piątek, 18 kwietnia 2014

Manicure: Malinowy piasek

Witajcie :*

Jak Wasze przygotowania świąteczne? U mnie już z górki - większość prac została zrealizowana i do zrobienia pozostały mi jedynie sałatki i drobne sprzątanie. Przed przystąpieniem do świątecznych porządków nabyłam śliczny malinkowy, piaskowy lakier z Wibo, który postanowiłam od razu wypróbować. Mam na myśli lakier z serii Candy Shop o numerze #02, który wręcz mnie zauroczył. 


Niestety nie gościł on na moich pazurkach zbyt długo, gdyż kolejnego dnia po pomalowaniu wzięłam się za ostre sprzątanie i szorowanie kafelków, czego efektem były odpryski na końcówkach (spowodowane moimi rozdwajającymi się pazurkami brrr). I tak jestem szczęśliwa, że mimo tylu uderzeń i zawadzeń nie złamałam żadnego z nich :P Teraz ratuję się olejkiem do paznokci i mam nadzieję, że to znacznie poprawi ich stan. A po tym gorącym okresie przedświątecznych przygotowań obiecuję przetestować jego wytrzymałość w normalnych warunkach :)

Dobrze, już nie przedłużam i zostawiam Was ze zdjęciami mojego malinkowego manicure. Niestety ciężko było uchwycić jego rzeczywisty kolor - malina jest bardzo intensywna i delikatnie podchodząca pod intensywne, neonowe barwy :)


Widziałyście już lakiery z tej serii? Skusiłyście się na któryś z nich?

37 komentarzy:

  1. Pierwszy raz takie widzę! Ale są przeurocze :) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudoo! Jakiego olejku używasz? Też mam problem z rozdwajającymi się końcówkami i nigdy nie wiem czym się ratować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety też mam wieczny problem z paznokciami, mimo używania najróżniejszych odżywek. piaskowe lakiery utwardzają moją bardzo cienką płytkę a do tego są piękne uwielbiam tą chropowatą strukturę

      Usuń
    2. no właśnie kochana - jakiego? :) Ja też mam ostatnio problem z rozdwajaniem :(

      Usuń
    3. Aktualnie testuję olejek z Marizy ;) Jakiś rok temu smarowałam pazurki mieszanką olejku Alterry i arganowego i pazurki zrobiły się twarde, zapomniałam o rozdwajaniu i w końcu mogłam je zapuścić :)
      Także olejowanie dobre na wszystko :)

      Usuń
    4. Serdecznie dziękuję za odpowiedź kochana :* Muszę poszukać czegoś dla moich pazurków :)

      Usuń
  3. nie wiedziałam nawet, że jest taka seria! Ale to coś dla mnie :D ten kolor jest śliczny! Muszę przy okazji wejść do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij na nie koniecznie - mają śliczne kolorki i z pewnością na jakiś się zdecydujesz :)

      Usuń
  4. Ciekawy efekt, zwrócę uwagę na inne kolory, chociaż ten jest słodki. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. w moim Rossamnie nie moge go dostac :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że upoluję jeszcze brzoskwinkę 01 :)

      Usuń
  6. Mam taki lakier tylko szary i muszę przyznać, że wygląda fenomenalnie :)
    Nie widziałam wcześniej takiego odcieniu, ale chyba przymierzę się do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary też musi fajnie się prezentować :)

      Usuń
  7. Zastanawiałam się nad nim ostatnio i chyba się przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Idealne podsumowanie :)

      Usuń
  9. Ślicznie wygląda :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wszystkie 4 lakiery z tej serii i w każdym jestem totalnie zakochana! Idealne na wiosnę, która nam się gdzieś zapodziała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościć ;) Ja jeszcze poluję na numerek jeden - brzoskwinkę ;) Obym go dorwała :)

      Usuń
  11. Przesłodki! :) Taki cukierkowy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny!!! :)
    Widziałam go już kilka razy ale teraz to urzekł mnie totalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kolor z nowej kolekcji wibo to chyba narazie mój faworyt, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nazwa świetnie tu pasuje! wygląda jak malinowa landrynka w cukrze. Fajny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odcień jest przepiękny! Samo wykończenie podoba mi się odrobinę mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pokochałam piaskowe lakiery :) Zazwyczaj są dużo trwalsze od tych tradycyjnych, mają ciekawe wykończenie i po pomalowaniu nie muszę na nie aż tak bardzo uważać, że gdzieś się dotknę i odbiję sobie wzorek na paznokciu :P

      Usuń
  16. Jaki piękny! <3 Teraz można je 'wygrać' do testowania na urodaizdrowie.pl
    może mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia :)

      Usuń
  17. kolor super, to jest ten różowy, który do mnie bardziej przemawia, piękny ;DD wyprzedaże w rossmanie przybywam!
    pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)