sobota, 5 kwietnia 2014

Konkurs na wiosnę - Wygraj jeden z dwóch zestawów Yankee Candle [ZAKOŃCZONY]

Witajcie!

Dziś mam dla Was niespodziankę :) Wraz ze sklepem Homedelight.pl chcielibyśmy przekazać Wam dwa aromatyczne zestawy, które z pewnością umilą Wam niejedno wiosenne popołudnie. Do zdobycia jest mała świeca Yankee Candle o zapachu Honey Blossom oraz zestaw czterech letnich wosków Yankee Candle: Black Plum Blossom, Orange Splash, Margarita Time i Sweet Apple. Podobają się nagrody?? Jeśli tak, to zapraszam do dalszej części wpisu, bo tam dowiecie się, jak zdobyć te cudeńka! :)


Zasady są proste - aby wziąć udział w konkursie wystarczy, że:
*będziesz obserwatorem bloga iv90-jewellery,
*polubisz na Facebooku HomeDelight oraz iv90-jewellery,
*udostępnisz na Fb zdjęcie konkursowe lub dodasz baner na blogu,
*dokończysz zdanie konkursowe: "Wiosna kojarzy mi się z zapachem...".
Odpowiedzi wysyłajcie za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego.

Dwie najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone losowo wybraną nagrodą. Czekam na Wasze kreatywnie dokończone zdania i życzę powodzenia! ;)



Regulamin konkursu:
1. Konkurs prowadzony jest na blogu iv90-jewellery.blogspot.com. 
2. Sponsorem nagród jest sklep Homedelight.pl.
3. W konkursie nagrodzone zostaną dwie osoby. 
4. Nagrodami w konkursie są dwa aromatyczne zestawy:
- świeca Yankee Candle Honey Blossom w małym słoju,
- zestaw 4 letnich wosków Yankee Candle: Black Plum Blossom, Orange Splash, Margarita Time, Sweet Apple.
5. Konkurs trwa od 05.04 do 21.04 do godziny 23:59.
6. Aby wziąć udział w konkursie musisz być publicznym obserwatorem bloga iv90-jewellery, polubić profil Homedelight i iv90-jewellery na facebooku, udostępnić zdjęcie konkursowe bądź dodać baner na bloga oraz dokończyć zdanie "Wiosna kojarzy mi się z zapachem...".
7. Każdy uczestnik konkursu może zgłosić jedną odpowiedź konkursową.
8. Ogłoszenie wyników nastąpi do 7 dni od daty zamknięcia konkursu.
9. Zwycięzcy konkursu zostaną wytypowani przez autorkę bloga iv90-jewellery oraz właścicielkę sklepu Homedelight.
10. Na adres do wysyłki nagrody czekam 4 dni - w przeciwnym razie wytypuję kolejnego zwycięzcę.
11. Nagroda wysyłana jest na terenie Polski.

29 komentarzy:

  1. Dam szansę innym, ja sama maniakalnie już kupuję kolejne Yankee ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również już się uzależniłam od YC ;)

      Usuń
  2. biorę udział bo do wygrania jest mój ulubiony zapach w formie świecy.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja życzę powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłoszenie wysłane, proszę o akceptację drugiego zgłoszenia, bo w pierwszym odpowiedź nie była dokończona, a się pośpieszyłam i wysłałam niepotrzebnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjncia , swietny blog jak ty to robisz + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. I zgłoszona :) marzy mi się ten wosk już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zglosilam sie i udostemnilam paner na blogu i na fb + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) zgłosiłam się i dodałam banner ;D

    Ps. Dziękuję za zwrócenie uwagi na puder, którego nie opisała. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;) Byłam ciekawa Twojej opinii o nim :)

      Usuń
  9. Zgłoszenie wysłane :) Bardzo mnie ciekawia te zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny konkurs:) Zapraszam do odwiedzenia mojego nowego, skromnego bloga poświęconego konkursom:) Może w przyszłości też uda mi się zorganizować jakiś konkurs. Pozdrawiam ciepło i zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłoszona! - Nigdy nie miałam wosków - dlatego próbuję! :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłoszona! :) Zakochałam się w tych woskach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłosiłam się :) Zapach świecy właśnie się pali u mnie w kominku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłałam zgłoszenie 2 razy - drugie jest poprawne:) przepraszam za kłopot :))) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłoszenie poleciało :)
    jestem ciekawa tych wosków / świec niiiigdy jeszcze ich nie próbowałam więc nie miałam z nimi styczności chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)