czwartek, 27 marca 2014

Recenzja: Mariza SPA - Melon - Orzeźwiający żel pod prysznic

Witajcie!

Dawno nie było na blogu recenzji specyfików do mycia ciała, więc jest to dobra okazja do podzielenia się z Wami moimi odczuciami co do żelu pod prysznic z Marizy. Żel pochodzi z linii SPA o zapachu melonowym - będzie się działo! :)

Cena: ok 9zł
Pojemność: 250ml
Zapach: melon
Dostępność: u konsultantek Mariza, allegro


Od producenta:
"Orzeźwiający żel pod prysznic delikatnie myje i pielęgnuje skórę a aromat soczystego melona doskonale odświeża, dodaje energii i poprawia nastrój. Preparat wzbogacono w oliwę z oliwek, d-pantenol, alantoinę i glicerynę, dzięki którym chroni skórę przed wysuszeniem, wzmacnia jej naturalną barierę ochronną oraz łagodzi drobne podrażnienia. Skóra staje się miękka, gładka i odpowiednio nawilżona o przyjemnym, świeżym zapachu.". 


Moja opinia:
Produktu tego używam od niecałego miesiąca - kupiłam go w ofercie na Dzień Kobiet z masłem do ciała oraz solami do kąpieli za 20zł. Żel zamknięty został w przeźroczystej, matowej tubie, dzięki czemu od razu widać, ile produktu nam zostało. Pojemnik został wykończony zamknięciem typu "klik", który dość mocno trzyma zatrzask, ale nie miałam problemu z otwieraniem nawet mokrymi rękami. Opakowanie jest poręczne, dobrze leży w dłoni, nie wypada. 


Sam żel jest raczej rzadkim kosmetykiem o półprzeźroczystym, zielonym zabarwieniu. Żel jest wydajny mimo swojej konsystencji. A to dzięki temu, że świetnie się pieni i dobrze myje. Ale najważniejszy jest tutaj zapach - przepięknie pachnie! Aż ma się ochotę wskoczyć pod prysznic, żeby tylko go poużywać :P Żel ten stał się moim ulubieńcem. Rzeczywiście poprawia nastrój, dodaje energii i uprzyjemnia kąpiel. Nie podrażnia i nie wysusza skóry, a wręcz dba o nią dzięki zawartości oliwy z oliwek i d-pantenolu. 

Jego drobnym minusem jest dostępność - można go kupić jedynie u konsultantek Mariza, albo na allegro. Poszukajcie, może ktoś z Waszego otoczenia sprzedaje te kosmetyki, bo naprawdę warto ;) A jeśli byłby ktoś chętny, to ja chętnie zrealizuję Wasze zamówienie i podeślę je do Was :)

Ocena: 10/10
Czy kupię ten produkt ponownie: Tak!

20 komentarzy:

  1. Lubię orzewiajace, świetnie pachnące żele, nigdy ne miałam nic z Marizy, trzeba soróbowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zapach na lato :) chętnie wypróbuję jak zużyję trochę zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie lubię nic co z melonem ;/ ale fajnie, że dla Ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Marizą nie mam za często do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. z tej firmy to miałam tylko krem do rąk i to dłuższy czas temu :p i nie pamiętam nawet czy dobrze działał ;) ale żel ciekawy przyznam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tej firmy, fajny ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie już samo hasło "melon" przyciąga do takiego żelu, poza tym kusi ładna szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjj ten żel to chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szata graficzna banalnie prosta, az za bardzo, ale zapewnie śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie widziałam tego kosmetyku :)brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż wstyd się przyznać, ale ja jeszcze nigdy nic nie testowałam z Marizy :) Mam nadzieję, że to się niedługo zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Intryguje mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś ten żel i całkiem mile go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten żel, ale moja mamuśka mi go podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mogę przezyc wszystko byle by ładnie pachniał i ten zapach chociaż na chwile ze mną pozostawał:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli znów będę miałam dostęp do kosmetyków mariza to na pewno sobie zamówię

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tylko będę mogła - to skuszę się na to cudo :) Melon - ach ten zapach!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcę meloon <3 ale nie znam żadnej konsultantki ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)