środa, 26 lutego 2014

Pigmenty Coastal Scents

Witajcie ;)

Kilka dni temu chwaliłam się Wam na profilu na Facebooku moimi nowymi cudeńkami. Skusiłam się na zakup małych próbek pigmentów Coastal Scents, które wypatrzyłam na blogu Marty. To była miłość od pierwszego wejrzenia ;))


Wybrałam 10 pigmentów, które mają ciekawe kolory i pięknie połyskują - coś, czego nie znajdę w ogólnodostępnych cieniach do powiek ;) Poniżej zdjęcie wszystkich kolorków (z użyciem lampy błyskowej): 


Zapraszam na prezentację każdego z kolorów osobno - napiszę o każdym z nich po kilka słów ;)


Chrome Carmine - piękny brudny róż, który opalizuje na złoto. Nie sposób porównać go do mojego ulubionego cienia z paletki Sleek OSS - to z pewnością jego odpowiednik! :)
Duocrome Red Orange - bardzo podobny do poprzednika, jednak jest to mocniejszy róż, taki malinkowy


Winterveld - to pomarańczowy/rudy cień opalizujący na biało/błękitno
Foliage Flutter - to pomarańcz, który wraz ze zmianą kąta padania światła zmienia się w piękny róż


Inter Blue Sparks - biały pigment, który pięknie opalizuje na fioletowo
Duocrome Green Gold - zielony cień, który opalizuje na złoto ♥


Chameleon Glitter - ciepły brąz opalizujący na zielonkawo-złoto
Duocrome Sparkle Blue Yellow - niebiesko-granatowy pigment, który połyskuje na złoto


Blue Red Chrome - niebieski kolor opalizujący na fioletowo
Duocrome Blue Green - to połyskujący turkus

A tak prezentują się wszystkie pigmenty w świetle dziennym - łatwo można porównać je ze sobą:


I jeszcze mały bonus - dwa oczka zmalowane z wykorzystaniem tych pigmentów ;) Strasznie ciężko jest je uchwycić na zdjęciach, mój aparat niezbyt sobie z tym radzi, ale coś udało mi się złapać:

Na górnej powiece Chameleon Glitter, na dolnej powiece Duocrome Sparkle Blue Yellow 
Na górnej powiece Duocrome Green Gold

29 komentarzy:

  1. niesamowite pigmenty, przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamuniuuu! W wykorzystaniu do makijażu cudo! :)
    Wyglądają obłędnie! :)
    Zazdroszczę cierpliwości do malowania :)

    Ps
    czemu się do kremu z Soraya zniechęciłaś :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj one są cudowne ;)
      A zniechęciłam się do niego, bo napisałaś że szczypie w oczy :P Ja praktycznie zawsze podkreślam oczy w dziennym makijażu i na dłuższą metę mogłoby to być nieprzyjemne :D

      Usuń
  3. o kurczę :) Też je chcę ! :) szczególnie dwa pierwsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zamawiaj! - jedna taka fioleczka kosztuje aż 1,70zł :P

      Usuń
  4. Uwielbiam te pigmenty :) Też mam zamiar dokupić jeszcze kilka kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, kupuj ;) Koniecznie pochwal się co wybrałaś :P

      Usuń
  5. wszystkie są cudne, ale w Duocrome Sparkle Blue Yellow się zakochałam..<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, ponieważ błyszczą fenomenalnie! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zieleń opalizująca na złoto przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie wyglądaja na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego jeszcze nie było! Żeby mi się każdy jeden aż tak podobał! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Zebra zwariowała hihi ;P To kupuj kochana, są badzo taniutkie (po 1,70zł) :P

      Usuń
  10. wszystkie z dopiskiem duocrome mi się bardzo podobają, a szczególnie duocrome sparkle blue yellow ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego wybrałam takie kolorki - aby robiły fajny efekt na oczku :)

      Usuń
  11. Na początku chciałam wymienić cienie, które przypadły mi do gustu. Ale wypisałabym prawie wszystkie! :D

    Jestem fanką opalizujących cieni do powiek - są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to tak jak ja ;) Jak zabrałam się za wybieranie odcieni to miałam ogromnie długą listę i miałam problem, żeby ją skrócić :P

      Usuń
  12. Swietne ;))) ten u samej gory podoba mi sie najbardziej ;) buziaczkiiii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)