wtorek, 11 marca 2014

Manicure: wiosna z Golden Rose

Witajcie ;)

Dawno nie było tutaj pazurkowych wpisów, więc dodaję zdjęcia moich ostatnich pazurków. Wykorzystałam tutaj nowe nabytki z Golden Rose z linii Fantastic Color: beżowy 175 oraz fioletowy 180. Kupiłam je za szalone 2zł za sztukę i z tego co się orientuję, to promocja na stronie producenta nadal obowiązuje ;)


Do ładnego pokrycia płytki wystarczyły dwie cieniutkie warstwy. Lakiery dosyć szybko wysychają i mają mocne kolorki. Jednak z recenzją jeszcze troszkę się wstrzymam, dziś pokażę Wam jak prezentują się na pazurkach ;)


Lubicie takie mieszanie kolorków w jednym manicure, 
czy stawiacie na klasyczne paznokcie w jednym kolorze?

34 komentarze:

  1. Ten bez mi się podoba, szukam ostatnio jakiegoś nudziaka w brzoskwinkę, ale nic szczególnego mojej uwagi nie przykuwa, ten który pokazujesz jest bardzo ładny :) Za 2zł? O rany! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się fioletowy lakier. nie mam żadnego fioletu a ten ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kolorki, bardzo fajnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładnie, fiolet przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie połączenie ;) ja mam 11 lakierów z serii Golden Rose, ale z wersji o szerokim pędzelku ":)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. za takim połączeniem jestem jak najbardziej na tak!:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się kolorki jakie wybrałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki ładny ten fiolet, jak fiołki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kolory i świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ostatnio stosuję ten http://www.floslek.pl/10,katalog_pharma_pokaz_produkt/500,krem-nawilzajacy.html i baardzo fajnie nawilża moją skórę :) skład nie jest jakis mega naturalny, ale dobry :)

    a lakiery z gr to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beż ma bardzo ładny odcień, zresztą fiolet też jest przyjemny :) Świetnie się razem komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. łączenie kolorów sprawia wiele radości ;) Nigdy nie wiem jaki kolor wybrać a dzięki temu można użyć kilku ;)) Twoje połączenie jest śliczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie kolorowe połączenia:) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. aż miło popatrzeć na takie piękne, zadbane dłonie :)
    połączenie kolorków super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy mix obrazków:)
    piekne paznokcie

    xoxo
    http://monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne połączenie! też mieszam często dwa kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. FIOLET jest teraz na topie - także zdecydowałaś się na bardzo dobrą kolorystykę :

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie dobrane kolory, nie sądziłam że będą ze sobą aż tak dobrze współgrać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolory same w sumie piekne, ale ich połączenie jest mistrzowskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten beżowy bardzo przypadł mi do gustu ;) nawet drożej byłabym w stanie go kupić :) pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)