poniedziałek, 24 marca 2014

Lekcja makijażu: Kiwi makeup!

Wiosna, wiosna!

W końcu przyszła, co prawda obecnie towarzyszy jej niezbyt przyjemna, deszczowa aura, ale nawet po najgorszej burzy zaświeci słońce i tego się trzymajmy ;)

Ja w te wiosenne, ciepłe dni zmalowałam soczysty, zielony makijaż, który kojarzy mi się z... kiwi! :P Odcienie zieleni i brązu dopełniona odrobiną jasnego cienia i czarnej kreski idealnie odzwierciedla kolorystykę tego owocu ;)


Zapraszam na mały instruktaż :)


1. Na całą powiekę ruchomą (omijam wewnętrzny kącik) nakładam ciemnozielony cień (Miyo #29).
2. Wewnętrzny kącik podkreślam soczystym zielonym cieniem, o wykończeniu matowym (Miyo #28).
3. Załamanie powieki zaznaczam czekoladowym cieniem (Miyo #07).


4. Zewnętrzny kącik zarówno górnej, jak i dolnej powieki zaznaczam ciemniejszym, kawowym brązem (Miyo #08).
5. Wewnętrzny kącik dolnej powieki rozjaśniam waniliowym matem (Miyo #04).
6. Przy pomocy korektora wyostrzam granice cienia w zewnętrznym kąciku oka (Mariza).


7. Czarnym, żelowym eyelinerem maluję cieniutką kreskę wzdłuż linii rzęs i wywijam ją w zewnętrznym kąciku ku górze (Maybelline). 
8. Tym samym eyelinerem podkreślam linię wodną oka.
9. Tuszuję rzęsy (Hean).


I gotowe! Prawda, że prosty?? :) Nie mogłam się zdecydować na kolor ust i możecie zobaczyć dwie wersje: nude oraz malinową. Do tej pory raczej unikałam zielonych cieni w makijażu moich oczu, ale ten makeup zdecydowanie do mnie przemawia. A do Was? :)


Wykorzystane kosmetyki:
Twarz:
*podkład Pierre Rene Skin Balance,
*korektor pod oczy Mariza,
*kamuflaż Catrice,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder,
*róż rozświetlający Mariza #słoneczna brzoskwinia,
*bronzer MIYO.
Brwi:
*cień Maybelline Color Tattoo #40 Permanent Taupe,
Oczy:
*baza pod cienie Hean,
*cienie MIYO: #04, #07, #08, #28, #29,
*maskara Hean Gigant Shock XXL Volume.
Usta:
*Maybelline #809A Material Girl,
*pomadka Hean Vitamin Coctail #75 Raspberry.


A Wy jakim makijażem przywitałyście wiosnę? :)

26 komentarzy:

  1. takie kiwi to ja uwielbiam ;D a cienie miyo dobrej sa jakosci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są genialne ;) Tutaj je recenzowałam: http://iv90-jewellery.blogspot.com/2014/02/recenzja-miyo-omg-eyeshadows-matowe.html

      Usuń
    2. ja wlasnie malo mam matów w sumie, takze by sie przydaaaly ;D

      Usuń
  2. piękne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te kolorki :) pogodo wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już się nim zachwycałam na facebooku <3 baardzo Ci pasuje taki kolor na powiekach

    OdpowiedzUsuń
  6. Super makijaż. A jaka perfekcyjna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż :) Wolę go z jaśniejszą szminką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie Ci w zieleniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Dopiero przekonuję się do tego kolorku :)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podobają te kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki makijaż i tak tylko Ty umiesz zmalować :D Ja mogę sobie kiwi co najwyżej zjeść albo namalować na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne kolorki! Na wiosnę idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. no to mnie zaskoczyłaś! w życiu bym nie wpadła na to, że zieleń może tak dobrze wyglądać na oczach ;)
    Piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż piękny, widziałam na FB i ta zieleń strasznie mi się spodobała :) Co do wosku, to fakt ten ból jest dość nieprzyjemny, dla mnie szczególnie w miejscach bikini, ale jakoś trzeba wytrwać później jest na długo spokój, a i włoski wyrastają rzadsze i słabsze, więc kolejne razy są już mniej bolesne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ale masz fantastyczne rzęsy!!! Makijaż cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze rewelacyjny makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)