czwartek, 3 kwietnia 2014

Kosmetyczni ulubieńcy

Witajcie :)

Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad serią postów z moimi "ulubieńcami" i w końcu postanowiłam wprowadzić to w życie. Zapraszam na pierwszą odsłonę kosmetyków, po które w ostatnim czasie sięgam bardzo często. 


Lekki krem Alantandermoline - w poszukiwaniach kremu idealnego skusiłam się na niego pod wpływem pozytywnych słów Zmalowanej i nie żałuję. Jest lekki, szybko się wchłania i fajnie nawilża. Idealnie nadaje się do stosowania pod makijaż. I do tego zapłaciłam za niego jedyne 9,99zł :)

Marion mleczko prostujące - to kosmetyk, który towarzyszy mi od ponad roku i zużywam już jego drugie opakowanie. Pięknie wygładza włosy, sprawia, że stają się sypkie i wyglądają zdrowo. Więcej przeczytacie o nim tutaj.


Manhattan paleta cieni do brwi - ostatnio namiętnie używam jej do podkreślania brwi i sprawdza się do tego idealnie. Małe lusterko ułatwia dokładną aplikację. Posiada dwa kolory cieni oraz wosk do utrwalenia włosków. Na brwiach prezentuje się bardzo naturalnie i bez problemu utrzymuje się cały dzień.

Cienie Hean (wkłady) - sięgam po nie bardzo często, uwielbiam je za mocną pigmentację, super trwałość i ich różnorodne kolory :) Idealne zarówno do makijażu dziennego, jak i wieczorowego. Więcej przeczytacie o nich tutaj.

Mariza róż mineralny #Subtelny róż - róż ten pokochałam od pierwszego użycia. Używałam go codziennie od jesieni i na jakiś czas odstawiłam na rzecz Revlonu. Jednak znów do niego wróciłam i uwielbiam efekt, jaki daje na buźce: jest, matowy, ma idealny kolor i można stopniować jego intensywność. Twarz po jego użyciu staje się taka... nieskazitelna i delikatna ;)

Tak prezentują się moje ulubione kosmetyki, znacie je? A jacy są Wasi ulubieńcy?

38 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym różem i mleczkiem prostującym :-)
    Już lecę do recenzji tego drugiego :-) Bo mam drogerie gdzie jest firma Marion i może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czekaj i kupuj ;) Kosztuje niewiele - około 6-7zł, jest bardzo wydajne i daje super efekt. Warto wypróbować :D

      Usuń
  2. gdzie mozna kupic ten produkt Mariona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje mleczko kupiłam w Naturze i tam są na 100%. Poszukaj może w Rossmannie, Tesco itp, tam często widuję kosmetyki tej firmy ;)

      Usuń
  3. mleczko prostujące mnie zaciekawiło i piękny nagłowek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Długo rozmyślałam nad nowym wyglądem bloga i w końcu zrealizowałam swoją wizję. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. To mleczko prostujące jest super, nie dość, że mega wydajne to jeszcze tanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że to nie tylko mój ulubieniec ;)

      Usuń
  5. Alantan ostatnio robi furorę, ja jeszcze go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię cienie Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te cienie Hean mnie zaciekawiły, może skuszę się na nie..

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie trafiłam na tą paletę z Manhattanu.. Zaciekawiłas mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zachwyciły mnie te świeczniki! pewnie sama je zrobiłaś? :)
    a opinia o alantanie mnie nie dziwi ;p tyle dobrego słyszałam, że sama się w końcu skuszę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama robiłam :) Dziękuję :*

      Usuń
  10. Gromadka cieni Hean prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, wygląd bloga jest genialny! Sama robiłaś?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama :)) Dziękuję Kochana :*

      Usuń
  12. bardzo fajne kosmetyki :)
    oo widzę zmiany! oczywiście na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie Hean to także jedne z moich ulubionych cieni, więc się nie dziwię, że znalazły się wśród ulubieńców :) Zaciekawiłaś mnie kremem, poczytam o nim. A najbardziej zainteresowało mnie to mleczko prostujące, coś takiego mi jest potrzebne właśnie. W Rossmannie chyba nie widzialam Marion, ale poproszę siostrę o zakup mleczka w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Alantan coś mi mówi dawno temu go miałam ;) a te cienie hean są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam jak pisałaś o tym mleczku do włosów, miałam się skusić i zapomniałam, a teraz to już w ogóle prawie cały czas związuję włosy... :/ Cienie Hean już nie raz mnie oczarowały w twoich makijażach, jeszcze ta paleta do brwi jest interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaa i zmiana! Jest fajnie, bardzo przejrzyście się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, na tym mi zależało :*

      Usuń
  17. Swoich ulubieńców jeszcze nie wytypowałam, ale Twoi przyznam, że brzmią kusząco :]

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę wypróbować to trio do brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba się zdecyduję na te cienie-wkłady Hean :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam :D Już zaraziłam nimi kilka osób i wszystkie były zadowolone :)

      Usuń
  20. Róż też mam i bardzo go lubię a cienie są rzeczywiście piękne

    OdpowiedzUsuń
  21. Mleczko z Marion uwielbiam;) a co do pudru to... strasznie mnie kusisz;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zastanawialam się właśnie ostatnio nad tym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam róż od Marizy, i też całkiem lubię, choć mam od niedawna i jeszcze tak do końca nie mam wyrobionej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojeju cóż za zmiana ;) bardzo ładna szata graficzna... co do kosmetyków to musze chyba na ten krem się skusić bo mam pewne problemy ze znalezieniem odpowiedniego, a może ten podoła ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie widziałam wcześniej tej paletki do brwi, a wygląda ciekawie :) ona jest uniwersalna czy jest wersja ciemniejsza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem szczerze, że nie mam pojęcia (niestety). Ja swoją paletkę zamawiałam na allegro przy okazji zakupu innych kosmetyków i dorzuciłam ją do koszyka na próbę ;) Ten jasny cień powinien pasować blondynkom, ale najlepiej będzie jak pomacasz go na żywo :)

      Usuń
  26. u mnie to mleczko nie zdało egzaminu :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też bardzo lubię cienie Hean! :) do tego często są w promocji :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne świeczniki :)
    A krem gdzie kupiłaś? Ja bardzo chętnie bym taki posiadła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. tez używam tej paletki do brwi i podzielam zdanie jest naprawde bardzo fajna i brwi wyglądaja naturalnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)