środa, 5 marca 2014

Recenzja: Mariza - nawilżająca maseczka do twarzy

Witajcie ;)

Wiosna zbliża się wielkimi krokami i przyszedł najwyższy czas, aby zadbać o swoje ciało i skórę twarzy. Ja w ostatnim czasie często sięgałam po różnego rodzaju maseczki i dziś chciałabym pokazać Wam jedną z nich - wersję nawilżającą od Marizy.

Cena: 13-16 zł
Pojemność: 60ml
Dostępność: konsultantki Mariza,


Od producenta:
"Kremowa maseczka, bogata w składniki aktywne, intensywnie nawilża i rewitalizuje każdego rodzaju cerę - także suchą i odwodnioną. Zawiera kwas hialuronowy oraz glicerynę, które dzięki zdolności wiązania wody w głębszych warstwach skóry, zapewniają jej długotrwałe nawilżenie i spowalniają procesy jej starzenia. Algi morskie działają zmiękczająco i ujędrniająco. Olejek awokado oraz wyciąg z aloesu doskonale odżywiają oraz wzmacniają warstwę hydrolipidową naskórka, zapobiegając nadmiernej utracie wilgoci. Skóra jest gładka, sprężysta, odzyskuje blask i świeży wygląd".

Moja opinia:
Maseczkę otrzymujemy w sporej tubie wykończonej odkręcanym zamknięciem. Estetyczna i minimalistyczna szata graficzna przypadła mi do gustu - nie jest naćkana i to, co powinno się na niej znaleźć jest dobrze widoczne. Sama tubka wykonana jest z elastycznego tworzywa, co ułatwia nam wyciskanie produktu - nie miałam z tym żadnego problemu. Pod koniec używania bez problemu rozcięłam ją i wydobyłam resztki maseczki :)


Sama maska jest koloru białego, ma przyjemny, świeży zapach. Jej konsystencja jest delikatna, kremowa, ale bardzo łatwo rozprowadza się ją po twarzy. Po upłynięciu zalecanego czasu na mojej skórze pozostawał jedynie delikatny film - maseczka cała się wchłonęła. Po zmyciu bądź wytarciu wspomnianego filmu wacikiem moim oczom ukazała się promienna i piękna skóra twarzy. Stała się ona gładka, miękka, bardzo delikatna - po prostu wygląda zdrowo!

Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie? Tak.

Miałyście styczność z tą maseczką? Jakie są Wasze ulubione maski do twarzy?

33 komentarze:

  1. bardzo fajnie zapowiadająca się maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem maniaczką masek nawilżających, więc sądzę, że i tą sztukę ogromnie bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa, lubie maseczki nawilżajace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam z nią do czynienia, z Marizy miałam mało rzeczy szczerze mówiąc.

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy jej nie probowalam, az musze ja kupic:)

    Zapraszam do siebie jesli chcesz zaczac cwiczyc a nie wiesz jak to zrobic;)

    http://beslimuk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście wygląda ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firmę znam ,ale maseczki nie miałam czas to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno chciałam ją wypróbować, po Twojej opinii na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też się u Ciebie dobrze sprawdzi :D

      Usuń
  9. Kiedyś muszę ją wypróbować, ale mam naprawdę ogromne zapasy maseczek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Migdy nie miałam maseczek z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna maska, nie slyszalam o niej . Może po Twojej recenzji skuszę się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię maseczki Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę wypróbować jeszcze tę odżywczą :)

      Usuń
  13. Bardzo fajna maseczka z tego co widzę. Muszę sobie ją zakupić ponieważ moja skóra potrzebuje takiej pielęgnacji . Dziękuję za recenzję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak, na wiosnę każdej z nas przyda się mocne nawilżenie ;)

      Usuń
  14. Mariza coraz lepsze ma te kosmetyki :) Pięknie się wybiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od kilku miesięcy mam styczność z tymi kosmetykami i jestem z nich bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  15. na razie mam peeling z marizy jest świetny, ostry i drobiny jak lubię, mam nadzieję, że ta maseczka też wpadnie w moje łapki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz są w promocji po 12,90zł bodajże ;) Także opłaca się teraz zamówić, a ja rozejrzę się za tym peelingiem :))

      Usuń
  16. Ja używam maseczek z Oriflame, jeszcze nie miałam styczności z Marizą ale po Twojej recenzji chyba się skusze na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. brzmi naprawdę fajnie :) jeszcze nigdy nic z tej firmy nie miałam, a Ty mnie kusisz do różnych nowości, więc kto wie.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mam nadzieję, że się na moich nowościach i ulubieńcach nie zawiodłaś?? :)

      Usuń
  18. nie miałam, ale firma jest naprawdę bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda zachęcająco ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz widze ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że się sprawdza. Nie miałam jeszcze nic z Marizy.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam jej, ale pojemnośc wydaje mi się mała w porównnaiu do ceny... ale moze warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. z chęcią bym ja wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też ją lubię :) jestem konsultantką firmy Mariza więc jeśli chciałybyście coś zamówić piszcie na detectivebeauty1@gmail.com ( pozwoliłam sobie na małą reklamę :D )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)