wtorek, 1 kwietnia 2014

Lekcja makijażu: Wschód słońca

Witajcie! ;)

Od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką paletki Sleeka "Sunset" i nie chciałam długo czekać ze stworzeniem makijażu tym cudeńkiem. Cały makijaż oka wykonałam tymi cieniami i powiem nieskromnie, że jestem zachwycona tym makijażem :P


Zapraszam na stepik:

1. Od wewnętrznego kącika do połowy powieki górnej nakładam jasnoróżowy, połyskujący cień (Sunset #12).
2. Na pozostałą część ruchomej powieki nakładam złoty iskrzący cień i tworzę delikatne przejście między kolorami (Sunset #10).
3. Załamanie powieki przyciemniam brązowo-fioletowym cieniem (Sunset #7).


4. Zewnętrzny kącik dolnej powieki zaznaczam bordowym cieniem (Sunset #2).
5. Połyskującym beżem pokrywam pozostałą część dolnej powieki i delikatnie rozcieram przejście z bordem (Sunset #11).
6. Żółtym cieniem akcentuję wewnętrzną część załamania powieki (Sunset #5).


7. Żelowym eyelinerem maluję cieniutką kreską wzdłuż linii rzęs i wywijam ją ku górze w zewnętrznym kąciku (Maybelline).
8. Niebieską kredką podkreślam linię wodną (Avon).
9. Tuszuję rzęsy.


I gotowe! Taki makijaż spokojnie możemy nosić na dzień, ale dla tych z Was, które niezbyt mocno podkreślonych oczu na co dzień będzie to idealna propozycja na większe wyjście ;) Makijaż oka dopełniłam różowym kolorem na ustach - w ruch poszła pomadka Hean Colour Intense w odcieniu Sexy Pink.


Do wykonania makijażu wykorzystałam: 
Twarz:
*podkład Pierre Rene Skin Balance,
*korektor Collection,
*kamuflaż Catrice,
*puder sypki matujący Hean Loose Powder, 
*mineralny róż Mariza #Subtelny róż,
*bronzer Miyo.
Brwi:
*zestaw do brwi Manhattan.
Oczy:
*baza pod cienie Hean Stay On,
*paleta cieni Sleek Sunset (#2, #5, #7, #10, #11, #12),
*żelowa kredka Avon #Aqua pop,
*żelowy eyeliner Maybelline,
*maskara Catrice Lashes to kill (False Lash Fibres).
Usta:
*pomadka Hean Vitamin Coctail Colour Intense #163 Sexy Pink.

29 komentarzy:

  1. i masz pełne prawo być zachwycona bo jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wschód słońca!! Uwielbiam takie propozycje :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie- tak delikatnie! Chyba muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra makijaż! fajny kolor na linię wodną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie mi się podoba granat na linii wodnej i precyzyjna kreseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż ładny, ale na ustach też fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo podoba się ta pomadka, ma coś w sobie :)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba. Pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a umiesz zrobić brzydki ? :p jak zawsze ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha uwielbiam Cię :* Oj umiem, umiem :D

      Usuń
  10. Ta niebieska kreseczka pod okiem obi wrazenie :) !

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny makijaż :) wyglądasz wspaniale! Fajnie że uzylas jednej paletki zawsze łatwiej stworzyć coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, świetny, elegancki - odjazdowy!! Brak mi słów - tak mi się podoba! :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie podoba mi się kolor na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym mieć połowę Twoich zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam makijaże przywodzące na myśl zachody słońca, coś wspaniałego
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda fajnie, na pewno kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka świetna :) bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje makijaże! Twoje oczy w nich są takie intrygujące <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam taką samą paletkę a nie umiem takich pieknych makijazy czynić jak Ty ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Do twarzy Ci w takich słonecznych kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny :) Taki błyszczący :) Zapraszam do mnie oraz obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)