poniedziałek, 3 marca 2014

Lekcja makijażu: Brązowe oko i czerwone usta

Witajcie! :)

Kolejny tydzień się rozpoczął, więc czas na nowy makijaż z lekcją krok po kroku. Tym razem klasyczne oko w odcieniach brązu ożywiłam odrobiną błysku, podkreśliłam mocną czarną kreską, a na usta nałożyłam intensywną czerwień.

Odważnie, kobieco i klasycznie. Ja jeszcze nie do końca jestem przekonana do tej pomadki, bo nigdy nie nosiłam takich mocnych kolorów. Jednak bardzo podoba mi się jak prezentuje się na ustach, więc nasze wspólne wyjście do ludzi jest tylko kwestią czasu i dobrej okazji :)

Do makijażu oczu w ruch poszła paleta brązów z Technic - na dole znajdziecie małą ściągawkę, których kolorów dokładnie użyłam ;)

Zapraszam na stepik!

1. Na środek powieki nakładam perłowy różowo-brązowy cień (Technic - cień 9).
2. Wewnętrzny kącik powieki rozjaśniam białym, matowym cieniem (Kobo #101).
3. Załamanie powieki podkreślam ciemnym, matowym brązem i delikatnie rozcieram (Hean #810).


4. Zewnętrzny kącik dolnej powieki zaznaczam ciemnoszarym, perłowym cieniem (Technic - cień 11).
5. Na środek i wewnętrzną część dolnej powieki nakładam żółto-złoty cień (Technic - cień 10).
6. Żelowym eyelinerem maluję grubą, mocną kreskę i wywijam ją ku górze (Maybelline).


7. Tuszuję rzęsy. Gotowe!


Kosmetyki, których użyłam do wykonania makijażu:
Twarz:
*podkład Pierre Rene Sin Balance,
*korektor pod oczy Mariza,
*kamuflaż Catrice,
*puder sypki matujący Hean Loose Powder,
*bronzer MIYO.
Brwi:
*zestaw do brwi Manhattan.
Oczy:
*baza pod cienie Hean,
*biały matowy cień Kobo #101,
*cienie z palety Technic (3, 10, 11),
*żelowy eyeliner Maybelline,
*maskara Hean Gigant Shock professional XXl Volume.
Usta:
*pomadka Hean Vitamin Coctail #308. 


41 komentarzy:

  1. no rzeczywiście, nie widzialam Cię w tak mocnych kolorach pomadki. Zawsze byly brzoskwinki i róże :) Ale to dobry krok ,bo wyglądasz w niej prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie komentarze dodają mi odwagi :D

      Usuń
  2. tak jak już pisałam rewelacyjnie wyglądasz! :) makijaż jak zawsze pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Masz tu czerwonego buziaka :* ;)

      Usuń
  4. Ladnie! Tak klasycznie,elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż, bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż i wspaniała czerwień na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo przydatny post :)
    i świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, jutro wypróbuję, pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zjawiskowy makijaż :) taki kobiecy a jednocześnie troche drapieżny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahhh te usta czerwieniaste... super podkreślają cały makijaż :) Podoba mi się też ten złoty akcent na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Cieszę się, że się podoba :D

      Usuń
  11. fajny makijaż , usta nadaja charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :)piękny makijaż - cudne usteczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie to złoto tam wkomponowałaś, bardzo urozmaica makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam, żeby było nudno ;))

      Usuń
  14. Bardzo ładnie!
    Lubię takie kolory.

    Świetny tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  15. gdybym nie miala tyyyylu czerwonych pomadek to pewnie bym sie skusila na ta :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dopiero się przełamuję do tej :P

      Usuń
  16. Świetnie to wygląda z tymi czerwoniastymi ustami <3 Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Twoje miłe słowa wiele dla mnie znaczą :)

      Usuń
  17. Bjutiful makijaż !! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne usta :) Bardzo pasuje Ci ten kolor :) Zapraszam do mnie na moje początki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegancko, subtelnie, kobieco!
    Bardzo ładnie tak wyglądasz!
    Podoba mi się !
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)