką pomarańczą. Egzotyczny, słoneczny, jak wyspa pełna pysznych owoców. Przypomina mi on zapach gumy balonowej - do zjedzenia! Cały wakacyjny klimat znajduje się w tej niewielkiej, pomarańczowej tarcie ;)
Moja ocena: 10/10


Bahama Breeze - kolejna wakacyjna mieszanka. Zawiera w sobie słońce, owoce i całą ich soczystość, a także delikatny powiew świeżości. Mieszanka mango, ananasa i grejpfruta od razu wprowadza do naszego mieszkania wesołą, błogą atmosferę. Z nim łatwo jest przenieść się na czystą plażę i obserwować morze, a w ręku trzymać kolorowego, owocowego drinka z parasolką. Dobry humor gwarantowany! :)
Moja ocena: 10/10


Wild Passion Fruit - najtrudniejszy dla mnie do rozgryzienia. Według mnie pachnie jak wymieszany zapach kwiatów i owoców, choć według producenta znajdują się tam wyłącznie aromaty owocowe. Połączenie mandarynki, passiflory i melona daje wesołą mieszankę. Energetyczny i bardzo intensywny aromat egzotycznych owoców. 
Moja ocena: 9/10


Udało mi się przenieść Was w ciepły i beztroski wakacyjny klimat? Mam nadzieję, że tak, bo ja po zapaleniu tych wosków po prostu odpływam i relaksuję się ;) 

Wszystkie woski Yankee Candle możecie kupić w sklepie Homedelight.pl.

A czy Wy macie któryś z tych wakacyjnych zapachów?

32 komentarze:

  1. Ciągle planuję zakup tych wosków ale nie mogę zdecydować się jakie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się ;) Zapachów jest mnóstwo i ciężko jest wybrać kilka z nich :P Proponuję skupić się na tym, co lubisz najbardziej - zapachy kwiatowe, owocowe, perfumowane, czy może korzenne? Jak wybierzesz to, co najbardziej lubisz to już łatwo będzie Ci wybrać kilka odpowiednich zapachów ;)

      Usuń
  2. Osobiście znam tylko zapach BAHAMA BREEZE - całkiem przyjemny,choć nie należy do moich ulubieńców zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj byłam w Starej Mydlarni w moim mieście, żeby kupić jakiś wosk bo tyle się ich naoglądalam :) Niestety były takie resztki, że nie było w czym wybierać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja preferuję zakupy przez internet :P Niby nie mogę powąchać, ale przynajmniej większość zapachów jest dostępna :) Mam u siebie w mieście dwa sklepy z woskami, ale jakoś mi nie po drodze i jeszcze nigdy nie wąchałam wosków w sklepie ;P

      Usuń
    2. Dziękuję :) A nie wiesz może kiedy w sklepie Homedelight będą jakieś dni darmowej dostawy może? :)

      Usuń
    3. Niestety na razie nic nie słychać na ten temat ;(

      Usuń
  4. zamówiłam sobie u koleżanki Waikiki Melon i jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go uwielbiam ;) Jeśli lubisz zapach melona, to powinnaś być zadowolona :D

      Usuń
  5. ten melonowy i bahama breeze mam i też bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja właśnie pale sobie Wild Passion Fruit i bardzo go lubię :) owocowe zapachy to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bahama breeze ♥
    ech, chciałabym już przewinąć czas do wakacji, ale żeby było już po obronie.. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych wosków ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Do wygrania jest szczotka Tangle Teezer w wybranym kolorze - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam tylko Bahama Breeze, ale pewnie ten też niedługo przygarnę. Za to Wild Passion Fruit kupiłam ostatnio, ale jeszcze nie paliłam. Waikiki Melon jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wakiki melon chyba odpalę dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych zapachów mam tylko Bahama Breeze ale jeszcze nie paliłam. Właśnie odpaliłam Baby Powder.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah jestem z tych co nie lubią wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bahama breeze jest świetny!:) Natomiast Melon nie przypadł mi zupełnie do gustu, mimo że owoc sam w sobie uwielbiam :/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Waikiki Melon - uwielbiam! Jak dla mnie jest to jeden z ładniej pachnących wosków :) Oba kolejne woski również posiadam, ale jeszcze ich nie paliłam :)

    A z tymi sztucznymi rzęsami chyba zaryzykuję. Kupię klej i rzęsy, które wymieniłaś i będę ćwiczyć ich przyklejanie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokochałam Waikiki melon ♥ Bahama breeze mnie nico rozczarował, spodziewałam się większego och i ach po tych wielu pozytywnych słowach o nim na wielu blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo go polubiłam ;) Wiadomo - ile ludzi tyle gustów i upodobań :) Takie recenzje mogą być dobrą wskazówką, jednak zawsze trzeba zaufać sobie samemu :D

      Usuń
  16. Uwielbiam woski YC mam ich sporą kolekcję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)