piątek, 25 kwietnia 2014

Drogerie Natura - co polecam i na co poluję??

Witajcie ;)

Już chyba większość z Was słyszała o szale promocji na kolorówkę w Rossmannie i Drogeriach Natura. Wiele z Was na pewno zastanawiało się, czego brakuje Wam w kosmetyczkach, a na co miałyście ochotę, ale zniechęciła Was zbyt wysoka cena, albo brak produktu na półce sklepowej. I właśnie dlatego stworzyłam ten wpis - chciałabym przedstawić Wam produkty, moim zdaniem, warte uwagi, a także te, na które sama chętnie się skuszę. Dla tych z Was, które pierwszy raz słyszą o tej akcji podaję rozkład promocji:

Rossmann (-49%): 
22-27.04 - pudry, podkłady, korektory, róże, bronzery
28.04-04.05 - tusze, cienie, kredki, eyelinery
05.05-11.05 - lakiery i odżywki do paznokci, produkty do ust

Drogerie Natura (-40%):
28.04-05.05 - kosmetyki do makijażu

Hebe (-30%):
23-26.04 - na produkty Max Factor 

Teraz gdy już wiecie co, gdzie i kiedy mogę przejść do prezentacji sprawdzonych przeze mnie kosmetyków ;) Skupiłam się na kosmetykach dostępnych jedynie w drogeriach Natura, gdyż moim zdaniem to właśnie tam czekają na nas najciekawsze produkty:


1) Na pierwszy ogień pójdą cienie: najnowsze dziecko Sensique - cienie Velvet Touch w radosnych, wiosenno-letnich kolorach. Mam dwa egzemplarze widoczne na powyższym zdjęciu i cechują się świetną pigmentacją (cena regularna 6,49zł).
2) Kolejne mazidła do oczu to produkty z szafy mySecret w wersji matowej oraz perłowej, które recenzowałam w poprzednim poście (cena regularna 7,99zł).
3) W swojej kosmetyczce posiadam również sypki pigment Kobo w odcieniu intensywnej czerwieni (makijaż z jego użyciem). Jest mocno kryjący i dobrze się nim pracuje - te z Was, które lubią zabawę z makijażem powinny zajrzeć do szafy Kobo, bo naprawdę warto (cena regularna 9,99zł).
4) W tej samej szafie znajdziecie również świetne jakościowo cienie prasowane Kobo - uwielbiam ich matową biel #101, której używam do wewnętrznego kącika (cena regularna 17,99zł, wkłady do paletki 13,99zł).


1) Podkład Catrice Photo Finish to kosmetyk, który bardzo dobrze wspominam. Ładnie wyrównywał koloryt skóry, delikatnie krył niedoskonałości i sprawiał, że buzia wyglądała jedwabiście (cena regularna 26,99zł).
2) Kolejnym kosmetykiem godnym uwagi jest korektor kryjący w kremie Catrice, który nie ma sobie równych w tej kategorii cenowej - tutaj moja recenzja (cena regularna 12,99zł).
3) Pozostając przy produktach Catrice wspomnieć należy też o maskarze Lashes To Kill, która ładnie unosi rzęsy i wydłuża je (recenzja) (cena regularna 16,99zł). 
4) Natomiast marka Sensique ma w swojej ofercie mapkę brązującą, którą bardzo polubiłam i sięgam już dna. Można przy jej pomocy ładnie wykonturować twarz nie robiąc sobie przy tym plam - warto zwrócić na nią uwagę (cena regularna 6,99zł).
5) Jeśli szukacie niedrogiego i dobrego matującego pudru sypkiego to zdecydowanie zerknijcie na transparentny puder sypki mySecret. Był to mój pierwszy puder sypki, który towarzyszył mi bardzo długo - zużyłam kilka opakowań tego produktu i przekonałam do niego kilka koleżanek, które były równie zachwycone jak ja (cena regularna 12,99zł).
6) Nie jestem pewna, czy akcesoria do makijażu też są objęte promocją, jednak zerknijcie na pędzle Essence: do nakładania cieni, kuleczkę do blendowania oraz skośny pędzelek do brwi/eyelinera. Są to fajne pędzelki za niewielką cenę - ja zaczynałam swoją przygodę z blendowaniem od ich kuleczki :) (cena regularna 6-6,50zł za sztukę)


1) Co do ust to polecam zajrzeć do szafy Bell i obejrzeć ich tinty do ust. Już jakiś czas temu firma wprowadziła 3 nowe odcienie - delikatniejsze kolory, które prawdopodobnie odpowiadają kolorom biedronkowych tintów (recenzja) (cena regularna ok 11zł).
2) Nie wiem czy w szafie Pierre Rene znajdziecie kremowe błyszczyki do ust, ale polecam rozejrzeć się za nimi. Mają bardzo ładne kolory, spory aplikator i dają kremowe wykończenie (cena regularna 10,99zł).
4) Z Pierre Rene godne uwagi są również lakiery do paznokci. Mają śliczne kolory, a lakier o numerze #11 to śliczny top z tęczowymi flakesami (cena regularna ok 12zł).
3) Z lakierów do paznokci polecić jeszcze mogę lakiery mySecret, które występują w wielu pięknych, pastelowych barwach (recenzja lawendy #147) (cena regularna 7,99zł). 

Powyższe produkty przetestowałam na własnej skórze i u mnie świetnie się sprawdziły. Zajrzyjcie do podlinkowanych recenzji - to pozwoli rozwiać Wasze wszelkie wątpliwości :) 
A teraz pokażę Wam moją listę zakupów:


1) Na moim celowniku znajdują się osławione cienie Catrice Liquid Metal. Już dawno przyglądałam im się w drogerii, mają śliczny połysk, jednak 17zł za jeden cień to było zdecydowanie za dużo (cena regularna 16,99zł).
2) Sypkie cienie mySecret  jakiś czas temu polecała Maxineczka i mam ochotę je wypróbować. Mam zamiar polować na jasne odcienie - oby coś dla mnie zostało :P (cena regularna 7,99zł).
3) A jeśli nie uda mi się kupić tych cieni to zerknę do szafy Kobo za pigmentami zarówno o wykończeniu matowym, jak i perłowym (cena regularna 9,99zł). Mój czerwony pigment nie może mieszkać sam, musi mieć przy sobie swoich braci :P


1) Kolejnym chciejstwem są kolorowe kredki do oczu mySecret, które idealnie nadałyby się do wiosenno-letnich makijaży (cena regularna 7,49zł).
2) Z tej samej firmy interesują mnie również błyszczyki Hot Colors (cena regularna 11,99zł).
3) W ostatnim czasie załapałam manię piaskowych lakierów i marzy mi się lakier z drobinkami Catrice (cena regularna ok 14zł). 
4-5) I już ostatnie dwie pozycje, czyli tusze do rzęs. Klasyczny czarny z mySecret Create Your Lashes z mniej klasyczną szczoteczką - dwie długości włosia (cena regularna 13,99zł) - oraz w mocnym kolorze z Essence (cena regularna 12,99zł). Mam ochotę na turkus lub fiolet - a czy zastanę je na swoim miejscu to się okaże ;)

Lista moich chciejstw jest długa, ale mam nadzieję, że chociaż część z tych rzeczy uda mi się upolować. Mam również nadzieję, że moja lista z polecanymi produktami troszkę Wam pomogła i być może któryś z tych kosmetyków pokochacie równie mocno jak ja ;)

A co znajduje się na Waszych listach zakupowych? Wybieracie się do Natury w przyszłym tygodniu?

52 komentarze:

  1. Camuflage z Catrice też polecam :) i nie kuś, bo miałam nic nie kupować oprócz lakierów Wibo :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe zobaczymy na początku maja, czy nasze plany się zrealizują :)

      Usuń
  2. Chętnie kupiłabym kilka cieni My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat będę dzisiaj w pobliżu Natury...chyba wstąpię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozeznaj się w temacie i na spokojnie będziesz mogła upatrzeć sobie kilka perełek :)

      Usuń
  4. to ja idę tam polować na cienie matowe i czarny tusz z MySecret :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spora Twoja lista ;) Ja planuję lakiery Catrice i może coś mi jeszcze w oko wpadnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spora, ale wątpię, że uda mi się kupić wszystko co sobie zaplanuję. Zazwyczaj w mojej Naturze są takie braki (szczególnie w Essence i Pierre Rene), że głowa mała :P Co zachodzę to połowy rzeczy nie ma i nici z zakupów.

      Usuń
  6. Ja szaleje głownie w Rossmannie ale kamuflaż Catrice jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy szaleją w Ross, a ja jeszcze nie byłam ;((

      Usuń
  7. Ja, niestety, do najbliższej Natury mam ponad 50km :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja bardzo smutam bo u mnie nie ma Natury :(

    OdpowiedzUsuń
  9. chwalony jest też puder transparentny z essence :) ja w naturze pewnie kupię jedynie lakiery (mam taką nadzieję), a w rossmannie tusz chciałam kupić :) Tak oszczędnie tym razem, bo wszystko mam i nie chcę sobie robić zapasów, chociaż kusisz tu niesamowicie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Twoje zakupy, ja przy takiej okazji zawsze szukam "co by tu jeszcze włożyć do koszyka" xD

      Usuń
  10. Tyle dobroci i na co sie tu zdecydowac! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sie boje tej promocji w naturze, bo polowe rzeczy kupię co mają w ofercie : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to ty pół, ja pół i po Naturze :P

      Usuń
  12. cienie są prześliczne :)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ostatnio mam manię na podkłady i róże, chcę dodać kilka do swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam tą mozaike brązująca ale jeszcze jej nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  15. Bardzo fajna lista i przydatna :) Ja nie wiem czy będę miała okazję podjechać do Natury w czasie tej promocji, bo trochę daleko mam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście w poniedziałek kończę zajęcia po 11 i od razu uderzam na zakupy :P Mam nadzieję, że nie będzie szturmu z samego rana i uda mi się kupić upatrzone kosmetyki :)

      Usuń
  16. nie polecam pędzli essence. kupiłam do kresek. włosie zaczęło się ruszać i wypadło po 2 tygodniach użytkowania. bardzo polecam pędzle ecotoolsa. są drogie, ale to pędzle na lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to dziwne, mój świetnie się trzymał przez jakieś dwa lata, dopóki nie zainwestowałam w pędzel z Maestro i do tej pory świetnie wygląda :P Może trafiłaś na jakiś felerny egzemplarz? :/
      A pędzli z ecotools jeszcze nie miałam, ale chętnie wypróbowałabym ten do pudru ;)

      Usuń
  17. Ja chcę kupić w Naturze cienie z My secret te fioletowe, co recenzowałaś i rozejrzeć się w różowej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę sobie tylko popatrzeć a chętnie bym to wszystko wyoglądała na żywo i skorzystała z promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie skorzystam z promocji, bo wyjeżdżam, ale na kamuflaż też mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  20. mam nadzieję, że paczka się podoba :* jest skromna tak jak mówiłam. Maseczka i lakier są nowe- ewentualnie tylko sprawdzany kolor czy coś, ale nie używane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromna, ale od serca i to się liczy ;) Dobrze wiesz, że nie oczekiwałam niczego w zamian :) Bardzo ciesze się z tej paczuszki - maseczka idealnie nada się na wiosnę (kiedyś nawet zastanawiałam się nad jej zakupem :)), a z lakierem to ja na pewno coś wycuduję :D

      Usuń
  21. Już po pierwszym zdjęciu pożałowałam, że tu weszłam !! :P
    Jesteś kusicielka nr 1, a mój portfel przez Ciebie płacze ! :P :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaahaha uwielbiam Cię :) Ja tak się napracowałam nad tymi zdjęciami, więc proszę mi tu nie kombinować tylko oglądać! :) Podczas ładowania mojego bloga powinna pojawiać się informacja o przyjęciu leków zobojętniających :P Napędzamy gospodarkę! :))

      Usuń
  22. Na pewno skuszę się na cienie z Kobo oraz Catrice , fajnie jakby pędzelki do makijażu też były w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pędzelki nie są objęte promocją :((

      Usuń
  23. Ja ewentualnie kupię jakiś lakier, zobaczymy co mi wpadnie w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo fajnych produktów :) Cienie Luquid Metal muszą być super <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są śliczne, ale zdecydowałam się tylko na jeden jak na razie ;)

      Usuń
  25. Ojjj! czaję się na ten korektor z Catrice i jakoś nigdy nie mogę go zamówić :P Musze wziąć się w garść!

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej [poluje na ten korektor bo mam na niego mega chrapkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Same wspaniałości :) Bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę się do natury wybrać po Ciebie Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cienie Kobo z pewnością będą moje

    OdpowiedzUsuń
  30. upolowałam podkład w Rossmannie , ale tam trudno dobrac dobry odcien przez sztuczne światło;/!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię kupować nowych podkładów właśnie przez to dobieranie koloru :(

      Usuń
  31. ten camuflage z catrice -dziewczyny tak kusicie, a miałam już nic nie kupować.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wart swojej ceny, a nawet więcej :))

      Usuń
    2. No nie mam wyjścia :) :):)

      Usuń
  32. Ależ tu dużo różności do wyboru. Kurcze i weź się tu człowieku nie skuś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja czekam na promocję Rossmanna :) i kupię na pewno na zapas puder i tusz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)