czwartek, 20 lutego 2014

Recenzja: DeBa BIO Vital - odżywczy krem do rąk i paznokci

Witajcie ;)

Mimo iż w tym roku zima nie była byt ciężka i długa (mam nadzieję, że już do nas nie wróci!), to pogoda nie rozpieszczała naszej skóry. Silny wiatr nie pomagał w jej pielęgnacji, a mróz okrutnie uprzykrzał jej życie. Dziś chciałabym napisać Wam kilka słów o kremie do rąk, którego używałam w tym okresie.

Cena: ok 7 zł
Pojemność: 75 ml
Dostępność: drogerie internetowe, czasem Biedronka
Zapach: słodki, migdałowy


Od producenta:
"Krem do rąk i paznokci z olejków organicznych. Wzmacnia naturalną ochronę skóry przed czynnikami zewnętrznymi. Głęboko odżywia suchą skórę rąk, utrzymuje ją elastyczną i nawilżoną. Nawilża i wzmacnia paznokcie. Zawiera w 100% certyfikowane BIO składniki: olej ze słodkich migdałów, masło babassu, masło kakaowe, oliwę z oliwek oraz witaminę F".


Moja opinia:
Na ten krem natknęłam się będąc na zakupach w Biedronce, na półeczce z wyprzedażowymi kosnetykami. Dostępne były dwie wersje zapachowe - ja zdecydowałam się na tę z migdałami (dostępna była jeszcze z nagietkiem). Do zakupu zachęciło mnie opakowanie, na którym znajduje się informacja o wykorzystaniu certyfikowanych bio składników tj. olejku z migdałów, masła babassu i masła kakaowego, oliwy z oliwek, a także o zawartości witaminy F. Wow, dużo tego! Stwierdziłam, że zaryzykuję i kupiłam. 


Krem zamknięty został w wygodnej i oryginalnej tubce (podobnej do kremów L'Occitane), z której łatwo jest wydostać produkt - jest elastyczna i bez większego wysiłku można ją wygiąć, zagiąć itp. Po odkręceniu tubki musimy zerwać srebrne zabezpieczenie, które daje nam gwarancję, że produkt jest nowy i nieużywany. W tubce widoczny jest spory otwór, z którego wydobyć możemy odpowiednią ilość kosmetyku bez żadnych problemów.


Krem pachnie intensywnie, słodko, a jego zapach kojarzy mi się z prażonymi migdałami ;) Początkowo troszkę mnie drażnił, jednak teraz nie mam z tym żadnego problemu - albo już się przyzwyczaiłam, albo zapach troszkę wywietrzał :P Krem bardzo łatwo się rozprowadza, szybko się wchłania w skórę dłoni i pozostawia na niej delikatny film - jednak nie jest to typowy tłusty, parafinowy film, tylko taki, jak po zastosowaniu olei (przyjemny, delikatny). Krem dobrze odżywia skórę, nawilża ją i pielęgnuje. Niestety nie zauważyłam jego wpływu na paznokcie, gdyż nie stosowałam go systematycznie (zazwyczaj smaruję dłonie wtedy, gdy mi się przypomni :)). Jest to bardzo dobry produkt w niskiej cenie!

Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak, jak tylko znów pojawią się w Biedronkach zakupię obie wersje ;)

A cz Wy miałyście styczność z tym krem, albo jakimś innym produktem z DeBa?
Co o nich myślicie?

16 komentarzy:

  1. Mam tyle kremów do dłoni ,ze nie wiem kiedy je skończę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, krem kusi swoim wyglądem! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam go nigdy w Biedronce, a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się w takim razie, że udało Ci się tym kremem i że się skusiłaś na zakup :) Pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam w Biedrze, ale się nie skusiłam :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie trafiłam na niego w mojej Biedronce, zawsze omijają mnie najlepsze okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie byłam w Biedronce, dlatego nie widziałam go wcześniej, ale wygląda bardzo fajnie i skoro całkiem przyjemnie nawilża... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chcialam go kupic w biedro ale juz go nie bylo .. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten kremik, ja wczoraj zakupiłam mój ukochany krem do rąk z The Secret Soap Store, pomarańczowy z masłem Shea :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam go u siebie w Biedronce. Ja z tej firmy miałam szampony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam go nigdy w Biedronce, ale jak spotkam to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam go w Biedronce, ale jestem bardzo ostrożna co do kremów i zwykle muszę naczytać się, żeby podjąć jakiś zakup. Może teraz się skuszę jeśli jeszcze będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę, nie sądziłam, że tak fajnie się spisze :)
    Niestety ja u siebie w biedronce ich wtedy nie widziałam :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś u mnie w Biedronce go nie ma,ale krem wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię ten krem,mi utwardził zniszczone paznokcie,czytałam że dziewczyny stosują go na noc na włosy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)