poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Lekcja makijażu: Elegancki brąz z odrobiną błysku

Witajcie ;)

Kilka dni temu recenzowałam świetne cienie prasowane z mySecret, gdzie pokazałam Wam oczko w brązach zmalowane właśnie tymi cieniami. Dziś czas na prezentację tego makijażu i mały stepik. Makijaż ten jest elegancki, wyrazisty jednak nie przesadzony. Jest on idealny na wieczorne wyjście, kiedy chcemy wyglądać olśniewająco i przyciągać spojrzenia.


1. Od wewnętrznego kącika do połowy długości górnej powieki nakładam cielisty mat (mySecret #505).
2. Na pozostałą część ruchomej powieki nakładam iskrzący, szampańsko-złoty cień (mySecret #102).
3. Załamanie powieki podkreślam brązowym matem, który delikatnie rozcieram ku górze (mySecret #506).


4. Pora przejść do dolnej powieki - zewnętrzny kącik zaznaczam brązowym cieniem aż do połowy długości powieki (mySecret #506).
5. Pozostałą część dolnej powieki podkreślam iskrzącym cieniem i zazębiam z brązem (mySecret #102).
6. Żelowym eyelinerem maluję cieniutką kreskę wzdłuż linii rzęs i w zewnętrznym kąciku wywijam ją ku górze (Maybelline).


7. Tuszuję rzęsy (Catrice).


Usta pomalowałam różowym tintem (2 warstwy) i makijaż gotowy :)


Do wykonania makijażu wykorzystałam:
Twarz:
*podkład Pierre Rene Skin Balance,
*korektor Collection,
*kamuflaż Catrice,
*puder mineralny Mariza, 
*róż rozświetlający Mariza #słoneczna brzoskwinia,
*mapka brązująca Sensique.
Brwi:
*zestaw do brwi Manhattan.
Oczy:
*baza pod cienie Hean Stay On,
*cienie mySecret Matt (#505, #506) i Pearl Touch (#102),
*żelowy eyeliner Maybelline,
*maskara Catrice Lashes to kill (False Lash Fibres).
Usta:
*Bell Lip Tint #11.

41 komentarzy:

  1. Pięknie w takim złotym makijażu się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Taki makijaż będzie pasować do każdego koloru oczu i doda blasku każdej kobiecie :)

      Usuń
  2. niby błyszczący ale delikatny :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, uwielbiam Twoje naturalne makijaże w takich właśnie kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Postaram się częściej wrzucać takie makijaże ;)

      Usuń
  4. piękny makijaż, jeszcze nie zrobiłaś takiego, który by mi się nie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo subtelny i bardzo w moim stylu :) na pewno wykorzystam ten tutorial, może nawet jutro? :D mnie na pewno nie wyjdzie tak ładnie, ale spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tam nie kombinuj, nie ma co z góry zakładać, że będzie gorzej :P A może wyjdzie Ci lepiej? :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny makijaż :) Świetnie wpisuje się w moje aktualne upodobania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że udało mi się w nie "wstrzelić" ;) W takim razie stepik jak znalazł :)

      Usuń
  7. ładny

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny dzienniaczek :) Lubię takie, sama dzisiaj mam w odcieniach brązu, ale nie nadaje się do publikacji, bo był na szybko robiony :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale następnym razem koniecznie zrób zdjęcia! :)

      Usuń
  9. ooooo i juz mnie zainspirowalas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) Podziel się efektami :))

      Usuń
  10. Taką właśnie Cię pamiętam ze Spotkania Blogerek w Kielcach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;* Mam nadzieję, że to nie było nasze ostatnie spotkanie ;))

      Usuń
    2. No i ja mam nadzieje, że spotkamy się kiedyś :)

      Usuń
  11. Podoba mi się, delikatne oczy, a złoty akcent robi swoje + wyraźniejsze usta, super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzooo lubię takie delikatne złoto w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor na ustach :) chciałabym pomadkę w takim odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mogę polecić Ci tinty z bell :)

      Usuń
  14. Bardzo mi się podoba, i widzisz - ja tego nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż jest śliczny, uwielbiam takie kolory wokół oczu.

    OdpowiedzUsuń
  16. i tak bym nie umiała tak zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kreska Ci wyszła :*

    OdpowiedzUsuń
  18. normalnie wiem, że się powtarzam , ale ty na prawdę jesteś mistrzem :) jak byś widziała jakie ja "piękne" kreski trzaskam ... szkoda gadać :p

    OdpowiedzUsuń
  19. ja uwielbiam kolor na ustach :) <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie złoto-brązowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam dwa tinty z Bell, są świetne

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny makijaż , kreski śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)