czwartek, 13 marca 2014

Golden manicure

Witajcie!

W ostatnim wpisie wspominałam, że rzadko pojawiają się posty z pazurkami w roli głównej, więc dziś kolejny post o tej tematyce. Mam Wam do pokazania wiele lakierów, więc czas nadrobić zaległości :) Dziś pokażę Wam mojego ostatniego ulubieńca, w którym wręcz się zakochałam! A chodzi oczywiście o złotko z Hean, ktore mam ochotę łączyć ze wszystkimi możliwymi kolorami ;)


Oto powody całego zamieszania:
* Hean City Fashion #188 Royald Gold,
* I ♥ Hean #841 Cobalt Lullaby.


 Do dobrego krycia tym lakierom potrzebne są dwie cieniutkie warstwy.

27 komentarzy:

  1. to złotko jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam napisać dokładnie to samo! :D

      Usuń
    2. Też się w nim zakochałam <3

      Usuń
  2. ładne paznokcie, szczególnie ten złoty lakier

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię połączenie granatu ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny mani :) Ja właśnie dzisiaj stworzyłam coś w tym rodzaju - ale inne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny ten niebieski ;) a połączenie ze złotem trafione w 10-tkę. Muszę podobnie pokombinować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, kombinuj i pokaż koniecznie efekty :)

      Usuń
  6. Ja uwielbiam łączyć złoty z bielą ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj też lubię takie połączenie ;) Ale nie przepadam za białym kolorkiem na pazurkach ;(

      Usuń
  7. Kobalt jest piękny, całkiem fajnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobalcik uderza w drzwi mego serca! Piękny duet kolorystyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe połączenie, no i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Złotko pasuje do wielu kolorów :D Z niebieskościami bardzo lubię je łączyć szczególnie w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie te pazurki wyglądają :). Bardzo fajny ten złoty lakier :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)