wtorek, 8 kwietnia 2014

Manicure: róż i holograficzne srebro

Witajcie!

Niedawno pokazywałam Wam moje nowe lakiery z Colour Alike i chyba najwyższa pora pokazać Wam pazurki z nimi w roli głównej :) Dziś prezentuję połączenie różu i holograficznego srebra:


Pazurki umalowałam lakierami Colour Alike: Typografią B oraz Sinner Lady. Na różową emalię nałożyłam po jednym, srebrnym, okrągłym ćwieku. Co sądzicie o takim manicure? Ja zakochałam się w tym holograficznym lakierze, jest idealny i taki, o jakim długo marzyłam! :P


Mam Wam jeszcze tyyyyle lakierów do pokazania, a moje paznokcie są w opłakanym stanie i nie prezentują się korzystnie :( Chyba muszę wrócić do wsmarowywania olejków, bo to była jak na razie jedyna skuteczna metoda na moje rozdwojone i łamiące się pazurki.

41 komentarzy:

  1. Super połączenie bardzo dobrze się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Holo lakier jest boski, a cały mani wygląda bardzo elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Ten holo długo chodził mi po głowie i nie żałuję, że go kupiłam :) Urozmaici każdy manicure ;)

      Usuń
  3. Sinner jest przepiękny, czemu ja go nie kupiłam na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe bo wybrałaś inne, równie piękne kolorki :)

      Usuń
  4. Razem tworzą bardzo zgrany duet ;) Żywy, kolorowy i z blaskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie :) Piękny jest ten Sinner <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne i kolorystyka i wykonanie oraz połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne dopasowane kolorki :) A co do opłakanego stanu ... Tys moich nie widziała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha te zdjęcia zostały zrobione przed podcięciem :P Teraz znów wracam do olejowania pazurków i musi się wszystko poprawić, bo jeszcze mam tyyyyle lakierów do zaprezentowania :D

      Usuń
  8. jaki piękny, jaki staranny <3
    i tak, takie katalogi byłyby świetnym rozwiązaniem! :) genialny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten srebrny jest obłędny *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten róż jest boski. I jakie Ty masz piękne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już nie ;( Musiałam je podciąć, bo kilka mi się nadłamało po bokach brrrr ;(

      Usuń
  11. Pięknotki :) Mam nadzieję, że i ja będę miała to szczęścia malować lakierami Color Alike :) Póki co skutecznie skusiły mnie lakiery z GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo na co konkretnie się skusiłaś z GR? :)

      Usuń
  12. idealne połączenie <3 z ćwiekami wygląda super !

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Pożyczę, tylko oddaj mi na weekend, haha :)

      Usuń
  14. masz piękne paznokcie, chciałabym mieć takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Niestety lubią się łamać i rozdwajać :(

      Usuń
  15. Bardzo mi się podobają Twoje paznokcie! ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten holo rzeczywiście piękny! Mieni się na tęczę kolorów! Fajny pomysł z tym srebrnym ćwiekiem :)

    Jeśli chodzi o stemplowanie, to zauważyłam, że gęste lakiery dobrze odbijają wzorek. Te rozwodnione przebijają. Najlepsze będą lakiery, które dają niezłe krycie na paznokciach już po pierwszej warstwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę poszukać takich lakierów, możesz polecić jakieś konkretne marki? :)

      Usuń
  17. JAK ZAWSZE BARDZO STYLOWO! O TAK
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. sreberko bardzo ladnie sie prezentujena paznokciach ,podoba mi sie
    co do kosmetyków makeupfactory to mozna je kupic w wybranych drogeriach i perfumeriach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)