wtorek, 22 kwietnia 2014

Manicure: Amarantowy piasek

Witajcie :)

Wypoczęłyście w te święta? :P Jak dla mnie były one jak zwykle za krótkie i strasznie szybko zleciały. Na szczęście mam wolne do końca tygodnia, więc moja świąteczna przerwa jest wyjątkowo długo ;) A później majówka i znów kilka dni wolnego :)


Przed świętami pokazywałam Wam jeden z moich nowych lakierów piaskowych z kolekcji Candy Shop od Wibo w odcieniu malinowym. Dziś chciałabym zaprezentować kolejny lakier z tej serii - tym razem na pazurkach mam amarantowy piasek o numerze 03. Jest przepiękny i ciężko jest uchwycić jego rzeczywisty kolorek. W oryginale jest on odrobinkę ciemniejszy, ale nadal intensywny ;)

Tutaj możecie zauważyć jego piękną, piaskową strukturę.


I jeszcze kilka ujęć:


Jak dla mnie te lakiery są strzałem w dziesiątkę na tegoroczny sezon wiosna/lato i z pewnością będę po nie sięgać bardzo często. 

50 komentarzy:

  1. Przepiękny! :)

    Ps. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! napewno kupie go na promocji w Ross!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jeszcze ładniej się prezentuje ;) Zerknij na niego koniecznie ;))

      Usuń
    2. Właśnie też kupię wszystkie te kolorki na promocji w Rossmannie :)

      Usuń
  3. Na lato faktycznie jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny czyli już wiem na co się skuszę jak będzie najbliższa promocja w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny! Im bardziej wpatruję się w niego na twoich paznokciach tym mam większą ochotę go kupić i chyba tak zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszysz jak mówi "Kup mnie, kup mnie!"??? Ja tak miałam :P

      Usuń
    2. Tak i robi do mnie oczka kota ze Shreka :) Naprawdę jest piękny, a ja lubię róże więc mi dużo nie trzeba.. ;) hihi.
      Co do pędzli to dużo osób chwali sobie Hakuro, o Maestro też czytałam, że są dobre ale chyba droższe, chociaż nie jestem pewna :)

      Usuń
  6. Oooo świetny :) Idę jutro do Rossmanna to zerknę na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko uważaj na inne kolorki - mogą wpaść Ci w oko :D

      Usuń
  7. Oj chyba go kupię na tej promocji -49% w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na promocji zdecydowanie warto po niego sięgnąć - zapłacisz za niego jakieś 3,50-4zł. Jak za piasek to są śmieszne pieniądze :D

      Usuń
  8. kolejne cudo, ale pierwszy chyba bardziej mi przypadł do gustu :)
    jeśli tylko chcesz, to mogę Ci przesłać ten niebieski tusz- może lepiej go wykorzystasz niż ja. Mam go pół roku, ale używałam może z 4 razy, także prawie pełny, niewyschnięty :) Także jak masz ochotę, to dorzucę go do paczki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie będziesz go używać to chętnie przygarnę go do siebie :)) Chętnie przetestuję go na sobie ;)

      Usuń
    2. no to dobrze masz ze swoim mężczyzną :) mój to by mi pomógł z samochodami i samolotami jedynie :D
      Wyślę Ci tusz i z paczką nie cuduję, będzie skromna, ale mam nadzieję, że się spodoba ;*

      Usuń
    3. To w takim razie nie mogę się juz doczekać ;*

      Usuń
  9. Chciałabym taki. Jak na razie z lakierów tego typu mam tylko niebieski kolor. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz udać się do Ross jak będzie -49% na produkty do paznokci ;))

      Usuń
  10. muszę koniecznie w taki zainwestować :) boski jest
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny! :) Ja ostatnio kupiłam granatowy piasek ale z innej firmy, ciekawe jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z jakiej firmy? Koniecznie daj znać, czy jesteś zadowolona :)

      Usuń
  12. Śliczny jest ten kolorek a piaskowe wykończenia uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. to muszę coś spróbować z olejowaniem bo po odżywce właśnie dziady mi sie rozdwajać zaczęły :(

    OdpowiedzUsuń
  14. bede się na niego czaic na promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z tej serii kupiłam lawendowy i jestem ciekawa jak mi się spisze :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda świetnie!
    Już w najbliższej chwili muszę lecieć do drogerii :D

    OdpowiedzUsuń
  17. na maxa słodki cukiereczek :)
    bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadzam się cukierkowy:-) ślicznie wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja miałam niby ten zeszyt, ale tam tak bez ładu i składu, wszędzie coś innego i o połowie rzeczy w końcu zapominałam, bo gdzieś tam się zagubiły. Teraz będę miała wszystko uporządkowane :) Jestem trochę pedantką :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawach dokumentów i wszelkich notatek wręcz wskazane jest, aby być pedantem :P Nie ma nic gorszego niż gorączkowe szukanie jakiegoś dokumentu po wszystkich szafkach (tak, znam to uczucie) :P

      Usuń
  20. uwielbiam również tą serie lakierów :) wydamy fortunę ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tam, nie są aż takie drogie :P Dobrze, że w całej kolekcji są tylko 4 kolory :P

      Usuń
  21. świetnie wygląda, kolorek ma ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście prezentuje się niezwykle pięknie-mimo że ciężko mnie przekonać do różu, to jemu się udało. Jego faktura bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  23. Choć paznokci nie maluję - piaski jakoś wyjątkowo mnie kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy efekt, może dziwnie zabrzmię, ale za różowy dla mnie ten różowy molinowy bardziej do mnie przemawia
    efekt pasku super!!!
    pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę się skusić na jakiś piaskowy lakier :)) :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygrałam go niedawno u kogoś, teraz nie mogę się doczekać aż go nałoże na paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)