piątek, 21 marca 2014

Lekcja makijażu: naturalne brązy

Witajcie! :)

Dziś mamy pierwszy dzień wiosny, za oknami piękne słońce i aż chce się wyjść na zewnątrz. Korzystając z tej pięknej pogody zmalowałam makijaż w naturalnych kolorach, który będzie idealnie komponował się z lekkimi, wiosennymi ubraniami. Pięknie podkreśli oko i doda nam blasku. Jeśli szukacie inspiracji na lekki, wiosenny makijaż to dobrze trafiłyście! :)

Makijaż wykonałam w całości cieniami marki Hean - jeśli jesteście nimi zainteresowane to polecam zajrzeć do nich do sklepiku, bo w ten weekend trwa promocja -20% na wszystko ;) Można zaszaleć i uzupełnić braki w kosmetyczkach na wiosnę, np o wspomniane cienie - tutaj znajdziesz ich recenzję ;)

Zapraszam na stepik!




1. Nakładam jasny beż o satynowym wykończeniu w wewnętrzny kącik oka, aż do połowy powieki (Hean #13)
2. W zewnętrzny kącik nałożyłam żółto-beżowy cień (Hean #836).  
3. Chłodnym beżem podkreśliłam załamanie powieki (Hean #811).


4. Ciemnym brązem narysowałam kreskę wzdłuż linii rzęs (Hean #810).
5. Tym samym ciemnym brązem podkreśliłam zewnętrzny kącik dolnej powieki.
6. Na środek dolnej powieki nakładam metaliczny, brązowy cień (Hean #826).


7. Wewnętrzny kącik dolnej powieki podkreśliłam jasnym beżem o satynowym wykończeniu (Hean #841).
8. Tuszujemy rzęsy (Catrice).


A tak prezentuje się makijaż z bliska z dwiema wersjami ust - różowym błyszczykiem oraz delikatną pomadką:


Wykorzystane kosmetyki:
Twarz:
*podkład Pierre Rene SKin Balance,
*korektor pod oczy Mariza,
*kamuflaż Catrice,
*puder sypki matujący Hean Mat Loose Powder,
*róż rozświetlający Mariza #słoneczna brzoskwinia.
Brwi:
*cień Maybelline Color Tattoo #40 Permanent Taupe,
Oczy:
*baza pod cienie Hean,
*cienie Hean: #13, #810, #811, #826, #836, #841,
*maskara Catrice Lashes to kill (False Lash Fibres).
Usta:
*błyszczyk Hean Lip Gloss Pearl & Minerals #159,
*pomadka Vitamin Coctail #89 Berry Shake.

Która wersja spodobała Wam się bardziej? :)

24 komentarze:

  1. taki delikatny, świeży :) a rzęski jakie ładne!
    ja chyba wolę wersję z pomadką :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba też bardziej się ona podoba, ostatnio bardzo rzadko sięgam po błyszczyki :P

      Usuń
  2. Uwielbiam naturalne brązy, taki makijaż najbardziej lubię stosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że stepik się przyda :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie testuję nowy tusz i staram się z nim dogadać :P

      Usuń
  4. Piękny! Taki niby delikatny, a wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie naturalne makijaże w brązach :)
    Masz śliczne rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie wyglada choć nie przepadam za brązem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po nie zbyt często nie sięgam, bo lubię kolor na oku, ale do brązów zawsze fajnie jest powrócić i stworzyć coś bardziej naturalnego w kolorach ziemi ;)

      Usuń
  7. Świetnie wygląda tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ostatnio takie naturalne i delikatne makijaże, sama zaczęłam stosować na co dzień ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Tak można łatwo i szybko podkreślić naszą urodę i poczuć się pewnie ;)

      Usuń
  9. Fajny, delikatny makijaż na wiosnę :) Ostatnio preferuje właśnie takie

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam się tak malować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatnie i ładnie. Może pokażesz nam jakiś artystyczny makijaż, chętnie bym zobaczyła jakiś w Twoim wykonaniu :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to mnie zagięłaś :P Nigdy nie myślałam o takim mazidle i nie wiem czy mój aparat by podołał :P

      Usuń
  12. Rzęsy idealnie podkreślone, cały makijaż rewelacyjny :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny :) Taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie moje kolory:) fajna inspiracja:)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)