poniedziałek, 10 lutego 2014

Recenzja: Joanna - gruboziarnisty peeling do ciała Dojrzała marakuja

Witajcie ;)

Dawno na blogu nie było recenzji, a ja mam jeszcze tyyyyle kosmetyków do opisania i podzielenia się nimi z Wami. No cóż, zaległości same się nie nadrobią, więc zabieram się za opisywanie i recenzowanie ;) Na pierwszy ogień pójdzie peeling do ciała marki Joaana - jesteście ciekawe jak się spisał??


Cena: ok 10 zł
Pojemność: 200 ml
Dostępność: drogerie, supermarkety
Zapach: owocowy, orzeźwiający



Od producenta:
"Poczuj fascynujący aromat dojrzałej marakui. Spraw, by rytuał pielęgnacji Twojego ciała był przyjemny i odprężający, aby przywodził na myśl najsłodsze wspomnienia. Peeling doskonale usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Sprawia, że Twoje ciało staje się wygładzone i odświeżone- spróbuj, a już nigdy nie zamienisz tej owocowej witalności na nic innego…"


Moja opinia:
Kosmetyk zamknięty został w plastikowej, przeźroczystej butli z wygodnym zamknięciem typu "klik", które łatwo jest otworzyć nawet mając mokre dłonie. Jest ono jednak na tyle mocne, że nie powinno się samoistnie otworzyć w kosmetyczce podczas podróży. Peeling pachnie owocowo, soczyście i odświeżająco - aż ma się ochotę go zjeść :P

Peeling posiada drobiny, które dosyć dobrze ścierają naskórek - siłę tarcia w skali od 1 do 5 określiłabym na 3. Ładnie wygładza, jednak nie jest to bolesne tarcie, które robiłoby nam krzywdę. Produkt łatwo rozprowadza się po skórze i nie podrażnił jej. W efekcie skóra jest mięciutka i miła w dotyku.


Peeling ten jest wydajny i uwielbiam jego zapach. Mam ochotę wypróbować inne wersje zapachowe z tej serii. Peeling ma średnio-mocną moc tarcia, jest ono delikatniejsze od mojego ulubieńca z Hean, jednak bardzo się polubiliśmy. 

Ocena: 9/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Chętnie skuszę się na inne wersje zapachowe - jestem ich bardzo ciekawa;) 

A czy Wy miałyście przyjemność używać peelingu z tej serii?

29 komentarzy:

  1. Tego pilingu nie mialam jeszcze ;) ale kocham wszelkiego rodzaju pilingi wiec napewno bym sie z nim zaprzyjaznila ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj i oczywiście daj znać jak u Ciebie się spisze :D

      Usuń
  2. Nie miałam go jeszcze.
    Uwielbiam owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ich kilka :D każdy świetny :) a ich zapachy są cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dorwałam teraz malinowy, będzie testowanko :D

      Usuń
  4. moja siostra miała kiedyś chyba ananasowy, i pamiętam, że pachniał obłędnie:) może jak wykończę swój pierniczkowy peeling to się skuszę na któryś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ananasowy :o Aż mi się oczy zaświeciły :D

      Usuń
  5. o widzialam je ostatnio w naturze bodajże i sie nad nimi zastanawialam ;D teraz juz nie bede miala watpliwosci ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię wszelkie peelingi firmy Joanna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się na niego skuszę :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/
    Klikniesz w linki w ostatnim poście? Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. nie spotkałam go wczesniej, ale rozejrzę się

    OdpowiedzUsuń
  9. Dość dawno miałam wersję czerwoną – malina to chyba była ale zapach pamiętam do teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiał być świetny, skoro tak utkwił Ci w pamięci :D

      Usuń
  10. bardzo lubię produkty z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, wydaje się całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. I jak? Po uśmiechniętej buźce wnioskuję, że byłaś zadowolona?? :)

      Usuń
  13. uwielbiam peelingi od joanny chociaz tej wersji nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  14. ja miałam piling z tej serii o zapachu malin! :) REWELACYJNY :)
    Zapach był na prawdę fajny i dość intensywny i dłuższą chwilę utrzymywał się na skórze :)
    POLECAM :)
    Ja skuszę się teraz na zapach przedstawiony przez Ciebie :)
    Zapraszam ;*
    http://life-is-too-short-for-sadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam już peeling Joanna Naturia, teraz mam tenn z Tuttu Frutti, a następny pewnie kupię ten. ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)