środa, 19 marca 2014

Manicure: brzoskwinia, złoto i panterka

Witajcie ;)

Już niedługo zawita do nas kalendarzowa wiosna, dokładnie za niecałe dwa dni, ta za oknem podobno ma jutro do Nas powrócić, więc trzeba ją godnie przywitać ;) Ja na jej cześć zmalowałam sobie brzoskwiniowo-złotą panterkę na paznokciach - myślę, że na powitanie cieplejszych dni będzie w sam raz.


Są pastele, jest odrobina błysku i są także panterkowe cętki. Takie pazurki już dawno chodziły mi po głowie, gdzieś w sieci natknęłam się na podobne zdobienie, ale w innych kolorach. Zawsze podobały mi się brzoskwiniowo-złote naszyjniki, więc postanowiłam wykorzystać to połączenie kolorystyczne na pazurkach ;)


W zmalowaniu tych pazurków pomogły mi:
*lakier I Love Hean # 835,
*lakier Hean City Fashion #188,
*laier do zdobień Lemax #czarny.


Niestety miałam ogromny problem ze światłem przy robieniu zdjęć - ta pogoda jest okropna! :(

31 komentarzy:

  1. brzoskwiniowy wygląda prześlicznie:-) bardzo ładne masz paznokcie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję :* Ale z tymi moimi pazurkami to różnie bywa, bo bardzo lubią się nadłamywać albo rozdwajać, a wtedy wszystkie muszą iść do ścięcia :(

      Usuń
  2. Już nie pamiętam, kiedy ostatnio coś kombinowałam na pazurkach... przeważnie kończy się na jednym kolorze ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam to samo! :P Ale ostatnio staram się to zmienić, mam nadzieję, że to nie będzie słomiany zapał i coś z tego wyjdzie :))

      Usuń
  3. Piękne :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ładnie wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna Ci ta panterka wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzoskwiniowy kolor wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie rzeczywiście bardzo ładne i wszystko naprawdę bardzo dobrze Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknoty :)
    Uwielbiam panterkę :) Też muszę sobie ją kiedyś ciachnąć na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten brzoskwiniowy lakier śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cętki są super - jak ty je robisz?? Podziwiam dziewczyny, które tak ładnie umieją zdobić pazurki - ja niestety nie mam takich zdolności ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieniutki pędzelek do zdobień, albo sonda i jazda! :P Ja szukałam w necie przykładowego zdobienia i odgapiłam wzorek panterki, choć moja pantera to na razie nieudolna kopia :P

      Usuń
  12. światło nie ważne bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki ten brzoskwiniowy jest piękny! gdzie go kupiłaś kochana?
    a panterka wyszła Ci perfekcyjnie :) z prawą ręką też dałaś radę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tradycyjnie Heanowe kosmetyki zamawiam z ich strony ;) Zazwyczaj robię z koleżanką wspólne zamówienie i wtedy mamy tańsze koszty wysyłki :)

      Usuń
  14. Ale ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyszło, też kiedyś robiłam cętki, teraz jakoś nie mam cierpliwości do nich :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dopiero się ich uczę i tutaj widać, że nie do końca wyszły tak jak powinny :P

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)