środa, 12 lutego 2014

Recenzja: Original Source - żel pod prysznic Mango & Macadamia

Witajcie ;)

Czy jest ktoś, kto nie słyszał o żelach Original Source? Ja długo się im przyglądałam, aż w końcu wpadły w moje łapki dzięki Karoli, u której wygrałam zestaw 3 produktów tejże firmy. Na początek chciałam przedstawić Wam najlepszy produkt z tej trójki, a mowa o żelu pod prysznic Mango i Macadamia. Gotowe na recenzję? :)

Cena: ok 8 zł
Pojemność: 250 ml
Dostępność: drogerie, supermarkety
Zapach: owocowy, egzotyczny


Od producenta:
"Soczyste połączenie mango i makadamii ukryte w butelce żelu pod prysznic Original Source Mango and Macadamia jest nie tylko odżywcze dla skóry, ale też bardzo smakowite - uważaj, żeby przez pomyłkę go nie wypić!".

Moja opinia:
Żel umieszczono w charakterystycznej dla OS przeźroczystej butelce, dzięki której widzimy, ile produktu nam zostało i kiedy musimy wybrać się na zakupy po kolejne myjadło do ciała. Butelka stoi "na głowie", dzięki czemu cały produkt spływa na dno i łatwo jest go wydobyć do ostatniej kropli. Wygodne zamknięcie typu "klik", które dość mocno trzyma zatrzask. Producent umieścił w otworze dodatkowe zabezpieczenie, które umożliwia nam wydobycie tyle produktu, ile potrzebujemy. 



Jego zapach bardzo mi się spodobał, jest owocowy, egzotyczny i kojarzy mi się z latem. Co do samego żelu, to ma on gęstą konsystencję, która ładnie rozprowadza się po ciele. Jest wydajny i dobrze myje. Jego zapach pozostaje na skórze i utrzymuje się jeszcze przez dłuższy czas. Nie wysusza skóry, ale nie zauważyłam też dodatkowego nawilżenia. Dobry żel, o pięknym zapachu :)

Ocena: 8/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak, teraz poszukam innych wersji zapachowych. 

A czy Wy używałyście żeli z Original Source? Co o nich myślicie?

34 komentarze:

  1. tego jeszcze nie miałam, bardzo lubię żel w wersji malina&wanilia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo muszę się za nim rozejrzeć ;)

      Usuń
  2. Ma niesamowity zapach :D I bardzo fajnie się go rozprowadza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam okazję go powąchać i pachnie bosko! ale nie przepadam za tymi żelami, bo się słabo pienią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pienienie określiłabym jako średnie. Bywały lepsze jak i gorsze ;) Jak na razie pod tym względem najlepsze były chyba żele palmolive ;D

      Usuń
  4. Ja miałam tylko cytrynkę i malinę;)uwielbiam ich żele

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo cytrynka? Musi pięknie pachnieć i orzeźwiać ;)

      Usuń
  5. Zapach, który przypadł mi wyjątkowo do gustu spośród większości OS.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele OS podpadły mi swoją galaretkową konsystencją i słabą wydajnością. Miałam trzy zapachy i dwa z nich przy kontakcie ze skórą/wodą zmieniły swój zapach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie zauważyłam czegoś takiego u siebie :/ Mi ta gęsta konsystencja bardzo odpowiada, bo nie lubię jak wszystko przelewa mi się przez palce :P

      Usuń
  7. Miałam wersje malinową z czekoladą i był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo kolejny do przetestowania :D

      Usuń
  8. zawsze mnie ciekawił ten żel, może kiedyś go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj ;) Nieraz można kupić na promocji 2 za 10zł ;)

      Usuń
  9. Widziałam, widziałam. Spotkałam na niejednym blogu, niestety w łapki mi nie wpadły te produkty mimo to gdybym znalazła w sklepie stacjonarnym z chęcią przygarnęłabym to mango:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie miałam, ale czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  11. ja strasznie żałuję, że nie kupiłam jej z Zakopanem, bo była za 20 zł taka śliczna :( teraz muszę szukać na allegro

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam kiedy w koncu wpadnie do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupuję Original Source, średnio mnie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go kiedyś ale zapach jakoś średnio mi przypadł do gustu ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. aa to dobry pomysł, muszę sprawdzić! Kielce niedaleko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę je wreszcie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te żele, fenomenalnie pachną!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam żeli z OS - jakoś ich zapachy nie kuszą mnie do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam kilka żeli OS i są naprawdę ok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba jestem dziwna ale żeli OS nie miałam jakoś nie kuszą mnie, wolę kupić isane w niższej cenie a chyba podobnej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam żadnego jeszcze z tej seri ;) ale mój chlopak używał już sporo zapachów męskich i jest z nich zadowolony .

    OdpowiedzUsuń
  22. malina i wanilka to moje uwielbienie. Polecam Ci :)

    mrozinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)