piątek, 28 lutego 2014

Nowości lutego

Witajcie ;)

Pamiętacie moją listę Must Have?? W tym miesiącu mogę wykreślić kilka rzeczy z tej listy i skupić się na kolejnych :P Kosmetyczną część zrealizowałam w większej części - nie kupiłam jeszcze peelingów z Bomb Cosmetics, maski do włosów, lakierów do paznokci i dwóch pomadek z Golden Rose. Ale muszę mieć na co zbierać w kolejnych miesiącach :) Ale koniec gadania, biorę się za pokazywanie nowości.

Na pierwszy ogień idą kosmetyki z Pierre Rene i MIYO:


Skusiłam się na osławiony już podkład Skin Balance oraz matowy bronzer. Z mojej listy Must Have mogę również wykreślić puder ryżowy MIYO. Do zamówienia dorzuciłam jeszcze róż MIYO oraz 3 cienie, o których więcej przeczytacie tutaj. W gratisie od firmy otrzymałam tester pomadki.


W moje ręce wpadły również dwa pędzelki Hakuro: H14 do konturowania twarzy oraz H80 do precyzyjnego rozcierania cieni. Mam je od kilku tygodni i jak na razie jestem zadowolona - oby się to nie zmieniło :P


I kolejne internetowe zamówienie - tym razem ze strony Golden Rose. Skusiłam się na wymarzoną pomadkę z serii Velvet Matte - wybrałam tę w kolorze #02. Do koszyka wpadły jeszcze 3 lakiery, za które zapłaciłam po 2 zł za sztukę ;) Ten fioleciak jest śliczny!


Kolejna część mojej listy Must Have to kosmetyki Hean. Moja koleżanka vlogerka, Kinga, zamawiała sobie kilka kosmetyków z internetowego sklepiku i skusiłam się na krwistoczerwoną pomadkę do ust z serii Vitamin Coctail (#308) i wkłady cieni do powiek w kolorach #803, #815, #836 i #841. Niestety trochę się zagapiłam i zamówiłam jeden cień, który jest praktycznie identyczny do jednego z moich cieni z Kobo - chyba szykuje się mała wyprzedaż blogowa :) W gratisie otrzymałam tester bordowej pomadki - ciekawe jak będzie prezentować się na ustach ;P


I ostatnia porcja zakupów - wczoraj w inglocie skusiłam się w końcu na wymarzoną, dużą paletę magnetyczną na 20 okrągłych cieni i dobrałam do tego bibułki matujące za pół ceny. Wczoraj dotarła do mnie również zakupiona na blogowej wyprzedaży mała paletka Inglota na 3 cienie z cieniami widocznymi na zdjęciu - biała perła #453, połyskująca szarość #143 oraz perłowy brąz #408. W naturze skusiłam się na 3 matowe cienie z mySecret oraz wyprzedażowy lakier z Rimmel. 

I to by było na tyle :P Czy coś szczególnie wpadło Wam w oko?

59 komentarzy:

  1. Ten puder ryżowy z MIYO mnie zainteresował , ja używam paese , myslalam nad jakas zmana. czekam na jego recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam za jakiś czas - na pewno coś o nim naskrobię ;)

      Usuń
  2. Sporo tych nowości :)
    Też ostatnio chciałam sobie kupić ten podkład skin balance , ale niestety w mojej Naturze wszystkie podkłady były pootwierane i całe umazane w tym podkładzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego jak swojego Skin Balance zamówiłam u nich na stronie ;)

      Usuń
  3. Jeszcze nigdy wczesniej nie widzialam tych produktow z firmy MIYO :))) Fajne produkty :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten koralowy lakier do paznokci ma bardzo ładny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakupy :> Cienie bardzo cieszą moje oko :D :D Chociaż sama mam ich mnóstwo to i tak zawsze budzą mega radość :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, każda kolejna sztuka sprawia wiele radości :P

      Usuń
  6. To jest cos,co poprawia nam nastroj <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam w Naturze Rimmel lakier za 3,99zł, świetna cena, ale kolory już mocno przebrane

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakim odcieniu jest matowa pomadka z golden rose? Wczoraj zakupiłam dwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #02 ;) A Ty jakie kolorki zakupiłaś?

      Usuń
  9. sporo nowości tu widzę, lakiery są cudne!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. lista zakupów podobna do mojego MUST HAVE ;) a co myślisz o cieniach MY SECRET bo widzę, że zagościły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już kilka i dokupilam jeszcze trzy kolorki. Jak dla mnie są świetne, bardzo dobrze napigmentowane i ładnie się trzymają na oku :) Bardzo przypominają cienie z MIYO, które wczoraj recenzowałam ;)

      Usuń
  11. Ta paletka z Inglota wygląda obłędnie. Nie wiedziałam, że mają też takie wielkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają jeszcze na 40 cieni, ale taka duża by się u mnie na pewno nie sprawdziła :P

      Usuń
  12. zrób post kiedyś o swojej kolorówce, o kolekcji, pewnie jest olbrzymia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W Skin Balance też się zaopatrzyłam, ideałem nie jest, ale przypadł mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też muszę sobie "strzelić" paletkę, ale raczej wezmę taką bez przegródek tylko sam magnes, bo mam parę latających wkładów, ale są i okrągłe i kwadratowe, to schowam w jedno i będzie porządek :)
    matowe pomadki z GR są cuuuuudowne.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też takiej szukałam ale mają tylko małe na 12 cieni (mam taką jedną) i w niej trzymam inne cienie ;) Ewentualnie możesz kupić paletkę na kwadratowe cienie i tam też schowasz sobie okrągłe cienie ;)

      Usuń
  15. Ile wspaniałości! Zaciekawił mnie bronzer Miyo, nigdy wcześniej się z nim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo widzę dużo świetnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też muszę zainwestować w dużą paletkę z cieniami Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uu sporo tego! :)))
    Ciekawa jestem tej bordowej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja teraz zbieram na taką paletę z Inglota! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. oj duzo rzeczy mnie zainteresowalo, ale jakbym miala wymieniac to bym musiala przepisywac wszystko niemalze hahah ;d ja zbieram teraz pieniązki na kosmetyczne szalenstwo ;D luty byl bardzo na spokojnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości :) bardzo lubię produkty do makijażu Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę poszukać w sklepach matowych pomadek GR. Mam wybrane dwa kolorki 02 i 07, ale chcę je zobaczyć na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne nowości:-) GR za 2zł?? Mam nadzieję,że jeszcze trwa ta promocja:-) puder ryżowy wpadł mi także w oko:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama kolorówka :D Ile kosztuje paleta Inglot? Muszę się w taką zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kolorówka fajna jest :P Za swoją paletkę zapłaciłam 35zł, ale jeśli chcesz na okrągłe cienie to się spiesz, bo wycofują je :(

      Usuń
    2. Podobno nie wycofują definitywnie tylko z wysp a w sklepach mają normalnie być ;)

      Usuń
    3. Ja byłam w sklepie Inglota i tak mi sprzedawczyni powiedziała :P Także chyba jednak będą z nich rezygnować. Ja kupiłam u siebie ostatnią paletkę

      Usuń
  25. ja wczoraj szukałam jakiś jasnych matowych cieni z mySecret i lipa ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wszystko wysprzedali na promocji :/ Ja mam dwa, chyba 505 i 512 i świetnie się spisują ;)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Ojj tak, cienie są genialne ;) A bronzerek aktualnie testuję ;)

      Usuń
  27. Wszystkie NOWOŚCI sprawiają wiele RADOŚCI :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super nowości :) Szczególnie pędzle ♥
    U mniej jak zawsze królowała pielęgnacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie na odwrót :P Jak zwykle zresztą :D

      Usuń
  30. o kurcze nie widziałam tej notki a w sobotę byłam na zakupach i kupiłam taki sam bronzer haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mogę wiedzieć, ile za niego zapłaciłaś ? :)

      Usuń
    2. Haha telepatia ;) Zapłaciłam za niego 9,49zł ;)

      Usuń
  31. Dużo nowości! Super kosmetyki, szczególnie cienie z Hean i inglotowa paletka magnetyczna! Jaka jest cena takiej paletki?

    Ja też ostatnio zamówiłam trochę wkładów heanowych, niedługo zabieram się za testowanko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za paletkę zapłaciłam 35zł ;) To Heany będą idealnie pasowały do tej paletki ;)

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)