piątek, 11 kwietnia 2014

Moje czasoumilacze - Yankee Candle cz.14

Witajcie!

Z pewnością część z Was widziała już nową kolekcję letnich wosków Q2, która kusi owocową mieszanką. Znaleźć tutaj możemy soczystą pomarańczę, słodkie jabłuszko, wesołą i słodkawą limonkę oraz kwiatowo-owocową czarną śliwkę. Wszystkie zapachy mają coś w sobie i zdecydowanie kojarzą mi się z letnim okresem.


Z całej czwórki najbardziej ciekawiły mnie woski Orange Splash oraz Sweet Apple. Są one bardzo ładne, jednak nie zaskakują dodatkowymi nutami zapachowymi - przez cały okres palenia pachną tak samo (podobnie jak kultowy już zapach Black Cherry). Natomiast dwa pozostałe zapachy - Margarita Time i Black Plum Blossom zaskakują swoim aromatem, uwalniając z biegiem czasu kolejne nuty zapachowe. Te mocno owocowe woski, jak i świece z letniej kolekcji możecie zakupić w Homedelight - do 18 kwietnia na zamówienia powyżej 49zł obowiązuje darmowa wysyłka ;)


Margarita Time - wesoła i słoneczna kompozycja, w której na pierwszy plan wybija się limonka. Delikatna kwaskowatość została przełamana odrobiną słodyczy, która idealnie ją dopełnia. Pogodny, orzeźwiający i dobrze nastrajający - jak tytułowy drink ;) Zapach idealny na lato - kwintesencja gorącego, letniego dnia spędzonego na rozgrzanym piasku z drinkiem z parasolką.
Moja ocena: 10/10


Orange Splash - eksplozja pomarańczowego aromatu: słodki, wakacyjny i egzotyczny zapach, który przypomina mi smak świeżo wyciśniętego soku ze słodkiej pomarańczy. Utrzymuje się on bardzo długo. Zapach jest jednostajny i troszkę monotonny - jak dla mnie jest to najsłabszy zapach z całej czwórki (co nie oznacza, że mi się nie spodobał). Wosk ten nie zawiera w sobie innych nut zapachowych - znajdziecie w nim 100% pomarańczy! Smacznego :-p
Moja ocena: 8/10


Black Plum Blossom - wosk, który najbardziej mnie zaskoczył. Głęboki, kwiatowo-owocowo-słodki zapach, bardzo oryginalny. Dodatek wanilii sprawia, że cała kompozycja jest ciepła, otulająca i wprowadza w dobry nastrój. Ta odrobina słodyczy połączona z aromatem kwiatu ciemnej śliwki przywodzi mi na myśl zapach, dopiero co wyjętego z piekarnika, ciasta śliwkowego posypanego grubą warstwą kruszonki. Mniam! Jednak osoby wyczulone na aromat wanilii muszą z nim uważać, gdyż wosk ten palony zbyt długo może przyprawić o ból głowy. Takie osoby powinny zapalić wosk na 10-15 minut po czym go zgasić i wtedy aromat nie będzie aż tak intensywny.
Moja ocena: 9/10


Sweet Apple - on rzeczywiście pachnie jak jabłuszko! Tego wosku byłam najbardziej ciekawa i miałam co do niego spore oczekiwania - na szczęście wyszedł z tego obronną ręką :) Kiedy zamykam oczy i czuję ten aromat, to przed oczami mam idealnie dojrzałe i czerwone polskie jabłko. Kruche, słodkie i pięknie pachnące. Zapach zaliczam do tych słodkich i niesamowicie przyjemnych.
Moja ocena: 10/10

Każda z Was może otrzymać komplet tych 4 wosków. Wystarczy że weźmiecie udział w moim konkursie, gdzie do wygrania są dwie nagrody - w Wasze łapki trafi również mała świeca Honey Blossom. Są tutaj jacyś chętni? :)

49 komentarzy:

  1. Dwa ostatnie chyba najbardziej mnie kuszą na pewno spróbuję kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy baaaardzo kojarzące się z latem, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tej kolekcji przygarnęłam dwa Margarita Time i Black Plum Blossom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie próbowałam, na razie chcę wykończyć te co mam otwarte :)

      Usuń
  4. 2 pierwsze kuszą niemiłosiernie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na chwilę obecną mam BANA na zakupy - a wosków w życiu nie miałam :(*((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ;) Poświęcisz tylko chwilkę, a możesz wygrać swoje wymarzone woski :)

      Usuń
  6. Zapachy strasznie kuszą. Nie wiem czy uda mi się oprzeć i ich nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj kuszą, ja długo wyczekiwałam ich w sklepiku ;) Może poczekaj i spróbuj swoich sił w konkursie? :) Może nie będziesz musiała kupować :P

      Usuń
  7. Szkoda, że ten pomarańczowy taki słaby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zły - po prostu najsłabszy z całej czwórki ;)

      Usuń
  8. Zamierzam je wszystkie zamówić w poniedziałek, chociaż teraz zaczęłam zastanawiać się czy nie zrezygnować z pomarańczowego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to daj znać jak Tobie się sprawują - a pomarańczkę weź, może dla Ciebie będzie najlepsza z calego towarzystwa?? :)

      Usuń
  9. A ja tych wosków nadal nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jeszcze zadnego nie probowalam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem chyba jakas zacofana, że jeszcze o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no już nie bądź dla siebie taka ostra :P

      Usuń
  13. Muszą umilac czas, wierze na slowo :) juz sie tyyyle o nich naczytalam! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam wszystkie te woski ale najbardziej lubię Black Plum Blossom

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie fajne , ale ten jabłkowy jest świetny ... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten margarita time jest ciekawy, aż prawie go poczułam. Napewno następnym razem się za nim porozglądam w Starej Mydlarni w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze wszystkich chyba właśnie to Margarita Time jest najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. owocowe i kwiatowe zapachy uwielbiam ponad wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się jakoś nadal nie przekonałam do YC...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego? Coś Ci w nich nie odpowiada, czy jeszcze nigdy ich nie miałaś?

      Usuń
  20. a mogę udostępnić info o konkursie na fanpage? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no to się zgłosiłam, dzięki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam ten ostatni zapach i masz rację, pachnie prawdziwym jabłuszkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana ja obecnie mieszkam w Starachowicach a ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Hucie Nowej koło Bielin (trasa Kielce-Ostrowiec) :)

      Usuń
  24. Ja jeszcze nie miałam tych nowych wosków:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaintrygowałaś mnie - jestem bardzo ciekawa tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodziło ;) Na lato idealne ;)

      Usuń
  26. Jezuniu! Dziś listonosz przyniósł mi paczkę od Ciebie i... oszalałam! o matko, ile zapachów <3 Tak strasznie Ci dziękuję! Za te ozdóbki i bransoletkę i maseczkę i wszystkie próbki <33 Ja się odwdzięczę za to, muszę! Tylko po świętach ;** Bardzo Ci dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi a taka NIESPODZIANKA :D Miał być katalog z zapachami Yankee, ale nie zdążyłam wydrukować, więc podesłałam małe pojemności :P To teraz masz zadanie - wąchaj, próbuj i koniecznie daj znać które zapachy przypadły Ci do gustu :)
      A z tym odwdzięczaniem się nie przesadzaj Kochana :*

      Usuń
  27. Nosem wyobraźni czuje je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja właśnie palę jabłkowy :) i mam podobne odczucia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)